USD
EUR
RUB

Կինոռեժիսորներ Նարինե Մկրտչյանի և Արսեն Ազատյանի նոր ֆիլմը ցուցադրվելու է հայրենիքում

 

ԵՐԵՎԱՆ, 10 ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ, ԱՐՄԵՆՊՐԵՍ: Նարինե Մկրտչյանի և Արսեն Ազատյանի «Նրա մասին կամ թե ինչպե՞ս նա չվախեցավ արջից» նոր գեղարվեստական լիամետրաժ ֆիլմը, որի համաշխարհային պրեմիերան տեղի է ունեցել 2019 թվականի Ռոտերդամի 48-րդ միջազգային կինոփառատոնում, սեպտեմբերի 27-ից կցուցադրվի Հայաստանում:

«Արմենպրես»-ի հաղորդմամբ` ցուցադրությունները տեղի են ունենալու Երևանում, Գյումրիում, Վանաձորում, Կապանում, Քաջարանում և Ստեփանակերտում։

Ֆիլմի հիմքում ռուս զինվոր Վալերի Պերմյակովի 2015 թվականին Գյումրիում կատարած սահմռկեցուցիչ ոճրագործությունն է, որի զոհը դարձավ մի ողջ ընտանիք։ Հենվելով իրական դեպքերի վրա՝ ֆիլմի հեղինակները ստեղծել են գեղարվեստական մի պատում, որտեղ առաջնային է դառնում արժանապատվության և անձնազոհության գաղափարը։

Ռոտերդամի 48-րդ միջազգային կինոփառատոնում ներկայացվելուց հետո այն գրավել է միջազգային հանրության և պրոֆեսիոնալների ուշադրությունը` ստանալով հրավերներ մի շարք այլ առաջնակարգ կինոփառատոններից։

Ռոտերդամի միջազգային կինոփառատոնի գլխավոր համակարգող Էդվին Կարելսը, ժապավենը դիտելով, ասել է, որ հիանում է ռեժիսորների աշխատանքով, նրանց ուրույն մոտեցմամբ և ոճով, ինչը հնարավոր չէ գտնել այլ ռեժիսորների մոտ։ «Սա մի ոճ է, որն անընդհատ ստիպում է քեզ մտածել. դու չես ստանում միայն պատումը, այլ ընկալում ես փիլիսոփայությունը։ Ֆիլմում արտացոլված է կրոնի, բռնության, քաղաքականության ու վախի էությունը: Չնայած ֆիլմը շատ անձնական է, քանի որ հիմնված է իրական դեպքերի վրա, այն շատ համամարդկային է։ Սա ընկալումից է կախված, այն կարող է համեմատվել Դոստոևսկու վեպի հետ, լինելով նույնքան խորը»,-ընդգծել է Կարելսը:

Կինոգիտության դոկտոր, Շանհայի և Պեկինի միջազգային կինոփառատոնների համակարգող Յաո Վանգի խոսքով` սա շատ գեղեցիկ ֆիլմ է և ունի հրաշալի կառուցվածք։ «Ֆիլմում կան երեք-չորս տարբեր խմբերի հերոսներ, ինչպես նաև զուգահեռ ընթացող մանկապարտեզի տեսարան, որն ուղղորդվում է Արամ Խաչատրյանի «Իվանի արկածները» երաժշտությամբ։ Այս պարագայում՝ Իվանը այլաբանորեն ասոցացվում է մարդասպանի հետ, որի անունը նույնպես Իվան է։ Ինձ համար սա շատ գրավիչ և հետաքրքիր ֆիլմ է, և հաճելի բացահայտում էր դիտել այն մեծ էկրանին»,-նշել է դոկտորը:

«Ես շատ հավանեցի ֆիլմը, քանի որ այստեղ առկա է մարդկային ոգին, այլաբանությունը։ Կինոխցիկն աշխատում է հրաշալի։ Թեև ֆիլմը սարսափելի պատում ունի, բայց այստեղ անչափ մեծ է մարդկայինը»,-կինոնկարի մասին այսպես է արտահայտվել կինոռեժիսոր Վիկտոր Վան Դեր Վալկը:

Նարինե Մկրտչյանը և Արսեն Ազատյանը հեղինակ են մեկ տասնյակից ավելի ֆիլմերի, մասնակցել են ավելի քան 60 միջազգային առաջնակարգ կինոփառատոնների (Բեռլին, Ռոտերդամ, Լոկառնո, Բուսան, Մոսկվա, Մոնրեալ, Սիդնեյ եւ այլն)։ Նրանց կինոնկարներն արժանացել են մրցանակների և լայն արձագանքի մամուլում։

Նրանք հայ հասարակությանը հայտնի են «Բոբո», «Ռադիո Երևան», «Անդրեյ», «Ճամփեզրին», «Անառակ որդու վերադարձը», «Ապակե կախազարդը» և այլ կինոնկարներով։

Լրահոս
Պարույր Սևակ. Լինել, թե չլինել Միսաք Մեծարենց. Առտվան արևի մեջ Օձա­վարս Գոր­գոն մե­դու­զան իր թու­նա­ծա­վալ վար­սե­րը տա­րա­ծել է ամ­բողջ աշ­խար­հում, Պան­դո­րան բա­ցել է կեղ­ծի­քի կոր­ծա­նա­րար սն­դու­կ Մեծ Բրիտանիայում Հռոմի 180-րդ Պապի 700-ամյա կնիքն է հայտնաբերվել Սալոնիկում Աթաթուրքի տունը պետք է դառնա հույների ցեղասպանության թանգարան․ Greek City Times «Կր­թու­թ­յան ո­լոր­տի պա­տաս­խա­նա­տու­նե­րը եր­բեք չեն թաքց­րել ի­րենց կեղծ պա­ցի­ֆիս­տա­կան գա­ղա­փա­րա­խո­սու­թ­յու­նը» Իմպրեսիոնիզմի խռովկանը՝ Կլոդ Մոնե Մի՛ ստիր, Հայ Եկեղեցու պատմությունը չունի՛ «ծածուկ» էջեր Հայաստանին հաշտության օրակարգ է պետք․ Բագրատ եպիսկոպոս Գալստանյան (տեսանյութ) Պետությունը չի կարող արշավ սկսել իր իսկ Ազգային Եկեղեցու դեմ, պետք չէ լինել աստվածամարտ. Հայր Ասողիկ աբեղա Կարապետյան Օպերային թատրոնն առցանց կմատուցի Ռոսինիի «Ճանապարհորդություն դեպի Ռեյմս» երկի համերգային կատարումը Էդգար Շա­հին. ֆրան­սա­հայ­կա­կան օ­ֆոր­տի հրա­ցա­նա­կի­րը Աստվածածնի օգնության մասին Եկե­ղե­ցին գո­յութ­յուն ու­նի 2000 տա­րի և գո­նե ա­ռա­ջի­կա 2000 տար­վա հա­մար պետք է ա­պա­հո­վի ե­կող սե­րունդ­նե­րի հոգևոր կա­րիք­նե­րը ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն կոչ է արել Թուրքիային Սուրբ Սոֆիայի տաճարը չվերածել մզկիթի Միքայել սրբազանը՝ ԿԳՄՍ նախարարին. «Դուք մի ամիս չեք կարող կուսակրոն մնալ, մենք ողջ կյանքներս ենք կուսակրոն» Տերևաթափ իմ թխկի, օ, իմ թխկի ձյունածածկ... Գուրգեն Մահարի. Դաշտերում սեզ ու ծաղիկ Պարույր Սևակ․ Քմծիծաղ «Մերձավորի մահը». մաս 2-րդ Թուրքիան վաղը կհայտարարի Սուրբ Սոֆիայի տաճարը մզկիթի վերածելու որոշման մասին. թուրք լրագրող Ղևոնդ Ալիշանի 200-ամյակի առթիվ կստեղծվեն անիմացիոն մուլտֆիլմեր «Music 20» դասական երաժշտության փառատոնը Հայաստան է բերում աշխարհահռչակ արտիստների Միքայել Նալբանդյանի գրական ժառանգության թվայնացումը գիտական, կրթական նշանակություն ունի «Մեր թիկունքում գաղտագողի այսպիսի բան են անում. վտանգներ ենք տեսնում ՀՀ քաղաքացու համար». Տ․ Զաքարիա ծայրագույն վարդապետ Բաղումյան Ղազանչյան. Համաճարակով պայմանավորված պարապուրդը կարող է կործանարար լինել ստեղծագործ կոլեկտիվի համար Գովեստի խոսքերը՝ շարժիչ ուժ Համայն Ռուսիո պատրիարքը դեմ է Սուրբ Սոֆիայի տաճարը մզկիթ դարձնելուն Սուրբ Բարսեղ եպիսկոպոսի ճառը վաշխառուների մասին Գագիկ Ծառուկյանի հանձնարարականը Աշխար­հը սո­դո­մա­բար ա­պա­կան­ված է GAIFF Pro -ն տեղի է ունենալու հուլիսյան օրերին և առցանց ձևաչափով Երկարատև դադարից հետո Սերգեյ Խաչատրյանն ու Լուսինե Խաչատրյանը հանդես կգան առցանց համերգով «Երգի՛ր և COVID-ը կհեռանա» Լոնդոնում գտել են Ռուբենսի՝ 4,3 միլիոն դոլար արժեք ունեցող կտավը Աստծու ճանապարհների գաղտնիքը Հնարավո՞ր է միշտ երջանիկ լինել Հայ Եկեղեցու պատմությունն ամբողջական արժեհամակարգ է. Բագրատ եպիսկոպոս Գալստանյան «Փրկությունն սկսվում է հնազանդությունից» Աշխարհայացքով, ըմբռնումներով միշտ հարուստ, նոր էր Երվանդ Քոչարը. Լևոն Թութունջյան
website by Sargssyan