USD
EUR
RUB

«Սպարտակ» բալետը վտանգված է

 

ԵՐԵՎԱՆ, 7 ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ, Panorama.am: «Սպարտակ» բալետային ներկայացումը հարվածի տակ է, վտագ է սպառնում։ Լրագրողների հետ հանդիպմանն ասաց Ալ. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի առաջատար մենապարող, ՀՀ վաստակավոր արտիստ Ռուբեն Մուրադյանը։ Նա նշեց, որ «Սպարտակ», «Գայանե» բալետներն իրենց թատրոնի այցեքարտն են, հյուրախաղերի ժամանակ ներկայացնում են հենց «Սպարտակը»։

«Բալետային խմբի ղեկավար Արմեն Գրիգորյանն ինքնուրույն որոշումներ է կայացնում, կրճատում է դերասանների՝ առանց խորհրդակցելու, հաշվի նստելու մեր վարպետների հետ։ Այդ մասին տեղեկացել է բալետի բեմադրող ռեժիսոր, բալետմայստեր Յուրի Գրիգորովիչը, զայրացել է։ Մենք կորցնում ենք այն որակը, որ պարել ենք ութ տարի շարունակ, մեծ աղմուկ բարձրացրել մեր թատրոնի, մշակույթի շուրջ։ Այսօր հենց այդ ներկայացման շնրոհիվ են մեր շատ արտիստներ պահանջված դրսում, հրավիրվում են հյուրախաղերի։

Շուտով կլինի Յուրի Գրիգորովիչի արձագանքը, չնայած մենք ընկերական ճանապարհով փորձում ենք համոզել, հարթել, որպեսզի լուրջ ընթացք չունենա այս մեծ խնդիրը, հակառակ դեպքում կարող ենք վաղը կորցնել «Սպարտակը», ինչը մեզ համար կլինի ճակատագրական։ «Սպարտակ» ներկայացումն ամեն թատրոնում չի գնում»,- ասաց Ռ. Մուրադյանը։

Առաջատար մենապարող, ՀՀ վաստակավոր արտիստ Սևակ Ավետիսյանն ասաց, որ «Սպարտակում» հանդես գալու հնարավորություն իրեն տվել է հենց Յուրի Գրիգորովիչը՝ տեսնելով իր ֆիզիկական կառուցվածքը որպես բալետի դերասան։

«Մեկ ամիս առաջ ինձ կնչել է Արմեն Գրիգորյանն ու ասում է, որ հրաժարվեմ «Սպարտակից»։ Որպես պատճառ այնպիսի բան է ասում, որ որևէ մեկի ուղեղում չի կարող տեղավորվել։ Ասում է՝ նիհար ես այդ կերպարի համար։ Բայց բալետի արտիստը պետք է նիհար լինի։ Եթե ասեր գեր ես, հրաժարվի, չես համապատասխանում, խնդիր չկար։ Սակայն այն պատճառը, որ ինքը ներկայացրեց, ապշած եմ»,- պատմեց Սևակ Ավետիսյանը։

Բալետային խմբի մեծ մասի վերջնական դիրքորոշումն այն է, որ չեն ուզում աշխատել Արմեն Գրիգորյանի հետ։

Լրահոս
Հովհաննես Գրիգորյան Հենրիկ Էդոյան. Ինչպես երեխան Ռուբեն Բաբայան. Այս ծաղկեփունջը բեմում տեսնելը պետք է լինի պարտադիր Հրաչյա Սարուխան․ Անիմաստ է նստել ժամանակի կառքին, տերևների դեղին հոգեվարքին հասնել Աստծո սերը կենարար է Պահքի նպատակը Ազգային գրադարանը ցերեկույթով տոնեց հասարակական գործիչ Գրիգոր Արծրունու ծննդյան 175-ամյակը Տրդատ Ա-ի ծննդյան 2000-ամյակին ընդառաջ Լեգենդար հետախույզ Գևորգ Վարդանյանի մասին գիրք է հրատարակվել Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածինը հայտարարում է Մայր Տաճարի համար համահայկական հանգանակություն Մարտիրոս Սարյանի 140-ամյակի առթիվ հիմնանորոգվել է հեղինակի «Կոստանդնուպոլսի շները» կտավը Մահացել է հուշարձանագետ Սամվել Կարապետյանը Սուրենյանցն իր ձեռագիրն ունի համաշխարհային կերպարվեստում. փետրվարի 27-ին նշվում է նկարչի 160-ամյակը «Հրաչյա Հովհաննիսյանը երգում էր աչքերը փակ, բոլորովին այլ մեկնաբանությամբ» Կամերային երաժշտության ազգային կենտրոնը կհամալրվի երաժշտական նոր գործիքներով Ամփոփվեց Հայ կոմպոզիտորական արվեստի 11-րդ փառատոնը Լուվրում ավելի քան 1 միլիոն մարդ է այցելել Լեոնարդո դա Վինչիի ցուցահանդես Կարդում է Աշոտ Ավդալյանը․ Այս էլ քանի դար ես հեռանում եմ հայրական տնից Դվին հնավայրում կկառուցվի թանգարան Հայկական ժանյակի բացառիկ նմուշները բրիտանական «Լեյս» ամսագրում Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց ՀՀ-ում Ավստրալիայի դեսպանին Կրկին հարվածում են Եկեղեցուն. չիմացություն, թե՞ դիտավորություն Սոնա Վան․ Մեկ աչքս փակ Սիփան Շիրազ․ Աստղերը պակասեցին Հայրը մեծ է, քան ես (Հովհաննես ԺԴ 28) «Երբ տկար եմ, այն ժամանակ եմ զորավոր» «Մայրամուտից առաջ՝ այս պահին» Աշոտ Ավդալյան. Անձրևների տոն Հովհաննես Գրիգորյան․ Մի քանի ճշմարտություն Աշոտ Ավդալյան․ Արդար առավոտ Նիկա Ջորջանելի․ «Բան, որ լսվել է ոչ մեկ անգամ» Հակոբոս 5.16 Մենք սովորել ենք աշխատել խտրական վերաբերմունքի պայմաններում, սակայն վերջերս այդ դիմակայությունը համալրվել է վտանգավոր դրսևորումներով. բաց նամակ «Ես ի պաշ­տո­նե պար­տա­վոր եմ ա­նե­լու այդ մր­ցույ­թը» Հայաստանում առաջին անգամ ցուցադրվեց ռեժիսոր Միքայել Վարդանովի «Հայկական հողի գույնը» ֆիլմը Ուկրաինայում կոչ են արել ոչնչացնել սովետական գրքերը Պարույր Սևակ. Երջանկություն Եղիշե Չարենց. Ամեն տեսակ երգ երգեցի... Դանիել Վարուժան․ Հունձք Ալեքսանդր Ծատուրյան. Երկու խոստովանանք
website by Sargssyan