USD
EUR
RUB

Հենրիկ Էդոյան. Էլեգիկ մտորումներ

 

Լուսանկարը՝ Կարեն Անտաշյանի

Մի ձայն ասում է - Քո տունը կարգի բեր:
Մի նկար` «Տղան մոր հետ», ստիպում է արտասվել:
Կապն աշխարհի հետ գնալով ընդհատվում է:
Կույրը մատներով
հաշվում է բացվածքները, շոշափում ոսկորները
և գլուխն է շարժում: Պոետների սիրտը
կրծքավանդակից ուրիշ տեղ է անցել, մարմնի մի այլ
մասում: Աշնան օրը կիսամերկ դողում է ցրտից,
իսկ դերձակները անցած ժամանակի
հագուստն են ձևում: Միայն կույրն է անցնում -
տեղից չշարժվելով: Քանի՞ ռումբ է պայթել հրապարակներում,
քանի՞ արևներ են բռնկվել
երկնքում, բայց երազը նույնն է, քունը՝ մշտական:
Շնորհից առաջ Աստված կուրացնում է և հետո միայն
դարձնում պայծառատես: Մի նկար - «Տղան մոր հետ» -
ստիպում է արտասվել: Այսքան ռեստորաններ
և ոչ մի եկեղեցի - (ասում էր
բանաստեղծը): Այսքան կուրություն
և ոչ մի պայծառացում: «Քո տունը կարգի բեր» -
ասում է մի ձայն: Բայց որտե՜ղ է տունը, որ նա
չի գտնում: Ո՞վ է ժամանակից
հանել ապագան: Այնտեղից՝ ոչ մի ձայն, անցյալից՝
ոչ մի շշուկ: Հուզմունքը
տեղ չունի, սոսկ փորձն է դիմադրում:
«Ես տուն եմ շտապում,- ասում էր անցորդը,- քո հարցին
հաջորդ անգամ կպատասխանեմ»: Փողոցը
ավարտվում է: Ոչ մի փոփոխություն,
թեև ամեն ինչ փոխվում է շուրջդ: Շունը դեռևս
տաք տեղ է ընտրում (ըստ բանաստեղծի):
Կյանքը ապակի է, որ կոտրվում է
թեթև հարվածից: Բայց ուր էլ լինես՝ լուսինը
զ հետ է, դու երբեք մենակ չես:
Լուսինն էլ մենակ չէ: Դու կյանքդ
մոռացել ես, բայց երազներդ լուսնի հետ
միշտ քեզ հետ են: Ձեռք մի’ տուր տիեզերքի
ծառերին փշատերև: Բոլոր պտուղները
քեզ համար արգելված են, բացի մի պտուղից,
բայց գուցե դրանից դու պիտի
կործանվես, չարգելված պտուղից:
Վերևում ամեն ինչ այնպես չի դասավորված,
ինչպես թվում է: Տասներկու հրեշտակներ
աստղերի սխալն են փորձում սրբագրել: Աստղեր
սխալը մեզ մահ է պարտադրել:
Այսքան հավերժություն -
և ո՛չ մի կեսօր: Այսքան անվերջություն - և ո՛չ մի
ոտնատեղ: Այսքան գեղեցկություն -
և ո՛չ մի մերկ հոգի:
Մի՛ մոտեցիր ինձ: Ես դեռ պատրաստ չեմ:
Փաթված թիկնոցիս մեջ
գնում եմ ընդառաջ չոր քամուն, չոր աստղերին:

Աղբյուր՝ Granish.org

Լրահոս
Վիլյամ Սարոյան. Այդ օրը Հայաստան են ժամանում միջազգային կինոարտադրության ոլորտում փորձառու և անվանի կինոգործիչներ 44 000 տարվա պատմություն. Ինդոնեզիայում հայտնաբերվել են մարդկանց կողմից արված հնագույն որմնանկարները Երևանի պետական կամերային երգչախումբը վեցերորդ համերգով ամփոփեց Կոմիտասին նվիրված ելույթները Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը ողջունել է ԱՄՆ Սենատի բանաձևը Հայոց Ցեղասպանության վերաբերյալ Ամանորի տոներին մի շարք թատրոններ ու թանգարաններ կաշխատեն «Պետք է գնա­հա­տել, սի­րել մեր կող­քին ապ­րող կոմ­պո­զի­տո­րին» «Ինչ ցան­կա­նում եք, որ մար­դիկ ձեզ ա­նեն, նույնն էլ դուք ա­րեք նրանց» Աղոթքը «դատ է դատաստանից առաջ» Չաքմաքչյանի «Քայլող մարդը» հնարավոր է տեղադրվի Հյուսիսային պողոտայի՝ Աբովյան փողոցին հարող տարածքում Թումանյանը՝ հայերեն և վրացերեն. Թբիլիսիում լույս է տեսել միանգամից երեք գիրք Մաքսիմ Վենգերով. Հայաստանը գալը նշանակալի և հաճելի իրադարձություն է Հովհաննես Թումանյան. Երկինք ու երկիր Սամվել Սևադա․ Ահա և վերջի սկիզբը․․․ Յուսուպ Ռազիկովի «Սուսերով պար» ֆիլմի հայաստանյան մեծ պրեմիերան՝ վաղը Օրհնեցե՛ք Տիրոջ անունը Տիրոջ տանը գտնվողներ «Հայաստանի Հանրապետություն» օրաթերթ. Ո՞րն էր Չարենցի ու Բակունցի միջեւ տարաձայնության պատճառը Ջութակահար Դիանա Ադամյանը՝ «Համագործակցության դեբյուտներ» միջպետական մրցանակի դափնեկիր Հովհաննես Երանյան. Երեք ամիս հետո Պոլսոյ Պատրիարք դառնալու աւելի մեծ հնարաւորութիւն ունի Սահակ Սրբազան Մաշալեանը Պարույր Սևակ․ Լույսի աղբյուրը Երանելի Մայր սուրբ Թուրքիոյ Հայոց 85-րդ Պատրիարքի ընտրութեան առաջին քայլը. մամլոյ հաղորդագրութիւն Հայտնի են «Ոսկե գլոբուսի» անվանակարգորդները «Լավագույն օտարերկրյա ֆիլմ» կատեգորիայում Հաջորդ տարի Արցախում կանցկացվի «Թատերական Արցախ» փառատոն. Հակոբ Ղազանչյան Օծվել է Ներքին Գետաշեն գյուղի Ս.Գրիգոր Լուսավորիչ եկեղեցին «Իմ հայկական անունը Միքայել է». Երևանում ծնված Էրմիտաժի տնօրենը ռուսական հեռուստատեսությանը ներկայացրել է Երևանը Հռոմում ներկայացվել է «Կորսված Հայաստան. ճամփորդություն մի ժողովրդի հիշողության մեջ» գիրքը Հայ ընթերցողին է ներկայացվել Շառլ Ազնավուրի «Մեղմ շշուկով» գիրքը «Հայրենիքի և ընտանիքի գաղափարները Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնի հրատարակություններում» գիտաժողով Մայր Աթոռում Չարենցն ու Կոմիտասը Կարսում բացվել է «Անի. Քարե պոեզիա» խորագրով ցուցահանդեսը, Կարո Փայլանը կոչ է արել «անպայման այցելել» Կարսում բացվել է «Անի. Քարե պոեզիա» խորագրով ցուցահանդեսը, Կարո Փայլանը կոչ է արել «անպայման այցելել» Կարսում բացվել է «Անի. Քարե պոեզիա» խորագրով ցուցահանդեսը, Կարո Փայլանը կոչ է արել «անպայման այցելել» Կոմիտասը օտարազգիներին էլ է հուզում արտասվելու աստիճան Աղանդներ Ռոբերտ դե Նիրոյի ամենաբարդ դերը «էլ ինչ պետք է պատահի, որ Երևանի քաղաքապետարանի ղեկավարները անհանգստանան ազգային արժեք համարվող Իսաբեկյանի կտավների համար…» Ընթերցասերներին կներկայացվեն Ազնավուրին և Ավրորային նվիրված կոմիքս գրքեր Ժամանակակից մեկնաբանությամբ «Օնեգին»-ը բարձրացավ Ռուսական թատրոնի բեմ
website by Sargssyan