USD
EUR
RUB

Պարոնյան թատրոնի նոր թատերաշրջանը նվիրվում է Երվանդ Ղազանչյանին

 

Երեկ՝ սեպտեմբերի 19-ին, Հ. Պարոնյանի անվան երաժշտական կոմեդիայի պետական թատրոնը «Մորգանի խնամին» մյուզիքլով ազդարարեց 78-րդ թատերաշրջանի բացումը, որը նվիրվում է Հայաստանի Հանրապետության ժողովրդական արտիստ Երվանդ Ղազանչյանին:

Մինչ ներկայացման մեկնարկը բեմից հանդիսատեսին ողջունեցին թատրոնի գլխավոր ռեժիսոր Հակոբ Ղազանչյանը, ՀՀ ժողովրդական արտիստ, դիրիժոր Յուրի Դավթյանը, ՀՀ ժողովրդական արտիստ, կոմպոզիտոր Մարտին Վարդազարյանը եւ ՀՀ ժողովրդական արտիստ Ռուբեն Մաթեւոսյանը, իսկ հանդիսատեսը հոտնկայս ծափահարություններով հարգեց անվանի թատերական գործիչ Երվանդ Ղազանչյանի հիշատակը, ով երկար տարիներ ստանձնել էր թատրոնի գեղարվեստական ղեկավարի պաշտոնը:

Յուրի Դավթյանի խոսքով՝ նոր թատերաշրջանում իրենց հետ չէ սիրելի ղեկավարը, բայց պետք է ամեն բան անեն, որ Երվանդ Ղազանչյանի՝ թատրոնի հետ կապված բոլոր իղձերն ու երազանքները ի կատար ածվեն:

Ռուբեն Մաթեւոսյանը էլ իր խոսքում նշեց, որ անցյալով չի կարող խոսել Երվանդ Ղազանչյանի մասին. «Սիրելի, Երվանդ, գիտեմ, որ քո հոգին սավառնում է այս սրահում, որովհետեւ դու բացառիկ անձնավորություն ես, ոչ միայն դերասանապետ, բեմադրիչ, այլ պարզապես կատարյալ մարդ: Երեւի թե Հովհաննես Թումանյանի կարեւորագույն խոսքերը քեզ համար է գրված՝ «Մարդուց երկար ապրում է անունը»»:

Իր լավ ընկերոջ՝ Երվանդ Ղազանչյանի մասին խոսելով, Մարտին Վարդազարյանն ասաց. «Միշտ նրան ասում էի տաղանդավոր երիտասարդ ռեժիսորերի շարքից, նա էլ ինձ՝ ժամանակակից երիտասարդ կոմպոզիտորների շարքից, բայց վերջերս ավելացրել էի ժամանակակից նախկին երիտասարդ արտահայտությունը (սա կատակով): Ռեժիսորի աշխատանքը հեշտ, շաքար գործ չէ, իսկ նա կարողանում էր փոխանցել իր պատկերացումը: Ինձ բախտ է վիճակվել աշխատել նրա հետ եւ շատ բավարարված եմ ինձ զգում: Նրա մեծությունը կայանում էր նրանում, որ կարող էր գործընկերոջ մասին այնպես խոսել, բարձրացնել նրան: Մի խոսքով՝ նա անհատական մոտեցում ուներ յուրաքանչյուրին»:

Հ.Պարոնյանի անվան թատրոն

Լրահոս
Գաֆէսճեան արվեստի կենտրոնը և Beeline-ը ներկայացնում են «Պատանի արվեստագետների հարթակ» նախագիծը Նազիկ Ասլանյանի անհատական ցուցահանդեսում ներկայացվեցին նկարչուհու բազմաժանր գործերը Աշխարհահռչակ սոպրանո Հասմիկ Գրիգորյանը մենահամերգով հանդես կգա Մոսկվայում Ողորմած լինելու անհրաժեշտությունը «Մոնա Լիզան» փչանում է Հայաստանը բազմաժանր գրականությամբ է ներկայացել Ֆրանկֆուրտի գրքի միջազգային փառատոնին Պարուր Սևակ․ Լույս զվարթ Տիգրան Չուխաջյանի մոռացված օպերաները «Ձեր ամեն ինչը պարկեշտությամբ և ըստ կարգի թող լինի» Ռուբեն Որբերյան․ Հին տնակս Մինսկում կայացել է «Հայ մարտիկները Բելառուսի ազատագրման մարտերում (1941-1944)» աշխատության շնորհանդեսը Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հանդիսապետեց Դիլիջանի եկեղեցու հիմնօրհնեքի արարողությունը Վահագն Դավթյան․ Հին մայթերն արդեն մեզ չեն ճանաչում Հրաչյա Թամրազյան. Գալարափողեր Հայաստանն ազգային տաղավարով կներկայանա Վենետիկի բիենալեին «Ուր խոնարհություն չկա, այնտեղ նաև Աստված չկա» Վանաձորի դրամատիկական թատրոնը Ղազախստանում թատերական փառատոնի է մասնակցել «Ճշմարտությանը» հաջորդում է «Սուտը» Ամերիկահայ բանաստեղծ Սոնա Վանը հայրենիքում ներկայացրեց «Հայրս ասում էր» նոր ժողովածուն Բացահայտելով պատանի արվեստագետներին Բաս կիթառահար Սթենլի Քլարքի համերգով կմեկնարկի «Երևան ջազ ֆեստ»-ը Հայրիկ Մուրադյան. Գյուղիս ճամբան Սիամանթո․ Արշալոյսները Աշխարհիկ ցանկությունները Ճչա­ցող լռու­թ­յուն, գե­ղա­գի­տա­կան ա­հա­բեկ­չու­թ­յուն Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունել է Ճապոնիայի վարչապետի հատուկ հարցերով խորհրդականին ԳՀՃ Տեսչի հանդիպումը սաների հետ Մե՛նք ենք ո­րո­շում, թե ինչ­պես ապ­րել «Արմմոնո Plus» հանրապետական 3-րդ փառատոնը կմեկնարկի Տավուշից Էրեբունի-Երևանն իր հանրաճանաչ անկյուններով ներկայացվեց նոր ցուցահանդեսում Ջիվան Ավետիսյանի «Դրախտի դարպասը» գեղարվեստական ֆիլմը մեծ էկրաններին է Վաշինգտոնում կայացել է Կոմիտասին նվիրված համերգ Աղոթք․ Երեկոյի ժամի Շահադիտությունը խոչընդոտում է Աստծու հետ հաղորդակցվելուն Մայր Աթոռի հրատարակած գրքերը ցուցադրվեցին Ֆրանկֆուրտի գրքի միջազգային տոնավաճառում Կանցկացվի «Դոլչե վիտա նոն ստոպ» համերգային ծրագիրը Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց Վրաստանի վարչապետին Կամերային նվագախումբը և Գինեսի ռեկորդակիր Նիկոլայ Մադոյանը հանդես կգան համերգով Ավետիք Իսահակյան․ Հայրենի հողը Համո Սահյան․ Եվ ի՞նչ է տվել․․․
website by Sargssyan