USD
EUR
RUB

Լուսին Աթաբեկյան. Ժամանակներից այն, որ մաքուր է

 

Հեռացիր ճիշտ այն պահին, երբ բերանդ ուզում են փակել հողով

Աղաղակը մահվան ոչ մի կերպ տեղ չի հասնում։ Սակավամարդ փողոցներում կիսաճամփա ծնկի եմ իջնում ու նայում մեկ երկինք, մեկ կծկվում։ Այդ ես եմ ձեզ հետ խոսողը։ Ես խոսում եմ ձեզ հետ, իսկ դուք չեք լսում ինձ։ Հրաժեշտ տուր իրար, ժամանակն է։ Օրը ցերեկով մարդկանց մասին տխրելը վատ նշան է։ Հարկ է մեռնել ազնվությանը սեղմված, որ սիրտդ այդքան շատ չխառնի։ Մի մեռիր, հա՞, դետալների մեջ։ Քեզ դա չեն ների։ Հասկացողն ո՞վ է։ Մի երկու պարապ-սարապ։ Ամենավերջում մենք ընդունում եք նույն դիրքը, ինչ երբ որ սաղմ էինք։ Կասկածելու ժամանակ չկա։ Նրանք մեղադրողն են։ Եւ մեղադրանքները՝ մաքուր ժամանակից պարականոն փախուստ։ Ո՞վ նայեց քեզնից ներս, ուր քո դեւերն են եւ դեւերի դիեր։ Զի քո է։ Զի քո է։ Զի քո էր՝ միայն ազնվությունը։ Բայց մարդիկ դադարել են պատմություններ լսել։ Եւ պատմություններն այլեւս պատվում են ոչ գրքերում՝ աստծո շնչով եւ աստվածների մասին, այլ էժան կաբակներում՝ ինքնաբավ, հեհ, տիկնանց, պարոնների, ապոֆեոզը՝ ցմահ ձգտում երեւալ այն, ինչ չկաս եւ չցուցանել այն, ինչըն ե՛ս։ Մաքուր ժամանակից՝ փախուստ պարականոն։

Աղբուր՝ Granish.org

Լրահոս
Կարպիս Սուրենյան. Մայրենի լեզու և թարգմանություն Վրեժ Իսրայելյան․ Ես, մուսան և անդունդը Մենք մեր երկ­րում պե­տա­կան մա­կար­դա­կով վտան­գում ենք հա­յե­րե­նը «Վկայություններ կան, որ կարևոր որոշումներ կայացնելիս մեր պետության ղեկավարները պարտադիր առանձնազրույց են ունեցել այս կամ այն գրողի հետ» Գոհար Գասպարյանի անվան մեներգիչների համահայկական մրցույթը Դիարբեքիրի կիսաավեր հայկական եկեղեցին ոչնչանալու վտանգի տակ է. Ermenihaber Գրքի Երևանյան փառատոնի մեկնարկը՝ շուտով Օրհ­նե­ցե՛ք ձեզ հա­լա­ծող­նե­րին, օրհ­նե­ցե՛ք և մի՛ ա­նի­ծեք Մոսկվայում ավարտվեց հայոց թեմի քահանաների տարեկան ժողովը «Հույսդ դիր Աստծո վրա և բարիք գործիր» Ներկայացվելու են այն գծագրերը, որոնք Արտոն տրամադրել էր ինձ, և որոնք երբևէ չեն ցուցադրվել.Վահան Արծրունի. Ռուբեն Հովսեփյան. «Արագիլները վերադարձան» Եղիշե Չարենց. Ես այն չեմ այլևս Նկարիչ. Բենքսիի աշխատանքն աճուրդում վաճառում են անօրինական «Ով որ ձեր մեջ փոքրագույնն է, նա է մեծ» Օշականի Ս. Մեսրոպ Մաշտոց եկեղեցու որմնանկարը վերականգնվում է Յուրի Դավթյանը պարգևատրվել է «Հայրենիքին մատուցած ծառայությունների համար» 1-ին աստիճանի մեդալով Վահե ՔԱՉԱ. Փարիզեան պատկերներ Արվեստագետները կհարգեն քանդակագործ Արտո Չաքմաքչյանի հիշատակը նրան նվիրված համերգային ծրագրով Միայն հայ կոմպոզիտորների գործեր՝ Ջազ նվագախմբի համերգին Ո՛չ, ա­սում եմ ձեզ, սա­կայն, ե­թե չա­պաշ­խա­րեք, ա­մենքդ էլ նույն­պես պի­տի կոր­չեք Ռոման Պոլանսկու ֆիլմի պրեմիերան չի կայացել Վիլյամ Սարոյան. Հանճարը Էրմիտաժում Լեոնարդո դա Վինչիի կտավին փոխարինել է Բոտիչչելիի «Տիրամոր» պատկերը Վահագն Մուղնեցյան. «Ժպտա, երկինք» Հովհան Մանդակունի. Աղքատներին մխիթարելու մասին «Թռիչք կկվի բնի վրայով»՝ հայկական բեմում ԿԳՄՍ նախարարության պարզաբանումը Դալմայի այգու տարածքում 16-17 դդ քանդված գինու հնձանի վերաբերյալ Քրիստոնյաներին սպանել են մուսուլմանները, հայերը դարձել են ցեղասպանության զոհերի մարմնացումը Ռոբերտ Ամիրխանյանի ծննդյան օրն է Ռուբեն Հովսեփյան. Նռներ Թադևոս Տոնոյան․ Հողերկպագու անձս Դե­մոկ­րա­տա­կան օ­րենք­նե­րը կյան­քը խեղ­դող փշա­լա­րեր են Ամենահաջողակ դերասանուհիները Հան­րա­հայտ և ան­հայտ Նի­կո­ղա­յո­սը Ողորմության մասին Ռոբերտ Ամիրխանյանի 80-ամյակի առթիվ կկազմակերպվեն համերգներ «Ա­րամ Խա­չատ­ր­յա­նը մեծ ներդ­րում է ու­նե­ցել Հա­յաս­տա­նի և հա­մաշ­խար­հա­յին մշա­կու­թա­յին կյան­քում» Հայ ջութակահարուհին դարձել է «Դեբյուտների համագործակցություն» երիտասարդական մրցանակի դափնեկիր Վարդան Հակոբյան. Ապրում ենք՝ որպես հիշողությունը մեզնից առաջ ապրածների
website by Sargssyan