USD
EUR
RUB

Դատաստանի կարևորությունը մեր կյանքում

 

Դատաստանը ոչ այլ ինչ է, եթե ոչ մեր մեղանչումների և զանցանքների դիմաց արդար հատուցում: Հաճախ մեր ինքնաքննության և ինքնամփոփման պահերին ինքներս մեզ հարց ենք տալիս. «Որտեղի՞ց է դատաստանի ընկալումը մեր գիտակցության մեջ, և ո՞րն է դրա կարևորությունը մեր առօրյա կյանքում»:

Դեռևս անմեղության դրախտում դատաստան հասկացությունը բացակայում էր մեր նախածնողների մոտ, քանզի չկար մեղքի գիտակցությունը: Նախաստեղծների անհնազանդության մեղքով է, որ դատաստանի ընկալումը արմատապես դրոշմվեց մեր էությանը, որը մենք կոչում ենք խիղճ: Խիղճը դատավոր է, որ, նստած մեր սրտի գահին, անընդհատ խարազանում է մեզ մեղանչումների դեպքում: Մարդ էակը, իր էությունից դրդված, ջանում է ամեն կերպ լռեցնել այս արդար դատավորի ձայնը: Բթացած խղճի առկայության դեպքում մարդու փրկությունը դրված է խիստ անհավանական հիմքերի վրա: Հետևաբար միայն Քրիստոսի Արյան ցողմամբ է, որ մեղավոր սիրտը, ի գլուխ ունենալով իր իշխան ու դատավոր եղծված խիղճը, մաքրվում է և վերածնվում:

Այսպիսով, մարդու առաջ փրկության դուռ է բացվում, որով և մարդ արարածը, համաձայն ավետարանական վկայության, այլևս դատապարտության տակ չի ընկնում, քանի որ գրված է. «Դատապարտություն չկա բոլոր նրանց, ովքեր Հիսուս Քրիստոսի մեջ են» (Հռոմեացիներ Ը 1): Խիստ կարևոր է դատաստանի առկայությունը մեր կյանքում, առանց որի անհնար է պատկերացնել մեր ներդաշնակ կյանքի հարատևումը: «Եթե մեղք գործեցիր, ուրեմն պիտի պատժվես», - սովորեցնում է Աստվածաշունչը, սակայն կա նաև դրա մյուս կողմը. «Հավատա՛ Տեր Հիսուսին և պիտի փրկվես, և քո մեղքերը իսպառ կջնջվեն Նրա թափած արյան միջոցով»: Եթե չլիներ դատաստանի անհրաժեշտությունը, Աստված Իր Միածին Որդուն աշխարհ չէր ուղարկի՝ զոհվելու, դատապարտվելու մեր մեղքերի համար: Ուրեմն, Քրիստոսի դատապարտումը օրինակ դարձավ մեզ համար, որպեսզի մենք ևս ինքնադատապարտման և ինքնախարազանման միջոցով կարողանանք մեր այս երկրային կյանքը ապրել՝ համաձայն տիրավանդ պատվիրանների, որով և արժանի կլինենք Քրիստոսի Երկրորդ գալստյան ժամանակ ականջալուր լինելու նրա երանավետ խոսքերին, որ ասում է. «Եկե՛ք իմ հոր օրհնյալներ, ժառանգեցե՛ք աշխարհի սկզբից ձեզ համար պատրաստված Աստծո արքայությունը» (Մատթեոս ԻԵ 34):

Ավետարանը դեմ է միմյանց դատապարտելուն. «Մի՛ դատեք, որ Աստծուց չդատվեք, որովհետև ինչ դատաստանով որ դատեք, նրանով եք դատվելու, և ինչ չափով որ չափեք, դրանով պիտի չափվի ձեր համար» (Մատթեոս Է 1-2):

Մենք՝ որպես բարոյական արժանիքներով օժտված արարածներ, մեզ ոչ մի իրավունք չենք վերապահում՝ դատելու մեր նմաններին: Քանզի մենք, որ նույնն ենք գործում, ինչպե՞ս կարող ենք դատել նրանց. չէ՞ որ մեր ներքին արդար դատավորը անմիջապես կծառանա մեր այս արարքի դեմ: Այլ, ընդհակառակը, պետք է ներենք և սիրենք միմյանց համերաշխ ու աստվածահաճո ապրելու համար: Այստեղ տեղին է նշել Հիսուսի հետևյալ խոսքը. «Կեղծավո՛ր, նախ քո աչքի միջի գերանը հանի՛ր և հետո լավ կտեսնես եղբորդ աչքի շյուղը հանելու համար» (Ղուկաս Զ 42): Ուրիշներին չդատելու, սեփական անձը դատապարտելու դեպքում է միայն հնարավոր հասնել հոգեկան բարձր թռիչքների, կատարելության բարձրագույն չափանիշների և կատարյալ աստվածճանաչողության:

Գայանե Գալստյանը
Աղբյուր՝ Qahana.am

Լրահոս
Ֆիլհարմոնիկ նվագախումբն առցանց կկատարի Պուլենկի Սեքստետը Միսաք Մեծարենց. Աստուածամա՜ր Պարույր Սևակ. Հավատում եմ Կոնսերվատորիայի գործընթացների եւ մի շատ գրավիչ օրինախախտման մասին Նանե. Ընտրություն Կյանքից հեռացել է Ժիրայր Ալթունյանը ԱՄՆ Արևմտեան թեմի առաջնորդ Տ․ Հովնան Արք․ Տերտերյանի հայտարարությունը հայ-ադրբեջանական սահմանին տիրող լարված իրավիճակի մասին Բենքսիի հերթական աշխատանքը՝ Լոնդոնի մետրոյում Զերծ պահեք ձեզ դատելու մեղքից Հաս Չախալյան. Մահվան կոլաժ Պարույր Սևակ․ Իրերի դատն ու դատաստանը «Մերձավորի մահը». մաս 3-րդ Մայր Աթոռի հրատարակչությունը հերթական անգամ վերահրատարակել է Սբ․ Գրիգոր Նարեկացու «Մատյան ողբերգության» աղոթագիրքը Գարսիա Լորկայի հանրահայտ ողբերգությունը կներկայացվի առցանց հարթակում Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսի անդրադարձը Սբ. Սոֆիայի տաճար-թանգարանը մզկիթի վերածելու Թուրքիայի իշխանությունների որոշման առիթով Նոտր Դամը կվերականգնվի այն տեսքով, ինչպես մինչև հրդեհն էր «Բյուրեղապակյա դղյակ» բալետային ներկայացումը կցուցադրվի վիրտուալ տիրույթում Թուրքիայի արտգործնախարարությունը մերժել է ԵՄ քննադատությունը Սուրբ Սոֆիայի կարգավիճակի փոխելու վերաբերյալ Սուրբ Բարսեղ եպիսկոպոսի ճառը բարկացողների մասին Ուիլյամ Սարոյան․ Նռնենիները Աղավնի Գրիգորյան. Ճամփորդը Հրանտ Մաթևոսյանի և Աղասի Այվազյանի աստղերը զարդարեցին Ազնավուրի հրապարակը Կենսաբաններն առաջարկում են «կյանքի» համաշխարհային ատլաս ստեղծել «Երաժշտություն հանուն ապագայի» հիմնադրամի կրթաթոշակներ` տասը տաղանդավոր երեխաների Հայ եկեղեցու Եվրոպայի թեմերի առաջնորդները դատապարտել են Ադրբեջանի սադրիչ գործողությունները Հնագետները Մարտակերտում պեղել են սալարկղային դամբարանը Եկեղեցիների համաշխարհային խորհուրդը կոչով դիմել է Էրդողանին Եղիշե Չարենց․ Հեռացումի խոսքեր Վահան Տերյան․ Կույր լինելու ցանկություն ԿԳՍՄ նախարարը ունակ չէ կրթական օբյեկտիվ չափորոշիչներ ստեղծել. Տեր Տիգրան քահանա Բադիրյան «Այս որոշումը կբարդացնի քրիստոնյաների և մուսուլմանների կյանքը». Գարո Փայլանը՝ Սուրբ Սոֆիայի տաճարը մզկիթի վերափոխելու մասին Լեհ դրամատուրգ Սլավոմիր Մրոժեկի պիեսներից մեկը կբեմադրվի Ռուսական թատրոնում ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն ափսոսանք է հայտնել Սուրբ Սոֆիայի տաճարի կարգավիճակի վերաբերյալ Թուրքիայի որոշման կապակցությամբ Փորձագետները գնահատել են պանդեմիայի հասցրած վնասը թանգարաններին «Ըստ ձեր հավատի թող լինի ձեզ» (Մատթ․ 9։29) Գրադարանների վիրտուալ անցուդարձը «Հայ Եկեղեցու պատմություն» դասաժամի ոդիսականը. Սերովբե եպիսկոպոս Շառլ Ազնավուրի հրապարակում բացվելու է Աղասի Այվազյանի անվանական աստղը Փարիզի Ռոդենի թանգարանը կվաճառի քանդակագործի աշխատանքների պատճենները Նոր Խարբերդի դպրոցը պատրաստ է շահագործման
website by Sargssyan