USD
EUR
RUB

Այս ինչ արագ ենք մեռնում, Սեր իմ

 

Ինձ նորից դիմավորեց մենությունը սենյակիս

և պատերը,

որոնցից խնամքով քերված է ուրախությունը

և նրանք չոր են ու սպիտակ:

Եվ սեղանը

և արմունկիս հետքերը զույգ

և գրքերը սեղանի վրա

և բանաստեղծությունները ճերմակ էջերին՝

քորոցով ամրացված ճերմակ թիթեռներ…

Եվ հանկարծ ականջներս լցվում են աղմուկով -

ինչ-որ օտար մոլորակից,

ինչ-որ օտար ձայներ մտնում են իմ փակ լուսամուտից

և ես փակում եմ ականջներս դառնությամբ,

և ես փակում եմ ականջներս դառնությամբ,

որովհետև ես գիտեմ,

նրանք պատմելու են սիրո մասին,

որ իբր սերը թռչում է օդում,

լողում է ջրում

և հողից ելնում է որպես ծաղիկ ու տերև…

Իսկ երկու կապույտ բաժակները փոշոտ

չսովորեցին խոսել, որքան էլ չարչարվեցի:

Իսկ ծխախոտները միայն թունավորում են ինձ,

և շշնջում են - ավելի շուտ մեռիր:

Ինձ նորից դիմավորեց մենությունը սենյակիս

և ես փակեցի դուռը և հենվեցի դռանը:

Սեղանիս քարտեզներ կան, այնտեղ այնպես ուրախ է,

այնտեղ դեռ անտառներ կան գույնզգույն կապիկներով,

և մարդկանց գերեզմանները շարված կողք-կողքի,

և տարօրինակ որդեր կան, որոնց պետք է ուսումնասիրել:

Ինձ նորից դիմավորեց մենությունը սենյակիս:

Իսկ վանդակում վաղուց սատկել է դեղձանիկը,

և ես ափսոսում եմ դեն նետել նրան,

և ես կանոնավոր կուտ ու ջուր եմ տալիս նրան,

իսկ վանդակում վաղուց սատկել է դեղձանիկը:

Սատկել է նաև կատուն,

որը պետք է ուտեր դեղձանիկին,

սատկել է նաև կատուն, այդ նա,

խեղճ լատուն: Իսկ ես

քարտեզը դնում եմ սեղանին

և ուղեղիս մեջ դասավորվում են կանոնավոր

անտառներն իրենց գույնզգույն կապիկներով,

մարդկանց գերեզմանները շարված կողք-կողքի,

տարօրինակ որդերը,

որոնց պետք է ուսումնասիրել:

Եվ ես արմունկներս դնում եմ սեղանին

և ես գլուխս առնում եմ ափերիս մեջ,

հետո ծխախոտ եմ առնում ձեռքերիս մեջ,

հետո ծխախոտից ծուխ է բարձրանում,

և հետո

ծխախոտները սկսում են թունավորել ինձ

և հետո

ծխախոտները շոյում են իմ գլուխը,

և շշնջում են

ավելի շուտ մեռիր, ավելի շուտ,

ավելի, ավելի…

Լրահոս
Հովհաննես Գրիգորյան Հենրիկ Էդոյան. Ինչպես երեխան Ռուբեն Բաբայան. Այս ծաղկեփունջը բեմում տեսնելը պետք է լինի պարտադիր Հրաչյա Սարուխան․ Անիմաստ է նստել ժամանակի կառքին, տերևների դեղին հոգեվարքին հասնել Աստծո սերը կենարար է Պահքի նպատակը Ազգային գրադարանը ցերեկույթով տոնեց հասարակական գործիչ Գրիգոր Արծրունու ծննդյան 175-ամյակը Տրդատ Ա-ի ծննդյան 2000-ամյակին ընդառաջ Լեգենդար հետախույզ Գևորգ Վարդանյանի մասին գիրք է հրատարակվել Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածինը հայտարարում է Մայր Տաճարի համար համահայկական հանգանակություն Մարտիրոս Սարյանի 140-ամյակի առթիվ հիմնանորոգվել է հեղինակի «Կոստանդնուպոլսի շները» կտավը Մահացել է հուշարձանագետ Սամվել Կարապետյանը Սուրենյանցն իր ձեռագիրն ունի համաշխարհային կերպարվեստում. փետրվարի 27-ին նշվում է նկարչի 160-ամյակը «Հրաչյա Հովհաննիսյանը երգում էր աչքերը փակ, բոլորովին այլ մեկնաբանությամբ» Կամերային երաժշտության ազգային կենտրոնը կհամալրվի երաժշտական նոր գործիքներով Ամփոփվեց Հայ կոմպոզիտորական արվեստի 11-րդ փառատոնը Լուվրում ավելի քան 1 միլիոն մարդ է այցելել Լեոնարդո դա Վինչիի ցուցահանդես Կարդում է Աշոտ Ավդալյանը․ Այս էլ քանի դար ես հեռանում եմ հայրական տնից Դվին հնավայրում կկառուցվի թանգարան Հայկական ժանյակի բացառիկ նմուշները բրիտանական «Լեյս» ամսագրում Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց ՀՀ-ում Ավստրալիայի դեսպանին Կրկին հարվածում են Եկեղեցուն. չիմացություն, թե՞ դիտավորություն Սոնա Վան․ Մեկ աչքս փակ Սիփան Շիրազ․ Աստղերը պակասեցին Հայրը մեծ է, քան ես (Հովհաննես ԺԴ 28) «Երբ տկար եմ, այն ժամանակ եմ զորավոր» «Մայրամուտից առաջ՝ այս պահին» Աշոտ Ավդալյան. Անձրևների տոն Հովհաննես Գրիգորյան․ Մի քանի ճշմարտություն Աշոտ Ավդալյան․ Արդար առավոտ Նիկա Ջորջանելի․ «Բան, որ լսվել է ոչ մեկ անգամ» Հակոբոս 5.16 Մենք սովորել ենք աշխատել խտրական վերաբերմունքի պայմաններում, սակայն վերջերս այդ դիմակայությունը համալրվել է վտանգավոր դրսևորումներով. բաց նամակ «Ես ի պաշ­տո­նե պար­տա­վոր եմ ա­նե­լու այդ մր­ցույ­թը» Հայաստանում առաջին անգամ ցուցադրվեց ռեժիսոր Միքայել Վարդանովի «Հայկական հողի գույնը» ֆիլմը Ուկրաինայում կոչ են արել ոչնչացնել սովետական գրքերը Պարույր Սևակ. Երջանկություն Եղիշե Չարենց. Ամեն տեսակ երգ երգեցի... Դանիել Վարուժան․ Հունձք Ալեքսանդր Ծատուրյան. Երկու խոստովանանք
website by Sargssyan