USD
EUR
RUB

Հենրիկ Էդոյան. Էլեգիկ մտորումներ

 

Լուսանկարը՝ Կարեն Անտաշյանի

Մի ձայն ասում է - Քո տունը կարգի բեր:
Մի նկար` «Տղան մոր հետ», ստիպում է արտասվել:
Կապն աշխարհի հետ գնալով ընդհատվում է:
Կույրը մատներով
հաշվում է բացվածքները, շոշափում ոսկորները
և գլուխն է շարժում: Պոետների սիրտը
կրծքավանդակից ուրիշ տեղ է անցել, մարմնի մի այլ
մասում: Աշնան օրը կիսամերկ դողում է ցրտից,
իսկ դերձակները անցած ժամանակի
հագուստն են ձևում: Միայն կույրն է անցնում -
տեղից չշարժվելով: Քանի՞ ռումբ է պայթել հրապարակներում,
քանի՞ արևներ են բռնկվել
երկնքում, բայց երազը նույնն է, քունը՝ մշտական:
Շնորհից առաջ Աստված կուրացնում է և հետո միայն
դարձնում պայծառատես: Մի նկար - «Տղան մոր հետ» -
ստիպում է արտասվել: Այսքան ռեստորաններ
և ոչ մի եկեղեցի - (ասում էր
բանաստեղծը): Այսքան կուրություն
և ոչ մի պայծառացում: «Քո տունը կարգի բեր» -
ասում է մի ձայն: Բայց որտե՜ղ է տունը, որ նա
չի գտնում: Ո՞վ է ժամանակից
հանել ապագան: Այնտեղից՝ ոչ մի ձայն, անցյալից՝
ոչ մի շշուկ: Հուզմունքը
տեղ չունի, սոսկ փորձն է դիմադրում:
«Ես տուն եմ շտապում,- ասում էր անցորդը,- քո հարցին
հաջորդ անգամ կպատասխանեմ»: Փողոցը
ավարտվում է: Ոչ մի փոփոխություն,
թեև ամեն ինչ փոխվում է շուրջդ: Շունը դեռևս
տաք տեղ է ընտրում (ըստ բանաստեղծի):
Կյանքը ապակի է, որ կոտրվում է
թեթև հարվածից: Բայց ուր էլ լինես՝ լուսինը
զ հետ է, դու երբեք մենակ չես:
Լուսինն էլ մենակ չէ: Դու կյանքդ
մոռացել ես, բայց երազներդ լուսնի հետ
միշտ քեզ հետ են: Ձեռք մի’ տուր տիեզերքի
ծառերին փշատերև: Բոլոր պտուղները
քեզ համար արգելված են, բացի մի պտուղից,
բայց գուցե դրանից դու պիտի
կործանվես, չարգելված պտուղից:
Վերևում ամեն ինչ այնպես չի դասավորված,
ինչպես թվում է: Տասներկու հրեշտակներ
աստղերի սխալն են փորձում սրբագրել: Աստղեր
սխալը մեզ մահ է պարտադրել:
Այսքան հավերժություն -
և ո՛չ մի կեսօր: Այսքան անվերջություն - և ո՛չ մի
ոտնատեղ: Այսքան գեղեցկություն -
և ո՛չ մի մերկ հոգի:
Մի՛ մոտեցիր ինձ: Ես դեռ պատրաստ չեմ:
Փաթված թիկնոցիս մեջ
գնում եմ ընդառաջ չոր քամուն, չոր աստղերին:

Աղբյուր՝ Granish.org

Լրահոս
Եղիշե Չարենց․ Մայրամուտներ Պարույր Սևակ․ Անակնկալ հայտնագործություն Երբ փրկությունը սերն է. Լիլյա Մուկուչյանի դերակատարմամբ ներկայացումը կցուցադրվի «Արմմոնո» փառատոնին Քարոզչություն «Առնո Բաբաջանյանը» ոչ թե ախտահանվել, այլ արտաքինից մաքրվել է Վիեննայի օպերան Պլասիդո Դոմինգոյին պարգևատրել է արվեստում ունեցած ներդրման համար Ռազմիկ Դավոյան. Արարչություն Հայաստանում հնչեցին Ալեքսեյ Շորի ստեղծագործությունները Վստահություն Սրբին մեծարելը նրան ընդօրինակելն է Հավատարմություն Հպարտությունն ու խոնարհությունը Արմենուհի Սիսյան․ «Փախուստ ծառերի մոտ» Մհեր Բեժանյան. Հաճույքի թռչուն Էրմիտաժը սկսել է խմբային էքսկուրսիաներ անցկացնել Ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը կձայնագրի և կտեսագրի Բեթհովենի բոլոր սիմֆոնիաները Հայ ճարտարապետների ամառային կինոթատրոնը՝ Մոսկվայի «Гараж» ժամանակակից արվեստի կենտրոնում Գթասրտություն Հնագետ Գրիգոր Արեշյանի հուղարկավորությունը տեղի կունենա Երևանի քաղաքային պանթեոնում Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հեռակապով խոսել է Հյուսիսային Ամերիկայի հայոց թեմերի առաջնորդների հետ Սաղմոս ՃԽԱ Հովհաննես Հովհաննիսյան․ Հայ զինվորին Ծաղկաթերթեր Դերասանի մենախոսություն կյանքի իմաստի մասին. «Հեռագիր»-ը ցուցադրվեց «Արմմոնո» փառատոնին Կյանքի արվեստ. Սեռական դաստիարակության խնդիրը Կորյուն Առաքելյան. Բանաստեղծություններ Սամվել Մարգարյան․ Բանաստեղծություններ Մեզ հրամցված է մի չափորոշիչ, որն առանձին անձանց քմահաճույքի արդյունք է. Տեր Սարգիս Netflix-ը «Խոստումը» ֆիլմը ցուցադրելու հեղինակային իրավունք է ստացել Ընտանիք Համո Սահյան. Հորովել Եղիա Տեմիրճիպաշյան. Անգեղն երգ Պառավքարից մինչև Մուրղուզ․․․ Տավուշյան լեգենդներն ու զրույցները Օգոստոսի 1-ից Մոսկվայում վերաբացվում են կինոթատրոնները «Երեք մանկունքը բաբելոնյան հնոցում» սյուժեի պատկերագրական համակարգը «Այդ չափորոշիչները չեն արտացոլում ՀՀ քաղաքացու և հայ մարդու դաստիարակությունը»․ Աիդա Թոփուզյան Սուրբ Բարսեղ եպիսկոպոսի ճառը նախանձների մասին Խորհր­դա­յին նկա­րա­հա­վա­քի ա­զատ և ան­կախ նա­վար­կու­թ­յու­նը Օպերային թատրոնն առցանց համերգ կնվիրի կորոնավիրուսի պատճառով տուժած բոլոր երաժիշտներին «Այն մեկ ա­մի­սը, որ Պետ­րոս­ը կռ­վեց իմ կող­քին, հա­վա­սար էր տաս­ն­յակ կյան­քե­րի սխ­րան­քի»
website by Sargssyan