USD
EUR
RUB

Սերգեյ Սմբատյանը հավանել է արհեստական բանականության մշակած երաժշտությունը

 

ԵՐԵՎԱՆ, 7 ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ, ԱՐՄԵՆՊՐԵՍ: Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր, WCIT համաշխարհային նվագախմբի ղեկավար Սերգեյ Սմբատյանը տպավորված է Հանրապետության Հրապարակում հոկտեմբերի 6-ին կայացած համերգով և արհեստական բանականության կողմից մշակված երաժշտությամբ:

«Արմենպրես»-ի հետ զրույցում Սմբատյանը կիսվել է իր տպավորություններով ու պատմել նվագախմբի հետագա ծրագրերի մասին:

- Պարոն Սմբատյա՛ն, Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների համաշխարհային համաժողովի շրջանակում ստեղծված WCIT նվագախումբը ազդարարեց Երևանում WCIT-2019 համաժողովի մեկնարկը: Որպես նվագախմբի ղեկավար, համերգից ձեր սպասելիքներն արդարացա՞ն:

- Համերգն ավելի քան կայացավ, որովհետև մենք խոսում ենք միջազգային նվագախմբի մասին. հյուրեր, Հայաստան, լեփ-լեցուն հրապարակ, դասական երաժշտություն, 15 երկրի էքսկուրս: Մենք միջազգայնացման խնդիր ենք լուծել նաև, այսինքն՝ համերգն ավելի քան կայացավ: Ես չէի սպասում, որ մեր հանդիսատեսը հրապարակում կարող է այդքան բուռն ողջունել Խաչատրյանի վալսը: Մենք միշտ բողոքում ենք, որ շատերը լսում են ոչ որակյալ երաժշտություն, բայց երեկվա հանդիսատեսից, մի քանի հազար մարդուց ողջույնը երբ լսեցի Խաչատրյանի վալսի մեկնարկի ժամանակ, ինձ տվեց վստահություն, որ մենք շատ լավ ապագա ունենք:

- Համերգի ընթացքում իրական ժամանակում նվագախումբը ձեր ղեկավարությամբ կատարեց արհեստական բանականության մշակած երաժշտությունը: Երաժշտության «հեղինակ» ռոբոտը նշեց, որ իրեն այն շատ է դուր եկել: Իսկ դուք հավանեցի՞ք արհեստական բանականության մշակած երաժշտությունը:

- Ես ավելի քան հավանեցի: Արհեստական բանականության, արհեստական տաղանդի երաժշտությունը, խոսքը, երաժշտության մոդելինգի մասին է: Երաժշտության մոդելը մեզ մոտ աշխարհում աննախադեպ արդյունքի է: Համակարգիչը ստեղծում է հայկական երաժշտություն: Վե՛րջ: Ծրագիրը մտածում է հայերեն և ստեղծում է հայերեն երաժշտություն: Դա ավելի քան մեծ ձեռքբերում է: Հայաստանը արվեստի ոլորտում այսօրվա ՏՏ աշխարհում, և արհեստական բանականության ամենաքննարկվող թեմայում ունի այն առաջարկը, որը ոչ ոք չէր արել:

- Մտավախություն չունե՞ք, որ արհեստական բանականությունը կարող է առաջիկայում զբաղեցնել կոմպոզիտորների տեղը:

- Կոմպոզիտորներ կան, որոնց տեղը լավ կլինի, որ արհեստական բանականությունը զբաղեցնի: Արհեստական բանականության խնդիրն այն չէ, որ որևէ բան անի ավելի լավ: Մենք հիմա առաջինն ենք աշխարհում, որ մեր երաժշտությունը վերլուծել ենք, ու ստացել ենք դրա ներդաշնակության ալգորիթմը: Մենք գիտենք մեր երաժշտության արմատները, և թե ինչպես են դրանք աշխատում: Երեկվա համերգն ու հանդիսատեսը փաստեցին, որ մենք գնում ենք առաջ, և առաջ ենք գնում արվեստով, ինչ ինձ համար մեծագույն ձեռքբերում է ու պատիվ:

- Ապագայի հետ կապված WCIT նվագախումբն արդեն ունի՞ համերգային ծրագրեր:

-Դեռ ոչ, բայց հուսով եմ, որ կունենա, որովհետև այսօր նաև WCIT-ի նախագահությունը փաստեց, որ ամենամասշտաբային բացումն էր, և ես, որպես երաժիշտ պետք է փաստեմ, որ մեզ համար ամենամեծ ձեռքբերումն այն էր, որ IT աշխարհի օլիմպիական խաղերը մեկնարկեցին դասական երաժշտությամբ: Դա Հայաստանի համար շատ մեծ հաջողություն էր, և շատ մեծ հույս ունեմ, որ այն ընթացք կունենա, որովհետև իսկապես մեծ թռիչք էր դեպի առաջ, որ մենք կարողանում ենք միջազգային հարթակում լինել առաջինը, առաջարկել այն կոնտենտը, որը հույս ունեմ, որ պետք է զարգանա, և շատ լինի:

Հարցազրույցը՝ Նորայր Շողիկյանի

Լուսանկարները՝ Հայկ Մանուկյանի

Լրահոս
Հրաչյա Թամրազյան․ Կյա՜նք` դու զգում ես ինձ․․․ Վահն Տերյան․ Հրաժեշտի խոսքերից Նաղաշ Հովնաթան. Տաղ ի վերայ Գուրջստանայ գօզալներին Ռուբեն Որբերյան․ Հին տնակս Նավումի մարգարեությունը Հախնազարյանները՝ մեկ բեմում Մարզական պարերի առաջնություն. 300 մասնակից Հայաստանից, Արցախից, այլ երկրներից Սերգեյ Սմբատյանն ու Մալթայի ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը հանդես կգան Մոսկվայի հեղինակավոր համերգասրահներում Մոսկվայում ժամանակավորապես կհայտնվի հայ ճարտարապետների նախագծած ամառային կինոդահլիճը Կարպիս Սուրենյան. Մայրենի լեզու և թարգմանություն Վրեժ Իսրայելյան․ Ես, մուսան և անդունդը Մենք մեր երկ­րում պե­տա­կան մա­կար­դա­կով վտան­գում ենք հա­յե­րե­նը «Վկայություններ կան, որ կարևոր որոշումներ կայացնելիս մեր պետության ղեկավարները պարտադիր առանձնազրույց են ունեցել այս կամ այն գրողի հետ» Գոհար Գասպարյանի անվան մեներգիչների համահայկական մրցույթը Դիարբեքիրի կիսաավեր հայկական եկեղեցին ոչնչանալու վտանգի տակ է. Ermenihaber Գրքի Երևանյան փառատոնի մեկնարկը՝ շուտով Օրհ­նե­ցե՛ք ձեզ հա­լա­ծող­նե­րին, օրհ­նե­ցե՛ք և մի՛ ա­նի­ծեք Մոսկվայում ավարտվեց հայոց թեմի քահանաների տարեկան ժողովը «Հույսդ դիր Աստծո վրա և բարիք գործիր» Ներկայացվելու են այն գծագրերը, որոնք Արտոն տրամադրել էր ինձ, և որոնք երբևէ չեն ցուցադրվել.Վահան Արծրունի. Ռուբեն Հովսեփյան. «Արագիլները վերադարձան» Եղիշե Չարենց. Ես այն չեմ այլևս Նկարիչ. Բենքսիի աշխատանքն աճուրդում վաճառում են անօրինական «Ով որ ձեր մեջ փոքրագույնն է, նա է մեծ» Օշականի Ս. Մեսրոպ Մաշտոց եկեղեցու որմնանկարը վերականգնվում է Յուրի Դավթյանը պարգևատրվել է «Հայրենիքին մատուցած ծառայությունների համար» 1-ին աստիճանի մեդալով Վահե ՔԱՉԱ. Փարիզեան պատկերներ Արվեստագետները կհարգեն քանդակագործ Արտո Չաքմաքչյանի հիշատակը նրան նվիրված համերգային ծրագրով Միայն հայ կոմպոզիտորների գործեր՝ Ջազ նվագախմբի համերգին Ո՛չ, ա­սում եմ ձեզ, սա­կայն, ե­թե չա­պաշ­խա­րեք, ա­մենքդ էլ նույն­պես պի­տի կոր­չեք Ռոման Պոլանսկու ֆիլմի պրեմիերան չի կայացել Վիլյամ Սարոյան. Հանճարը Էրմիտաժում Լեոնարդո դա Վինչիի կտավին փոխարինել է Բոտիչչելիի «Տիրամոր» պատկերը Վահագն Մուղնեցյան. «Ժպտա, երկինք» Հովհան Մանդակունի. Աղքատներին մխիթարելու մասին «Թռիչք կկվի բնի վրայով»՝ հայկական բեմում ԿԳՄՍ նախարարության պարզաբանումը Դալմայի այգու տարածքում 16-17 դդ քանդված գինու հնձանի վերաբերյալ Քրիստոնյաներին սպանել են մուսուլմանները, հայերը դարձել են ցեղասպանության զոհերի մարմնացումը Ռոբերտ Ամիրխանյանի ծննդյան օրն է Ռուբեն Հովսեփյան. Նռներ
website by Sargssyan