USD
EUR
RUB

Կոնստանտին Օրբելյան + Հասմիկ Գեղամի Գրիգորյան․ մի նոր գլուխգործոց, որ «պայթեցրեց» դահլիճը

 

ԵՐԵՎԱՆ, 12 ՀՈՒԼԻՍԻ, Aravot.am: Ինչպես արդեն ազդարարվել էր, հուլիսի 10-ին Ալ․Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնում կայացավ «Միջազգային օպերային մրցանակաբաշխության» 2019 թ. «Լավագույն օպերային երգչուհի» անվանակարգում հաղթած Հասմիկ Գրիգորյանի մենահամերգը՝ երեկոյին ներկա ՀՀ նախագահ Արմեն Սարգսյանի և տիկին Նունե Սարգսյանի բարձր հովանու ներքո, որը և նվիրված էր երգչուհու հոր՝ ՀԽՍՀ ժողովրդական արտիստ, Լիտվայի ԽՍՀ վաստակավոր արտիստ Գեղամ Գրիգորյանի հիշատակին:

Անցնելով առաջ, ասենք, որ համընդհանուր կարծիքն այն էր, որ այսպիսի՝ բարձրագույն եվրոպական մակարդակի մենահամերգ այս բեմը վաղուց չէր տեսել։

Համերգից հետո զրուցեցինք մաեստրո Կոնստանտին Օրբելյանի հետ։

Իր խոսքով, «Հասմիկի ձայնը, նվիրումը տեքստին և յուրաքանչյուր բառի «իմաստի» արտահայտումը և հաղորդումը (նույնիսկ այն ժամանակ, երբ դու չես խոսում այդ լեզվով), իսկապես անհավատա՛լի էր։ Փառահեղ ձայնը ` անթերի տեխնիկան և զարմանալի երաժշտական ​​ինտուիցիան դարձնում են նրան եզակի արտիստ: Սրան գումարենք նաև այն, որ նա չափազանց գեղեցիկ է՝ թոփ-մոդելի կազմվածքով:

Հասմիկի կողմից ընտրված գործերի ցանկը ծրագրի առաջին կեսի համար՝ Ռիխարդ Շտրաուսի բավականին բարդ երգերը, ցույց տվեցին մեզ այս նշանավոր երաժշտության խորը ըմբռնումը, որի հետ ակնհայտորեն Հասմիկն ունի շատ ուժեղ կապ: Աշխարհի ամենահայտնի օպերային փառատոնը, Զալցբուրգյան փառատոնը ներկայացրեց Հասմիկ Գրիգորյանին Շտրաուսի հիասքանչ «Սալոմե» օպերայում:

«Սալոմեի»՝ Հասմիկի մեկնաբանությունը, որն արժանացավ անցյալ տարվա լավագույն կանացի օպերային կատարմանը, դնում է իրեն օպերայի աշխարհի ամենահայտնի աստղերի՝ Աննա Նետրեբկոյի, Դիանա Դամրաուի, Իլդար Աբդազակովի, մյուսների հետ նույն շարքը, և այս տարվա օգոստոսին նա կշարունակի իր հաղթարշավը գալիք օգոստոսին «Սալոմեի» կատարումներով Զալցբուրգում։

Իսկ երևանյան համերգի ժամանակ Տատյանայի նամակի ընթերցման տեսարանի՝ Հասմիկի մեկնաբանությունը իմ երբևէ տեսած և լսած ամենավառ և խորաթափանց մեկնաբանություններից էր:

Նրա «ընթերցման» մեջ տեսնում ես առաջին անգամ կյանքում սիրահարված և խոցելի Տատյանային, և ով ստիպված է հսկայական խիզախություն ունենալ գրելու իր սիրելի Օնեգինին: Առաջին բառերից մենք զգում ենք նրա երկյուղը ու ամաչկոտությունը, և մեներգի ընթացքում մենք տեսնում ենք, որ Տատյանան աճում է և դառնում մի կին, որը հստակ գիտի, թե ի՞նչ է ուզում, և իր սրտին հետևելու է մինչև վերջ»:

Ձայնային տեսակետից անբասիր, էմոցիոնալ կատարումը արժանացավ օվացիաների վերացող անդադար «բրավո»-ների, ճիչերի լեփ-լեցուն դահլիճում: Հասմիկ Գրիգորյանի՝ Դվորժակի «Ջրահարսը» օպերայից մի հատվածի կատարումը՝ գեղեցիկ նրբերանգներով, նորից ու նորից ցնցեց դահլիճը:

Բնական է, որ Երևանում հատկապես կարևոր էր Անուշի մեներգի մեկնաբանությունը` Տիգրանյանի համանուն օպերայից:

Յուրաքանչյուր հայ երաժշտասեր բազում անգամներ տեսել և լսել է այս արիայի բազմաթիվ մեկնաբանություններ, սակայն, մաեստրո Օրբելյանի խոսքերով, առանց չափազանցության կարելի է պնդել, որ Հասմիկը իր կատարումով մի նոր նշաձող սահմանեց այս դերերգի համար: «Նրա մեկնաբանությունը ամենաանկեղծ և խորը մեկնաբանություններից էր, որ ես երբևէ տեսել և լսել եմ», ասաց մաեստրո Օրբելյանը։ Հայ հանդիսատեսը այս կատարումից հետո «պայթեցրեց» դահլիճը:

Տասնյակ «բիս»-երից հետո Հասմիկը կատարեց Պուչինիի «Ջաննի Շիչի» օպերայից Լորետայի մեներգի գեղեցիկ մեկնաբանությունը, և, վերջապե՛ս, համերգը ավարտվեց Պուչինիի «Մադամ Բատերֆլայի» մեներգով։

Օպերայի սիրահար, ՀՀ-ում ՄԱԿ-ի մշտական համակարգող դեսպան Շոմբի Շարփն, որին ուղեկցում էր իր տիկինը՝ Սարա Ուոթերսոնը, ասաց․ «Բացարձակապես ապշեցուցիչ կատարումներ Հասմիկ Գրիգորյանի կողմից, խոսքերով չե՛ս էլ նկարագրի: 2019թ․Միջազգային օպերային մրցանակաբաշխության կին հաղթող Հասմիկը պարգևեց իր լավագույնը լեփ-լեցուն Հայաստանի ազգային օպերային թատրոնին, ստանալով չորս կանգնած օվացիա։ Շնորհավորանքնե՛րս Մաեստրո Կոնստանտին Օրբելյանին մի նոր գլուխգործոցի կապակցությամբ»։

Գուրգեն ԽԱԺԱԿՅԱՆ

Լրահոս
Հրաչյա Թամրազյան․ Գալարափողեր Վարդան Հակոբյան․ Ծանրացող իրիկուն Ո՞ւր ենք մենք Ձայնագրվում են դասականների ստեղծագործությունները Ֆրանսիայի ազգային տոնի համերգին հնչել է Արամ Խաչատրյանի «Սուսերով պարը» Մշո Ճառընտիր Մշակութային ժառանգության զարգացման կենտրոնն ազդարարեց գործունեության մեկնարկը Իսրայելում գտնվել է 9000 տարվա մեգապոլիս Սո՛ւրբ եղեք, ինչպես ձեր Երկնավոր Հայրն է Սուրբ Աղոթք ընտանիքի համար Զապել Եսայան․ «Անի քաղաք նստեր կուլայ…» Ռուբեն Որբերյան․Հայրենիքի խնձորներ Հայոց իմաստակիր հնչյուններ Քրիստոսի Պայծառակերպության տոնի խորհուրդը Աստծո պատվերն է Նարեկ Ավետիսյանի «Ջաջուռյան կտավներ» խորագիրը կրող ցուցահանդեսը Հրաշք է, երբ ընդունակ ես կարեկցել… Թամանյանական գլուխգործոցի անակնկալը «Կիլիկիա. Առյուծների երկիր». Շուտով մեծ պրեմիերա՝ Հայաստանում Պոլսո պատրիարքարանում հայտնի են դարձել Նախաձեռնող մարմնի անդամները Ի՞նչ նպատակով էին կանայք բարձրակրունկ կոշիկ հագնում 15-17-րդ դարերում Բրիտանիայում Բենքսին ավելի սիրված է, քան Լեոնարդո դա Վինչին ու Վան Գոգը Ներսես Շնորհալի․ Ողորմի՛ր Քո արարածներին և ինձ՝ բազմամեղիս Արմեն Սարգսյան․ «Տիկնիկավարը» Վահագն Դավթյան. Մայրաքաղաքը Մայր Աթոռում տեղի ունեցան լսումներ Ստամբուլյան կոնվենցիայի շուրջ Մարգարեները կոչված էին մարդկանց հաղորդելու Աստծո կամքն ու պատվիրանը: «Կոնսերվատորիայում բոլոր քննությունները տեսաձայնագրվել են» «Գրեմմիի» բազմակի մրցանակակիրը Հայաստանում կձայնագրի հայ կոմպոզիտորների սիմֆոնիաները Հավատը`բարոյական կյանքի հիմք Ինչ մասնագիտությունների գծով կան թափուր տեղեր բուհերում ԳԱԿ-ն այսօր կազմակերպում է բացօթյա համերգ Երկարատև հիվանդությունից հետո մահացել է ՀՀ վաստակավոր արտիստ Ռուդոլֆ Ղևոնդյանը Ավետիք Իսահակյանի բոլոր պատմվածքները զետեղվել են մեկ գրքում Սոհրաբ Սեփեհրի․ Ո՛չ դու կմնաս․․․ Նելլի Սահակյան․ Մամոնտի անձավ Ռուսաստանաբնակ հայերից կազմված «Սիոնի» երգի և պարի համույթի ելույթները պատմական հայրենիքում Ամառային մտորումներ «Կայարանի» կառամատույցում Մարդն ապրում է այնքան, որքան` իր ստեղծագործությունները. հիշատակի համերգ՝ նվիրված Աբգար Մուրադյանի 75-ամյակին Դեմիեն Շազելը նկարահանում է «Բաբելոն» ֆիլմը Էմմա Սթոունի մասնակցությամբ Բոհեմական, գողտրիկ, հյուրընկալ «Արվեստանոցը»
website by Sargssyan