USD
EUR
RUB

Կոնստանտին Օրբելյան + Հասմիկ Գեղամի Գրիգորյան․ մի նոր գլուխգործոց, որ «պայթեցրեց» դահլիճը

 

ԵՐԵՎԱՆ, 12 ՀՈՒԼԻՍԻ, Aravot.am: Ինչպես արդեն ազդարարվել էր, հուլիսի 10-ին Ալ․Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնում կայացավ «Միջազգային օպերային մրցանակաբաշխության» 2019 թ. «Լավագույն օպերային երգչուհի» անվանակարգում հաղթած Հասմիկ Գրիգորյանի մենահամերգը՝ երեկոյին ներկա ՀՀ նախագահ Արմեն Սարգսյանի և տիկին Նունե Սարգսյանի բարձր հովանու ներքո, որը և նվիրված էր երգչուհու հոր՝ ՀԽՍՀ ժողովրդական արտիստ, Լիտվայի ԽՍՀ վաստակավոր արտիստ Գեղամ Գրիգորյանի հիշատակին:

Անցնելով առաջ, ասենք, որ համընդհանուր կարծիքն այն էր, որ այսպիսի՝ բարձրագույն եվրոպական մակարդակի մենահամերգ այս բեմը վաղուց չէր տեսել։

Համերգից հետո զրուցեցինք մաեստրո Կոնստանտին Օրբելյանի հետ։

Իր խոսքով, «Հասմիկի ձայնը, նվիրումը տեքստին և յուրաքանչյուր բառի «իմաստի» արտահայտումը և հաղորդումը (նույնիսկ այն ժամանակ, երբ դու չես խոսում այդ լեզվով), իսկապես անհավատա՛լի էր։ Փառահեղ ձայնը ` անթերի տեխնիկան և զարմանալի երաժշտական ​​ինտուիցիան դարձնում են նրան եզակի արտիստ: Սրան գումարենք նաև այն, որ նա չափազանց գեղեցիկ է՝ թոփ-մոդելի կազմվածքով:

Հասմիկի կողմից ընտրված գործերի ցանկը ծրագրի առաջին կեսի համար՝ Ռիխարդ Շտրաուսի բավականին բարդ երգերը, ցույց տվեցին մեզ այս նշանավոր երաժշտության խորը ըմբռնումը, որի հետ ակնհայտորեն Հասմիկն ունի շատ ուժեղ կապ: Աշխարհի ամենահայտնի օպերային փառատոնը, Զալցբուրգյան փառատոնը ներկայացրեց Հասմիկ Գրիգորյանին Շտրաուսի հիասքանչ «Սալոմե» օպերայում:

«Սալոմեի»՝ Հասմիկի մեկնաբանությունը, որն արժանացավ անցյալ տարվա լավագույն կանացի օպերային կատարմանը, դնում է իրեն օպերայի աշխարհի ամենահայտնի աստղերի՝ Աննա Նետրեբկոյի, Դիանա Դամրաուի, Իլդար Աբդազակովի, մյուսների հետ նույն շարքը, և այս տարվա օգոստոսին նա կշարունակի իր հաղթարշավը գալիք օգոստոսին «Սալոմեի» կատարումներով Զալցբուրգում։

Իսկ երևանյան համերգի ժամանակ Տատյանայի նամակի ընթերցման տեսարանի՝ Հասմիկի մեկնաբանությունը իմ երբևէ տեսած և լսած ամենավառ և խորաթափանց մեկնաբանություններից էր:

Նրա «ընթերցման» մեջ տեսնում ես առաջին անգամ կյանքում սիրահարված և խոցելի Տատյանային, և ով ստիպված է հսկայական խիզախություն ունենալ գրելու իր սիրելի Օնեգինին: Առաջին բառերից մենք զգում ենք նրա երկյուղը ու ամաչկոտությունը, և մեներգի ընթացքում մենք տեսնում ենք, որ Տատյանան աճում է և դառնում մի կին, որը հստակ գիտի, թե ի՞նչ է ուզում, և իր սրտին հետևելու է մինչև վերջ»:

Ձայնային տեսակետից անբասիր, էմոցիոնալ կատարումը արժանացավ օվացիաների վերացող անդադար «բրավո»-ների, ճիչերի լեփ-լեցուն դահլիճում: Հասմիկ Գրիգորյանի՝ Դվորժակի «Ջրահարսը» օպերայից մի հատվածի կատարումը՝ գեղեցիկ նրբերանգներով, նորից ու նորից ցնցեց դահլիճը:

Բնական է, որ Երևանում հատկապես կարևոր էր Անուշի մեներգի մեկնաբանությունը` Տիգրանյանի համանուն օպերայից:

Յուրաքանչյուր հայ երաժշտասեր բազում անգամներ տեսել և լսել է այս արիայի բազմաթիվ մեկնաբանություններ, սակայն, մաեստրո Օրբելյանի խոսքերով, առանց չափազանցության կարելի է պնդել, որ Հասմիկը իր կատարումով մի նոր նշաձող սահմանեց այս դերերգի համար: «Նրա մեկնաբանությունը ամենաանկեղծ և խորը մեկնաբանություններից էր, որ ես երբևէ տեսել և լսել եմ», ասաց մաեստրո Օրբելյանը։ Հայ հանդիսատեսը այս կատարումից հետո «պայթեցրեց» դահլիճը:

Տասնյակ «բիս»-երից հետո Հասմիկը կատարեց Պուչինիի «Ջաննի Շիչի» օպերայից Լորետայի մեներգի գեղեցիկ մեկնաբանությունը, և, վերջապե՛ս, համերգը ավարտվեց Պուչինիի «Մադամ Բատերֆլայի» մեներգով։

Օպերայի սիրահար, ՀՀ-ում ՄԱԿ-ի մշտական համակարգող դեսպան Շոմբի Շարփն, որին ուղեկցում էր իր տիկինը՝ Սարա Ուոթերսոնը, ասաց․ «Բացարձակապես ապշեցուցիչ կատարումներ Հասմիկ Գրիգորյանի կողմից, խոսքերով չե՛ս էլ նկարագրի: 2019թ․Միջազգային օպերային մրցանակաբաշխության կին հաղթող Հասմիկը պարգևեց իր լավագույնը լեփ-լեցուն Հայաստանի ազգային օպերային թատրոնին, ստանալով չորս կանգնած օվացիա։ Շնորհավորանքնե՛րս Մաեստրո Կոնստանտին Օրբելյանին մի նոր գլուխգործոցի կապակցությամբ»։

Գուրգեն ԽԱԺԱԿՅԱՆ

Լրահոս
Թամարա Հովհաննիսյան. Թողնված Աստծո հույսին Սմբատ Բունիաթյան. Երկիր և Հայրենիք Վարդան Աճեմյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոնը «Թռիչք»-ով ազդարարեց 154-րդ թատերաշրջանի բացումը Ն.Ս.Օ.Տ.Տ. Գարեգին Երկրորդ Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսի շնորհավորական ուղերձը` ՀՀ անկախության տոնի առիթով «Նահապետի հոբելյանական աշունը»՝ Ստեփանավանում Երևանում հանդես կգա օպերային դիվա Աննա Կասյանը «Եվա» ֆիլմի մրցանակը՝ Վենետիկից Արաքս Մանսուրյան. Ախ, մարալ ջան, Էրվում եմ Վահան Թոթովենց․ Պայքար Վաստակավոր ճարտարապետ Գուրգեն Մուշեղյանի հոբելյանը նշվեց ցուցահանդեսով և գրքի շնորհանդեսով Այսօր երջանկահիշատակ Վազգեն Առաջին կաթողիկոսի ծննդյան օրն է Պարոնյան թատրոնի նոր թատերաշրջանը նվիրվում է Երվանդ Ղազանչյանին Մոսկվայում տեղի կունենա Սերգեյ Փարաջանովի արվեստի գործերի առաջին վիրտուալ ցուցահանդեսը Վեհարանի կառուցման պատմությունը և մերօրյա վերակառուցումը Կոմիտաս․ Խորունկ ու մուգ... Հոբ երանելի. պայքարող, մարտնչող և միաժամանակ խոնարհ քրիստոնյա Եվրոպական ժառանգության օրերը կանցկացվեն «Արվեստ և ժամանց» խորագրով Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը սկսում է իր 14-րդ համերգաշրջանը «Արմենիա» միջազգային երաժշտական փառատոնով Նյու Յորքում բացվելու է Արա Գյուլերի լուսանկարների ցուցահանդեսը Պե­տու­թ­յու­նը մի­տում­նա­վոր չի խառն­վում ե­կե­ղե­ցու դեմ տար­վող ար­շա­վին Վախճանվել Է ԽՍՀՄ ժողովրդական արտիստուհի Իրինա Բոգաչովան Դերասան Բաբկեն Չոբանյանին շնորհվել է վաստակավոր արտիստի պատվավոր կոչում Րաֆֆի․ Անբախտ Հռիփսիմեն «Նաիրյան» պարարվեստի համահայկական մրցանակաբաշխությունն արժևորելու է ոլորտի նվիրյալներին Կանցկացվի «Artsakh Fest» ժամանակակից արվեստի միջազգային փառատոն Երվանդ Օտյանի հոբելյանի առթիվ Ազգային գրադարանը ցուցադրեց նրա գրական ժառանգության եզակի նմուշները Տեր ողորմեա. Անահիտ Պապայան Սուսաննա Հարությունյան․ Էգ քամիների ոռնոցը «Քաոս»-ը եւ «Պատվից առավել»-ը «ՏԷՖԻ-Համագործակցություն» հեռուստափառատոնի հաղթողների թվում են Կիպրոսում հանդես կգա Մոսկվայի հայկական թատրոնը Վեհարանում տեղադրված նկարն արվել է լուսանկարներից՝ անակնկալի համար Հայոց Վեհարանը Վրեժ Սարուխանյան․ Տագնապում եմ Արա Հուսիկ․ Անընտրանք Համագործակցության նոր ուղղություն՝ լեհ ճարտարապետների հետ Աստծու առջև բաց ճակատով ներկայացիր Շեփորահար Ռայնհոլդ Ֆրիդրիխն ու դաշնակահար Եվգենի Սուդբինը հանդես կգան Ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի հետ Սերգեյ Սմբատյանն արդարացրել է բոլոր սպասումները. Մալթայի արտգործնախարար Ժամանակը զոհաբերել հանուն ժամանակի Համեղ ուտեստներ, երգ ու պար. սահմանամերձ Խաչիկ գյուղում կանցկացվի գաթայի փառատոնը
website by Sargssyan