USD
EUR
RUB

Մեքսիկայում առաջին անգամ հայտնաբերվել է Ֆրիդա Կալոյի ձայնի ձայնագրությունը

 

ԵՐԵՎԱՆ, 13 ՀՈՒՆԻՍԻ, Tert.am: Մեքսիկայի Ազգային գրադարանի աշխատակիցները, հնարավոր է, հայտնաբերել են նկարչուհի Ֆրիդա Կալոյի ձայնի միակ ձայնագրությունը:

Ինչպես գրում է РИА Новости-ն, Ֆրիդա Կալոյի դեմքը ճանաչում են ողջ աշխարհում, սակայն ձայնը ոչ ոք չի լսել: Ֆրանսիացի լուսանկարիչ Ժիզել Ֆրոյդը, որն անձամբ ծանոթ է եղել նկարչուհու հետ, նրա ձայնը նկարագրել է որպես «մեղեդային և ջերմ»: Մեքսիկական Ազգային ձայնային գրադարանում հայտնաբերված ձայնագրության շնորհիվ Կալոյի ձայնն այժմ կարող են ճանաչել բոլորը:

Հայտնաբերվել է El Bachiller ռադիո հաղորդման առաջին թողարկման ձայնագրությունը, որը, ենթադրաբար, արվել է 1953-1954 թվականներին: Տվյալ հատվածում Ֆրիդա Կալոն ընթերցում է «Դիեգոյի դիմանկարը» էսսեն, որը նվիրված է իր ամուսնուն՝ նկարիչ Դիեգո Ռիվերային: Էսսեն հրապարակվել է 1949 թվականին՝ վերջինիս 50-ամյա ստեղծագործական գործունեության առթիվ:

«Նա մեծ, հսկա երեխա է՝ սիրալիր դեմքով և տխուր հայացքով: Նրա մուգ, չափազանց խելացի ու մեծ աչքերը հազվադեպ են կանգ առնում, գրեթե դուրս են գալիս ուղեծրից՝ այտուցված կոպերի տակից, ինչպես գորտի աչքերը: Դրանք թույլ են տալիս նրան լայն տեսնել և ասես հատուկ ստեղծված լինեին խոշոր չափսերի գեղանկարչի համար»,- ընթերցում է Կալոն:

Լրահոս
Հովհաննես Գրիգորյան Հենրիկ Էդոյան. Ինչպես երեխան Ռուբեն Բաբայան. Այս ծաղկեփունջը բեմում տեսնելը պետք է լինի պարտադիր Հրաչյա Սարուխան․ Անիմաստ է նստել ժամանակի կառքին, տերևների դեղին հոգեվարքին հասնել Աստծո սերը կենարար է Պահքի նպատակը Ազգային գրադարանը ցերեկույթով տոնեց հասարակական գործիչ Գրիգոր Արծրունու ծննդյան 175-ամյակը Տրդատ Ա-ի ծննդյան 2000-ամյակին ընդառաջ Լեգենդար հետախույզ Գևորգ Վարդանյանի մասին գիրք է հրատարակվել Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածինը հայտարարում է Մայր Տաճարի համար համահայկական հանգանակություն Մարտիրոս Սարյանի 140-ամյակի առթիվ հիմնանորոգվել է հեղինակի «Կոստանդնուպոլսի շները» կտավը Մահացել է հուշարձանագետ Սամվել Կարապետյանը Սուրենյանցն իր ձեռագիրն ունի համաշխարհային կերպարվեստում. փետրվարի 27-ին նշվում է նկարչի 160-ամյակը «Հրաչյա Հովհաննիսյանը երգում էր աչքերը փակ, բոլորովին այլ մեկնաբանությամբ» Կամերային երաժշտության ազգային կենտրոնը կհամալրվի երաժշտական նոր գործիքներով Ամփոփվեց Հայ կոմպոզիտորական արվեստի 11-րդ փառատոնը Լուվրում ավելի քան 1 միլիոն մարդ է այցելել Լեոնարդո դա Վինչիի ցուցահանդես Կարդում է Աշոտ Ավդալյանը․ Այս էլ քանի դար ես հեռանում եմ հայրական տնից Դվին հնավայրում կկառուցվի թանգարան Հայկական ժանյակի բացառիկ նմուշները բրիտանական «Լեյս» ամսագրում Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց ՀՀ-ում Ավստրալիայի դեսպանին Կրկին հարվածում են Եկեղեցուն. չիմացություն, թե՞ դիտավորություն Սոնա Վան․ Մեկ աչքս փակ Սիփան Շիրազ․ Աստղերը պակասեցին Հայրը մեծ է, քան ես (Հովհաննես ԺԴ 28) «Երբ տկար եմ, այն ժամանակ եմ զորավոր» «Մայրամուտից առաջ՝ այս պահին» Աշոտ Ավդալյան. Անձրևների տոն Հովհաննես Գրիգորյան․ Մի քանի ճշմարտություն Աշոտ Ավդալյան․ Արդար առավոտ Նիկա Ջորջանելի․ «Բան, որ լսվել է ոչ մեկ անգամ» Հակոբոս 5.16 Մենք սովորել ենք աշխատել խտրական վերաբերմունքի պայմաններում, սակայն վերջերս այդ դիմակայությունը համալրվել է վտանգավոր դրսևորումներով. բաց նամակ «Ես ի պաշ­տո­նե պար­տա­վոր եմ ա­նե­լու այդ մր­ցույ­թը» Հայաստանում առաջին անգամ ցուցադրվեց ռեժիսոր Միքայել Վարդանովի «Հայկական հողի գույնը» ֆիլմը Ուկրաինայում կոչ են արել ոչնչացնել սովետական գրքերը Պարույր Սևակ. Երջանկություն Եղիշե Չարենց. Ամեն տեսակ երգ երգեցի... Դանիել Վարուժան․ Հունձք Ալեքսանդր Ծատուրյան. Երկու խոստովանանք
website by Sargssyan