USD
EUR
RUB

Մշակութաբան. Չգիտեի՝ նվնվոցները, սեռական գործողությունների իմիտացիան մշակույթ են

 

ԵՐԵՎԱՆ, 7 ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ, Panorama.am: Մշակութաբան, պարագետ, «Կարին» ավանդական երգի-պարի խմբի հիմնադիր և գեղարվեստական ղեկավար Գագիկ Գինոսյանի համար ժամանակակից արվեստ գոյություն չունի, կա ժամանակավոր և հավերժ:

«Պոռնկությունն աշխարհի ամենահին մասնագիտությունն է, դա ժամանակակից արվեստ չէ: Այսօր էլ ժամանակակից արվեստ է Նարեկացին»,- Panorama.am-ի հետ զրույցում ասաց Գ. Գինոսյանը՝ պատասխանելով հարցին, թե որպես մշակութաբան՝ ինչպե՞ս եք գնահատում «Հուզանք ու զանգ» ներկայացումը, արդյո՞ք այն կարելի է համարել արվեստ:

«Չգիտեի, որ նվնվոցները, սեռական գործողությունների իմիտացիան մշակույթ են: Կարելի է փողոցում էլ սեքսով զբաղվել, նույնիսկ Հանրապետության հրապարակում կամ որպես բողոքի ակցիա սեքսի պակասից կառավարության շենքի դիմաց և ներկայացնել, որ դա մշակույթ է: Բայց այդպես չի կարելի անել»,- նշեց նա:

Գ. Գինոսյանի խոսքով, փողոցը կեղտոտելու, երթևեկության կանոնները խախտելու համար մարդիկ տուգանվում են, կամ գոնե կարգի են հրավիրվում: Նա ընդգծեց, որ սա պետք է ահազանգ լինի՝ հասկանալու, թե ինչն է մշակույթ, ինչը մշակույթ չէ:

«Մարդիկ, որոնք լծված են նույն գործն անելու, ինչ-որ կիսաբարո, կիսահոգեական մարդիկ, որոնք անում էինք այդ ամեն ինչը, վստահ վճարվում են դրսից, ֆինանսավորվում են: Պետք է լրջորեն հետևել, թե որտեղից է գալիս այդ մարդկանց ֆինանսավորումը, որտեղից են ճարում այդ ամեն ինչը, պետք է հասկանալ, թե ում է ձեռնտու և ով է ինչ ուզում ասել», -նշեց մշակութաբանը:

Նաև ասաց, որ այն մարդիկ, որոնք Ադրբեջանի նախագահ Իլհամ Ալիևի խոսքից հետո փորձում են Գարեգին Նժդեհին կասկածի տալ դնել, պետք է հասկանալ՝ կամ նույն նպատակներին են ծառայում կամ նույն տեղերից են ֆինանսավորվում:

«Քառորդ դարից ավելի Թուրքիան և Ադրբեջանը տնտեսապես շրջափակել են Հայաստանը: Պարզ է, որ դա իրենց վրա էլ է ծախս, իրենց վրա էլ տնտեսապես անդրադառնում. մեր դեմ քաղաքական լոբբիգ իրականացնելու համար միլիարդներ են ծախսում, ռազմական ագրեսիայի համար՝ առավել ևս: Պետք է տգետ լինել, որ չենթադրել կամ գոնե չկասկածել, որ այդ երկրները գումարներ չեն ներդրում մեր մշակույթը ոչնչացնելու համար: Իսկ մշակույթը ոչ այլ ինչ է, քան մեր ինքնությունը: Հստակ աղբյուր ունի: Ինձ համար, գոնե, ակնհայտ է: Սա ազգային անվտանգության խնդիր է՝ գտնել սկզբնաղբյուրը, որտեղից է սնուցվում, ով է ֆինանսվորում»,- ասաց Գ. Գինոսյանը:

Նրան հետաքրքրում է, թե ինչո՞ւ Հայաստանն օրենք ունի, որ քաղաքական կուսակցությունները չպետք է ֆինանսավորվեն օտարերկրյա աղբյուրներից, բայց մշակույթը կարող է որտեղից ասես ֆինանսավորել. «Ով որտեղից ուզում է, ինչ գումար ուզում է, ինչի համար ուզում է, կարող է գումար բերել ու ապականել իմ երկիրը: Ինչո՞ւ ես երթևեկության կանոնները խախտելու համար տուգանվում եմ, իսկ մարդկային բարոյականության կանոները խախտող, իմ իրավունքները խախտող՝ ես դուրս եմ գալիս մետրոյի կայարանից, չեմ ուզում այդ ապականությունը տեսնել, ինձ նյարդայնացնում է ինչ-որ մեկի նվնվոցը, բայց մենք չենք տուգանում, կարգի չենք հրավիրում նրան»:

Հարցին, թե նրանք, ովքեր քննադատաբար են արտահայտվում «Հուզանք ու զանգ» ներկայացման մասին, նրանց անվանում են խավարամիտներ, Գագիկ Գինոսյանն ասաց. «Այսինքն՝ Կոմիտասին լուսաբանելը խավարամտություն է, կիսապոռնոգրաֆիկ, կիսահոգեկան ձայներ արձակելն ու շարժումներ անելը լուսավորություն է, առաջադիմություն է»:

Լրահոս
Վահան Տերյան. Ես սիրում եմ քո մեղավոր աչքերը խոր Վիլիամ Սարոյան․ «Ա՜խ, վաթան, վաթան» Քրիստոս աշխարհ եկավ, որպեսզի միավորի բոլոր պառակտումները Հունվարի 29-ին «Արշակ Բ» օպերան նվիրվում է Գեղամ Գրիգորյանի հիշատակին Սիցիլիա՝ առանց շպարի Իտալիա Ռուզան Մանթաշյանը Դրեզդենի համերգին կկատարի Տատյանայի արիան` «Եվգենի Օնեգին» օպերայից Վրաստանը Հայ առաքելական եկեղեցուն կտրամադրի 600.000 լարի Սոպրանո Ռուզան Մանթաշյանն իր համաձայնությունն է տվել՝ մասնակցելու Դրեզդենի օպերային թատրոնում կայանալիք գալա համերգին Ճշմար­տու­թ­յու­նը մեկն է, իսկ խա­բեու­թ­յու­նը բազ­մա­դեմ է ու բազ­մա­պա­տիր Մարդ-թատրոն. Կարպ Խաչվանքյանն այսօր կդառնար 97 տարեկան Արման Մանարյանի «Կարինեն» ցուցադրվել է լոնդոնյան «Cine Lumiere»-ում Մեկնարկեց «Մշակութային ժառանգություն. փորձ և հեռանկարներ միջազգային համատեքստում» գիտաժողովը Դրեզդենի օպերան Ռուզան Մանթաշյանին կրկին հրավիրել է ելույթ ունենալ Semper Opera Ball փառատոնին Ռուս դերասանուհի Վալենտինա Տալիզինան նշում Է իր 85-ամյա հոբելյանը Ադրբեջանցի Էյվազովի և Ռուզաննա Մանթաշյանի շուրջ առաջացած սկանդալի սենսացիոն լուծումը «Հրաժեշտ պատրանքներին». Մոսկվայում տեղի կունենա Վլադիմիր Պոզների գրքի հայերեն տարբերակի շնորհանդեսը «Մուլան»-ի ռեժիսորը հայտարարել Է, որ ֆիլմում Մուշու վիշապը չի լինի Առնո Բաբաջանյանի ծննդյան օրն է Պարանը չկտրել Վիլյամ Սարոյան․ «Ամերիկացի մեծն ապուշը» Արտաշես Հարությունյան․ Առաջին սեր Մատթեոս Զարիֆյան․ Փիլիսոփա ժպիտս Էմինեմը ռեփի ընթերցման արագության ռեկորդ է սահմանել Դաշնակահարուհի Եվա Գևորգյանը ելույթ կունենա Հայաստանում Շուշանիկ Կուրղինյան, Ընկերներիս Րաֆֆի․ Իսրայելը Բաբելոնում «Հայաստանի Հանրապետություն» օրաթերթ. «Ավելի հեշտ է հավատարիմ մնալ մեկ ռեստորանի, քան միևնույն կնոջը» Հայաստանյան եպիսկոպոսաց ժողով Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնումանյան եպիսկոպոսաց ժողով Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնում Ինչո՞ւ է Արմեն Ամիրյանը գրել «Գեներալի երազը» պիեսը «Կենսունակ ժառանգություն». անդրադարձ հայկական ոչ նյութական մշակութային ժառանգությանը Կեսարիայի հայկական ժայռափոր եկեղեցին ավերվել է գանձագողերի կողմից Ի­տա­լիա­յի շուն­չը Ժա­մա­նա­կա­կից ար­վես­տի թան­գա­րա­նում «Երանելի է նա, ով տեսնում է իր մեղքերը» Համո Սահյան․ Ջրի պես Վահան Տերյան․ Հրաշք-աղջիկ Սիլվա Կապուտիկյան․ Մեր սերը Խոակին Ֆենիքսը` լավագույն դերասան, Ռենե Զելվեգերը` լավագույն դերասանուհի. ԱՄՆ-ում կայացել է կինոդերասանների գիլդիայի 26-րդ մրցանակաբաշխությունը Անատոլի Պապյան. «Ճանապարհ» Կատարվեց հոգեհանգիստ Բաքվում և Սումգայիթում իրականացված հայերի ջարդերի 30-րդ տարելիցի առիթով Սիլվա Կապուտիկյանի ծննդյան օրվա կապակցությամբ ամբողջությամբ վերանորոգվել է գրողի տուն-թանգարանը
website by Sargssyan