USD
EUR
RUB

Անի Յան․ «Չասված բառերը»

 

Չասված բառերը պատնեշում են միտքդ, երբ կորցնում ես այն մարդուն, ում պետք է ուղղեիր դրանք, ում գուցե պետք կգային, ում գուցե ուժ կտային դրան: Հնարավոր է նաև, որ ոչինչ էլ չփոխեին այդ բառերը: Բառակույտ, որն ինքնին աղքատ է և չի էլ կարող ճշգրտորեն նկարագրել այն, ինչ զգում ես այդ պահին, սակայն գուցե այդ աղքատ բառակույտը հարստացներ նրա հոգին: Ես ափսոսում եմ, շատ եմ ափսոսում այն բոլոր բառերի համար, որ ժամանակին պահել եմ ներսումս, որ ճզմել եմ լեզվիս տակ, որ ամաչել եմ ասել ու չգիտեմ ինչի, դա զգացի այն ժամանակ, երբ կորցրեցի տատիկիս, ես խեղդվում էի բղավելու ցանկությունից, բղավելու, որ սիրում եմ նրան: Հիշում եմ, թե ինչպես էր ինձ ու եղբորս տանում այգի. մենք երեքով այնքան էինք խաղում, որ հետո նստում էինք գետնին ու լռում, երկար լռում էինք, նրա սրտում էլ երևի բազում չասված բառեր կային: Երբ արդեն մահամերձ էր, ես գրեթե ամեն օր նստում էի նրա սենյակում և նայում նրան, տատին հաճախ չէր էլ նկատում ներկայությունս, իսկ ես երկար նայում էի ու մտքիս մեջ խոսում հետը, հետո մոտենում էի, բռնում էի ձեռքն ու զրուցում հետը, բայց երբեք չեի ասում այն, ինչ մինչ այդ մտածում էի, ինչու, չգիտեմ, բայց ափսոսում եմ: Եվ ամենաշատը ափսոսում եմ, որ նրան հրաժեշտ չեմ տվել: Ընդունելության բանավոր քննության ժամանակ ես արտասանում էի, իմանալով, որ այդ նույն ժամին, այդ նույն պահին այնտեղ՝ տանը թաղման արարողությունն էր: Հա, գուցե ես շատ հաճախ չեմ ասել այն բառերը, որ պետք էր ասել, բայց կարծում եմ, որ մենք առանց բառերի հասկացել ենք իրար, ես միշտ սիրել եմ քեզ, ԻՄ ՏԱՏ:

Աղբյուր՝ Grqamol.am

Լրահոս
Գևոևգ Էմին․ Սիամանթոյի մենախոսությունը Նոր գիրք՝ «Պալատի ուրվականը» Ֆրանսիայում հայտնաբերվել է Պոլ Գոգենի՝ մեզ հայտնի ամենավաղ նկարը «Ռոմեո և Ջուլիետ»-ը՝ Ստանիսլավսկու անվան ռուսական թատրոնի բեմում «Արվեստի շաբաթ»-ը մեկնարկեց Արարչագործության շարքի մանրանկարները Նվիրում եւ հոգու պարտք՝ ըստ Սոնա Հովհաննիսյանի Օպերային թատրոնի կոլեկտիվը չի ընդունում Նազենի Ղարիբյանին Վարդան Հակոբյան․ Իսկ Էմերսոնը ձու էր խաշում հրաբուխների վրա Թադևոս Տոնոյան․ Ես քեզ սիրում եմ իմ երկրի վրա ու քո երկնքում Հառիճավանքի Թրբանճյան ընծայարանը հրավիրում է ավագ դպրոցի աշակերտներին որակյալ կրթություն ստանալու Հոգևորական շերտը «վերին դարակում» է Կոնստանտին Օրբելյան. «Թող դատարանը որոշում կայացնի, այլ ոչ թե լինի միանձնյա» «Եթե լեզուն, որով դու գրում ես, վատ գիտես, գրող լինելու մասին խոսելն ավելորդ է» Օպերային թատրոնի կառավարման խորհրդի նախագահ է ընտրվել Նազենի Ղարիբյանը Սոֆիայի Ազգային գրադարանում տեղի ունեցավ Գրիգոր Նարեկացու «Մատյան ողբերգության» պոեմի ռուսերեն թարգմանության շնորհանդեսը Երևանում հանդես կգա «Գրեմմի» մրցանակակիր «Պարկեր» քառյակը Կյանքից հեռացել է ՀՀ վաստակավոր նկարիչ Ռուբեն Ղևոնդյանը Июльансамбль կոչվող թատերախումբը հանդես կգա Երեւանում Մեկնարկում է «Երիտասարդ հայ կոմպոզիտորների կամերային երաժշտության 4-րդ փառատոնը» Զողորմութեան Քո զդուռն բազ մեզ Տէր Վիլյամ Սարոյան. Ամբողջ աշարը և բուն իսկ դրախտը Երվանդ Քոչար. Արևը խաբեց Անթիլիասում հրատարակվել է «Մշակույթը Հայաստանի Առաջին Հանրապետությունում (1918-1920)» գիտաշխատությունը Տիմատին հրապարակել է Հայաստանում նկարահանված տեսահոլովակը Վան Գոգի պատկերով օդապարիկը սավառնել է Մելբուռնի երկնքում Քարոզ. «Մարմնի ճրագը աչքն է» Սրբերի և սրբադասման մասին Հոբելյանական հուշ երեկո՝ նվիրված Մեծն Կոմիտասի ծննդյան 150-ամյակին Աղքատ Ղազարոսի առակը Խաղաղության աղոթք Գուրգեն Մահարի․ Օրոր օրոր Ռազմիկ Դավոյան․ «Ես ամեն օր քեզ հետ զրուցում եմ թաքուն» Խաղաղությունը հնարավոր է դառնում, երբ Աստված մտնում է մեր կյանք «Ոչ ոք երկինք չի մտել՝ անտարբեր և սառնասիրտ կյանք ապրելով» Ողջունում ենք Գրիգոր Լուսավորչի փողոցը Սբ Գրիգոր Լուսավորիչ վերանվանելու վերաբերյալ քաղաքապետարանի կայացրած որոշումը Գիտնականները քվանտային կտավի վրա վերարտադրել են Մոնա Լիզայի միկրոսկոպիկ պատկերը Նոր գիրք` «Հայ-գերմանական ռապսոդիա» Երևանում տեղի կունենա Ռոզի Արմենի «60 տարի բեմում» հոբելյանական համերգը, կհնչի 20 երգ Կաննում պարզ է դարձել, որ Քվենտին Տարանտինոն այսօր ապրող կարևորագույն ռեժիսորներից է
website by Sargssyan