USD
EUR
RUB

Էրեբունի-Երևանն իր հանրաճանաչ անկյուններով ներկայացվեց նոր ցուցահանդեսում

 

ԵՐԵՎԱՆ, 18 ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ, ԱՐՄԵՆՊՐԵՍ: «Էրեբունի-Երևանը նկարազարդ ալբոմներում, գրքերում, պլակատներում և լուսանկարներում» խորագրով ցուցահանդեսում ներկայացված են Երևանին նվիրված ամսագրեր, եզակի քարտեզներ, բացիկներ և այլ ցուցանմուշներ, որոնցում պատկերված է հին ու նոր Երևանը:

«Արմենպրես»-ի հաղորդմամբ` Էրեբունի-Երևանի 2801-ամյակին նվիրված ցուցադրությունը բացվեց հոկտեմբերի 18-ին Հայաստանի ազգային գրադարանում:

Ցուցադրության նախաձեռնությունը Հայաստանի ազգային գրադարանի արվեստի գրականության և ոչ գրքային հրատարակությունների բաժնինն է, որի վարիչ Աննա Օնանյանը ցուցանմուշներից հատկապես կարևորեց 17-րդ դարում արված Երևանի քարտեզի վերատպությունը:

«Քարտեզը նկարել է հոլանդացի ճանապարհորդ Ժան Շարդենը հայ վաճառականների օգնությամբ: Քարտեզի ներքևի մասում Արարատ լեռն է, իսկ Արարատի ստորոտում Երևանը: Գրված է Երվան: Դա 1667 թվականի քարտեզ է»,-ասաց Օնանյանը:

Անդրադառնալով մերօրյա Երևանի ճարտարապետական պատկերին` նա ընդգծեց, որ յուրաքանչյուր քաղաք, որպես ճարտարապետական համալիր կրում է տարբեր ազդեցություններ: «Եթե մենք դիմում ենք արտասահմանցի ճարտարապետների կամ համագործակցում ենք օտար երկրում կրթություն ստացած մասնագետների հետ, նրանք իրենց փորձը, մոտեցումներն են բերում մեր երկիր: Կարծում եմ` ազգային ճարտարապետության ավանդույթները պահպանել է պետք, բայցև բնական են տարբեր ազդեցություններն ու զարգացումները»,-նշեց Օնանյանը:

Նա «Էրեբունի, իսկ դարեր անց արդեն Երևան» թեմայով զեկույց կարդաց ներկաների համար ու շեշտեց, որ շատ է ցանկանում` յուրաքանչյուր երևանցի քաղաքին վերաբերվի ինչպես իր տանը: «Լավ կլինի, որ մարդիկ աղբը չգցեն գետնին, մաքրեն քաղաքը, լինեն հոգատար Երևանի նկատմամբ»,-եզրափակեց Աննա Օնանյանը:

Լրահոս
Հայր Զաքարիա. «ԿԳՄՍ փոխնախարարի մտքերը ամբողջովին չեն արտահայտում իրական գործընթացը» Վահագն Մուղնեցյան. Թևապարում եմ խավարի մեջ Վահան Տերյան. Շիրակի դաշտերից Համո Սահյան. Այս քարանձավներն Ազգային գրադարանը հանդես կգա առցանց մի քանի նոր շարքով Մշա­կույ­թի նախ­կին փոխ­նա­խա­րար­նե­րը պաշ­տո­նի ակն­կա­լիք ու­նեն Չցանկանալ ուրիշի ունեցվածքը Ե՞րբ է հանգիստ մեր խիղճը «Մար­դուն այդ­քան պար­զու­նակ չպետք է տես­նել, նա շատ ա­վե­լի բարդ էակ է, քան պատ­կե­րաց­նում ենք» Երուսաղեմի քաղաքապետն այցելել է հայկական հախճապակու արվեստին նվիրված ցուցահանդես Ի­մաս­տու­թ­յու­նը ան­ցո­ղիկ ժա­մա­նա­կա­վո­րից հա­վի­տե­նա­կա­նը պե­ղե­լու ար­վեստն է Կորոնավիրուսի տարածման պատճառով հետաձգվում են Գրականության ինստիտուտի տնօրենի ընտրությունները Ալիսիա Կիրակոսյան. Ինձանից այնքան ես բացակա եղել Աշոտ Ավդալյան. Շարժումը արծաթ «Մերձավորի մահը». մաս 1-ին Հորդանանում այս տարվա սկզբին հայկական եկեղեցու դեմ ահաբեկչական գործողություն է կանխվել Հակոբ Կարապետյան. «Ծնողները կվճարեն, եթե արվեստի դպրոցները լրացնեն 4 ամիսներին բաց թողնված պարապմունքները» Առցանց ներկայացումներ, կրթական ծրագրեր. Մայր թատրոնի աշխատանքն արտակարգ իրավիճակում Սաղմոս ՃԼԶ Խաչատուր Աբովյանի թանգարանը փորձում է առցանց հարթակից տեղափոխվել անմիջական շփման դաշտ «Խորտակված եկեղեցի» Հայր Գէորգ Եպս. Ասատուրեան․ «Ուխտի իմաստը եւ հասկացողութիւնը» Վահագն Դավթյան. Ավերակ վանքում Արմենուհի Սիսյան. Արձակ բանաստեղծություններ «Կարիբյան ծովի դեմ» վերնագրով նոր ֆիլմ կնկարահանվի «Քաջալերվեցե՛ք, ե՛ս եմ, մի՛ վախեցեք» (Մարկ․6:50) Կարանտինը՝ «Կարանտին» անսամբլի «նախաձեռնող ու աջակից» Լուվրը կհրաժարվի իր «վախեցնող էլիտար իմիջից» Արհեստական ինտելեկտով ռոբոտը գիտաֆանտաստիկ ֆիլմում հանդես կգա գլխավոր դերում (տեսանյութ, լուսանկարներ) Սուրբ Գրիգոր Լուսավորչի մասունքների գյուտի տոնին նվիրված քարոզ Աստված մեկ է և եռամիասնական․ Ս. Գրիգոր Նյուսացի Լուսանկարիչ Գագիկ Հարությունյանի հոբելյանի առիթով սկսվում է ուսումնասիրությունների և հրապարակումների շարք Ինչո՞ւ Մարսի ու Լուսնի վրա մարդիկ չեն կարող ապրել Փայլանը Վանի «Սուրբ կույսեր» մենաստանի պահպանման հարցը բարձրաձայնել է Թուրքիայի խորհրդարանում Լու­սա­վոր միայ­նութ­յան աս­պե­տը Աստ­ծո զո­րու­թ­յու­նը տկա­րու­թ­յան մեջ է կա­տար­վում Նոր նամականիշ՝ նվիրված Հռոմի Պապի Հայաստան այցին Մահացել է դերասան Գևորգ Դոդոզյանը ԵՐԵՎԱՆ Աշոտ Ավդալյան. Օ, լույս
website by Sargssyan