USD
EUR
RUB

Զարդերի վերածված Կիլիկիայի մանրանկարչությունը

 

ԵՐԵՎԱՆ, 14 ՓԵՏՐՎԱՐԻ, Panorama.am: «Զարդեր պատրաստելը եղել է հոբբի, ինձ գտել եմ այդ ոլորտում և սկսել աշխատել»,- Panorama.am-ի հետ զրույցում ասաց Արմեն Վարդապետյանը, ով եղել է 10 տարի Երևանի պետական համալսարանի դասախոս, բայց դարձել է ՀՀ ժողովրդական վարպետ:

2008 թվականին սկսել է ուսումնասիրել զարդագործությունը, պատրաստել ու վաճառել իր աշխատանքները «ՎԱՌ» անվան տակ։ Նա աշխատում է տարբեր նյութերի հետ, սիրում է աշխատել հավաքածուներ ստեղծելու սկզբունքով։

«Շեշտն առաջին հերթին դնում եմ հայկական զարդանախշերի վրա։ Դիմեցի հենց հայկական մոտիվներին, որպեսզի ևս մեկ անգամ հնարավորություն լինի խոսել մեր արվեստի մասին: Ամեն մի դուրս գնացած զարդ ներկայացնում է մեր արվեստը։ Փորձում եմ տեսնել նորն ու ջրի երես հանել հայկական մանրանկարչությունից, ճարտարապետությունից նախշեր։ Մեծ կարևորություն եմ տալիս «ԿԻԼԻԿԻԱ» հավաքածուին։ Ինձ գրավել է Կիլիկիայի մանրանկարչությունն իր գույներով, բացի այդ քիչ են անդրադարձել դրան։ Կիլիկիան շրջանը հայկական արվեստի զարգացման ամենագեղեցիկ ու հարուստ շրջաններից է։ Ուզում եմ զարդերի միջոցով Կիլիկյան Հայաստանի արվեստին ծանոթանան նաև դրսում»,- ասաց զարդագործը։

Նրա ներկայացմամբ, բոլոր մոտիվներին հնարավոր չէ անդրադառնալ, քանի որ հնարավոր չէ բոլորը զարդ դարձնել։ Երկար ուսումնասիրելուց հետո առանձնացնում, հանում է այն զարդանախշերը, որոնք կարող են դառնալ կրելի զարդ, որոնք պետք է լինեն նաև պրակտիկ, որպես հեղինակ, իրենն էլ է «խառնում»։ Ա. Վարդապետյանն ասաց, որ երկար ժամանակ թանգարաններում փնտրել է Կիլիկիան իրական զարդեր, սակայն չի գտել, իսկ պատճառն այն է, որ Կիլիկյան Հայաստանում զարդերը հավաքել են ժողովրդից, ձուլել ու որպես արծաթե տուրք մուծել։

Արմենը ստեղծել է նաև «ԱՐՈւՅՐ» բրենդը, որը արտացոլում է Հայաստանի պատմությունը զարդերի տեսքով, սկսած բրոնզե դարից, երբ դեռևս մթա 4-րդ դարում գործում էին արույրի ձուլակտորներ։

«ՎԱՌ» բրենդի և «ՎԱՌ Մուլտիբրենդ» ընկերության հիմնադիրն աշխատել է միայնակ, սակայն վերջին տարիներն եղել են մարդիկ, ովքեր ցանկացել են մասնագիտանալ իր արվեստանոցում։ Այժմ Ա. Վարդապետյանն ունի աշակերտներ։ Սովորեցնում է անվճար, համարելով որ երիտասարդները ունեն այդ կարիքը և հնարավորություն է տալիս նաև մնալ ու աշխատել իր արվեստանոցում։

«Մեկ օրում կարող եմ պատրաստել մի քանի զարդ, նայած պահանջվող աշխատանքի ծավալից։ Զարդ կա՝ մեկ տարվա ընթացքում եմ կամաց-կամաց հավաքում։ Սիրում եմ աշխատել նաև բնական չմշակված քարերով», - պատմեց նա։

Սկզբում դժվար է եղել իր ձեռքով պատրաստած աշխատանքներից բաժանվելը, սակայն ժամանակի ընթացքում դարձել է սովորական։ Սիրում է իմանալ, թե ովքեր են իր զարդերի կրողները։ «ՎԱՌ» բրենդի զարդեր կարելի է գնել հենց զարդագործի արվեստանոցից, Նկարիչների միությունում գործող սրահից և Մատենադարանի գլխավոր մուտքի ցուցափեղկից։ Գնորդները ինչպես հայաստանիցներ են, այնպես էլ զբոսաշրջիկներ, սփյուռքահայեր։

Ա. Վարդապետյանը ցանկանում է տարբեր բրենդներ շուկա հանել, այդպիսով նաև ստեղծել շատ աշխատատեղեր։ Եթե կառավարությունը կարողանա աջակցել տարածքի հարցում, կարող է արտադրություն հիմնել և աշխատատեղ ստեղծել։ Նրա արվեստանոցն ունի նաև փոքրիկ թանգարանային մաս, որտեղ ներկայացված է հայկական մետաղյա գեղարվեստական և պատմական նշանակության իրերի հավաքածու։ Դրանք մեծ հետաքրքրություն են առաջացնում զբոսաշրջիկների մոտ:

Լրահոս
Գևորգ Էմին․ Սիամանթոյի մենախոսությունը Նոր գիրք՝ «Պալատի ուրվականը» Ֆրանսիայում հայտնաբերվել է Պոլ Գոգենի՝ մեզ հայտնի ամենավաղ նկարը «Ռոմեո և Ջուլիետ»-ը՝ Ստանիսլավսկու անվան ռուսական թատրոնի բեմում «Արվեստի շաբաթ»-ը մեկնարկեց Արարչագործության շարքի մանրանկարները Նվիրում եւ հոգու պարտք՝ ըստ Սոնա Հովհաննիսյանի Օպերային թատրոնի կոլեկտիվը չի ընդունում Նազենի Ղարիբյանին Իմ հոգում․․․ Վարդան Հակոբյան․ Իսկ Էմերսոնը ձու էր խաշում հրաբուխների վրա Թադևոս Տոնոյան․ Ես քեզ սիրում եմ իմ երկրի վրա ու քո երկնքում Հառիճավանքի Թրբանճյան ընծայարանը հրավիրում է ավագ դպրոցի աշակերտներին որակյալ կրթություն ստանալու Հոգևորական շերտը «վերին դարակում» է Կոնստանտին Օրբելյան. «Թող դատարանը որոշում կայացնի, այլ ոչ թե լինի միանձնյա» «Եթե լեզուն, որով դու գրում ես, վատ գիտես, գրող լինելու մասին խոսելն ավելորդ է» Օպերային թատրոնի կառավարման խորհրդի նախագահ է ընտրվել Նազենի Ղարիբյանը Սոֆիայի Ազգային գրադարանում տեղի ունեցավ Գրիգոր Նարեկացու «Մատյան ողբերգության» պոեմի ռուսերեն թարգմանության շնորհանդեսը Երևանում հանդես կգա «Գրեմմի» մրցանակակիր «Պարկեր» քառյակը Կյանքից հեռացել է ՀՀ վաստակավոր նկարիչ Ռուբեն Ղևոնդյանը Июльансамбль կոչվող թատերախումբը հանդես կգա Երեւանում Մեկնարկում է «Երիտասարդ հայ կոմպոզիտորների կամերային երաժշտության 4-րդ փառատոնը» Զողորմութեան Քո զդուռն բազ մեզ Տէր Վիլյամ Սարոյան. Ամբողջ աշարը և բուն իսկ դրախտը Երվանդ Քոչար. Արևը խաբեց Անթիլիասում հրատարակվել է «Մշակույթը Հայաստանի Առաջին Հանրապետությունում (1918-1920)» գիտաշխատությունը Տիմատին հրապարակել է Հայաստանում նկարահանված տեսահոլովակը Վան Գոգի պատկերով օդապարիկը սավառնել է Մելբուռնի երկնքում Քարոզ. «Մարմնի ճրագը աչքն է» Սրբերի և սրբադասման մասին Հոբելյանական հուշ երեկո՝ նվիրված Մեծն Կոմիտասի ծննդյան 150-ամյակին Աղքատ Ղազարոսի առակը Խաղաղության աղոթք Գուրգեն Մահարի․ Օրոր օրոր Ռազմիկ Դավոյան․ «Ես ամեն օր քեզ հետ զրուցում եմ թաքուն» Խաղաղությունը հնարավոր է դառնում, երբ Աստված մտնում է մեր կյանք «Ոչ ոք երկինք չի մտել՝ անտարբեր և սառնասիրտ կյանք ապրելով» Ողջունում ենք Գրիգոր Լուսավորչի փողոցը Սբ Գրիգոր Լուսավորիչ վերանվանելու վերաբերյալ քաղաքապետարանի կայացրած որոշումը Գիտնականները քվանտային կտավի վրա վերարտադրել են Մոնա Լիզայի միկրոսկոպիկ պատկերը Նոր գիրք` «Հայ-գերմանական ռապսոդիա» Երևանում տեղի կունենա Ռոզի Արմենի «60 տարի բեմում» հոբելյանական համերգը, կհնչի 20 երգ
website by Sargssyan