USD
EUR
RUB

Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը Բրուքների 4-րդ սիմֆոնիայով ամփոփել է 13-րդ համերգաշրջանը

 

ԵՐԵՎԱՆ, 10 ՀՈՒԼԻՍԻ, Panorama.am: Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբն իր 13-րդ համերգաշրջանն ամփոփել է ավստրիացի կոմպոզիտոր Անտոն Բրուքների 4-րդ սիմֆոնիայի ներկայացմամբ։

Անտոն Բրուքներն այն կոմպոզիտորներից է, ով ճամաչման է հասել ստեղծագործական կյանքի մայրամուտին: Նրա ստեղծագործական ժառանգության հիմնական մասը կազմում է սիմֆոնիկ և հոգևոր երաժշտությունը։ Առաջին նշանակալից ստեղծագործությունը Բրուքները գրել է մոտ 40 տարեկանում։ Բացառությամբ կոմպոզիտորի 4-րդ սիմֆոնիայի, որը կրում է «Ռոմանտիկ» անվանումը, մյուս սիմֆոնիաները հեղինակի կողմից չեն անվանակոչվել։

Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր Սերգեյ Սմբատյանը նշում է, որ Բրուքների երաժշտությունն իրեն հոգեհարազատ է։ Բրուքների 4-րդ սիմֆոնիան շատ անսպասելի էր ժամանակահատվածի համար, և այսօր լսելով այդ ստեղծագործությունը՝ կարելի է զգալ, ընկալել այն ժամանակաշրջանը, որ ապրում էր հեղինակը։

Սերգեյ Սմբատյանը նկատում է, որ Բրուքներ կոմպոզիտորն իր սիմֆոնիզմով փոխել է աշխարհը։ Նրա սիմֆոնիաներում կուտակված էներգիան փոխանցվում է դարեր շարունակ, հուզում ունկնդիրներին։ «Սիմֆոնիկ նվագախմբերն այժմ բավականին հաճախ են սկսել անդրադառնալ Բրուքներին, քանի որ նրա սիմֆոնիաներն էմոցիոնալ առումով շատ տարբերվող են։ Եվ ամեն անգամ յուրաքանչյուր նվագախումբ կամ դիրիժոր փորձում է իր ինքնատիպ մեկնաբանությունը տալ այդ երաժշտությանը»,- ասում է դիրիժոր Սմբատյանը։

Նշենք, որ Բրուքների 4 մասից բաղկացած 4-րդ սիմֆոնիան հեղինակի ամենահայտնի ստեղծագործություններից է։ Գրվել է 1874 թվականին և վերանայվել մի քանի անգամ 1888-ին։ Սիմֆոնիան նվիրված է Հոհենլոե շրջանի արքայազն Կոնստանտինին: Պրեմիերան կայացել է 1881թ. Հանս Ռիխտերի ղեկավարությամբ Վիեննայում և մեծ արձագանք ստացել: Ստեղծագործությունը գրվել է այն ժամանակաշրջանում, երբ ռոմանտիզմը բուռն տարածում էր ստանում արվեստում։

Լրահոս
Հրաչյա Թամրազյան․ Գալարափողեր Վարդան Հակոբյան․ Ծանրացող իրիկուն Ո՞ւր ենք մենք Ձայնագրվում են դասականների ստեղծագործությունները Ֆրանսիայի ազգային տոնի համերգին հնչել է Արամ Խաչատրյանի «Սուսերով պարը» Մշո Ճառընտիր Մշակութային ժառանգության զարգացման կենտրոնն ազդարարեց գործունեության մեկնարկը Իսրայելում գտնվել է 9000 տարվա մեգապոլիս Սո՛ւրբ եղեք, ինչպես ձեր Երկնավոր Հայրն է Սուրբ Աղոթք ընտանիքի համար Զապել Եսայան․ «Անի քաղաք նստեր կուլայ…» Ռուբեն Որբերյան․Հայրենիքի խնձորներ Հայոց իմաստակիր հնչյուններ Քրիստոսի Պայծառակերպության տոնի խորհուրդը Աստծո պատվերն է Նարեկ Ավետիսյանի «Ջաջուռյան կտավներ» խորագիրը կրող ցուցահանդեսը Հրաշք է, երբ ընդունակ ես կարեկցել… Թամանյանական գլուխգործոցի անակնկալը «Կիլիկիա. Առյուծների երկիր». Շուտով մեծ պրեմիերա՝ Հայաստանում Պոլսո պատրիարքարանում հայտնի են դարձել Նախաձեռնող մարմնի անդամները Ի՞նչ նպատակով էին կանայք բարձրակրունկ կոշիկ հագնում 15-17-րդ դարերում Բրիտանիայում Բենքսին ավելի սիրված է, քան Լեոնարդո դա Վինչին ու Վան Գոգը Ներսես Շնորհալի․ Ողորմի՛ր Քո արարածներին և ինձ՝ բազմամեղիս Արմեն Սարգսյան․ «Տիկնիկավարը» Վահագն Դավթյան. Մայրաքաղաքը Մայր Աթոռում տեղի ունեցան լսումներ Ստամբուլյան կոնվենցիայի շուրջ Մարգարեները կոչված էին մարդկանց հաղորդելու Աստծո կամքն ու պատվիրանը: «Կոնսերվատորիայում բոլոր քննությունները տեսաձայնագրվել են» «Գրեմմիի» բազմակի մրցանակակիրը Հայաստանում կձայնագրի հայ կոմպոզիտորների սիմֆոնիաները Հավատը`բարոյական կյանքի հիմք Ինչ մասնագիտությունների գծով կան թափուր տեղեր բուհերում ԳԱԿ-ն այսօր կազմակերպում է բացօթյա համերգ Երկարատև հիվանդությունից հետո մահացել է ՀՀ վաստակավոր արտիստ Ռուդոլֆ Ղևոնդյանը Ավետիք Իսահակյանի բոլոր պատմվածքները զետեղվել են մեկ գրքում Սոհրաբ Սեփեհրի․ Ո՛չ դու կմնաս․․․ Նելլի Սահակյան․ Մամոնտի անձավ Ռուսաստանաբնակ հայերից կազմված «Սիոնի» երգի և պարի համույթի ելույթները պատմական հայրենիքում Ամառային մտորումներ «Կայարանի» կառամատույցում Մարդն ապրում է այնքան, որքան` իր ստեղծագործությունները. հիշատակի համերգ՝ նվիրված Աբգար Մուրադյանի 75-ամյակին Դեմիեն Շազելը նկարահանում է «Բաբելոն» ֆիլմը Էմմա Սթոունի մասնակցությամբ Բոհեմական, գողտրիկ, հյուրընկալ «Արվեստանոցը»
website by Sargssyan