USD
EUR
RUB

Կոնստանտին Օրբելյան. Մեր արտիստներին ճանաչում են դրսում ու պահանջված են

 

ԵՐԵՎԱՆ, 8 ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ, Panorama.am: Ուղիղ մեկ ամիս առաջ դատարանը վճռել էր, որ Ալ. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար, դիրիժոր Կոնստանտին Օրբելյանը պետք է վերականգնվի իր պաշտոնում՝ թատրոնի տնօրեն: Վճիռն օրինական ուժի մեջ էր մտնում հրապարակելուց 30 օր հետո, այսինքն այսօր: Լրագրողների հետ հանդիպմանը Կոնստանտին Օրբելյանն ասաց, որ, թեև այսօր լրացել է ժամկետը, բայց դեռ չի վերականգնվել իր պաշտոնում, այժմ թատրոնի տնօրենի պաշտոնակատարն է Կարինե Կիրակոսյանը:

«Այսօր լրացել է ժամկետը, բայց կարող է ասեն՝ փաստաթղթերը ստացել ենք մի քանի օրից կամ նման բաներ: Տեսնենք»,- նշեց նա:

Հիշեցնենք, որ այս տարվա մայիսին Ալ. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար, դիրիժոր Կոնստանտին Օրբելյանը քաղաքացիական հայց էր ներկայացրել ՀՀ մշակույթի նախարարության (այժմ արդեն՝ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն) և Ա. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոն ՊՈԱԿ-ի դեմ։ Նրա պահանջն էր՝ անվավեր ճանաչել մշակույթի նախարարի ժամանակավոր պաշտոնակատար Նազենի Ղարիբյանի մարտի 28-ի հրամանը, վերականգնել աշխատանքի և վճարել պարապուրդի գումարը։ Դատարանը բավարարել էր Օրբելյանի պահանջները:

Նա նշեց, որ չգիտեր՝ ինչ սպասեր դատարանից:

«Երբ Նազենի Ղարիբյանն ինձ հանեց աշխատանքից, որպես պատճառ նշում էր, թե իբրև ես օրենքի խախտմամբ եմ նշանակվել թատրոնի տնօրեն: Բայց ո՞ւմ էր հետաքրքրում, որպեսզի ինձ օրենքի խախտմամբ նշանակեր թատրոնի տնօրեն: Ցանկացած դեպքում, եթե նույնիսկ կառավարությունը, ենթադրենք, սխալ է եղել, ես ի՞նչ կապ ունեմ: Սակայն դատարանն ապացուցեց, որ օրինական է եղել իմ նշանակումը»,- նշեց Կ. Օրբելյանը:

Նրա խոսքով, երբ իրեն ազատել են աշխատանքից, թատրոնից հովանավորները հեռացել են, քանի որ՝ «ասում էին՝ ձեզ ենք ճանաչում, ձեզ ենք վստահում»:

«Հովանավոր բերելը դժվար է, գնալը հեշտ է, կրկին բերելն՝ ավելի դժվար»,- ասաց նա:

Կ. Օրբելյանը հույս ունի, որ կրկին հովանավորները կվերադառնան թատրոն:

Նա ընդգծեց, որ ընդհանրապես մշակութային օջախներն իրենց թիկունքում պետք է զգան պետության օգնությունը:

«Մեր թատրոնի տանիքից կաթում է, ամռանը շոգ է, բալետի պարողները շոգից ուշաթափվում են: Նորմալ օդափոխություն է պետք: Կան բաներ, որոնք պետք է արվեն թատրոնի համար ու որոնք այնքան կարևոր է, ինչքան օդը: Ամբողջ հայերի միակ օպերային թատրոնն է: Մի՞թե այդքան դժվար է միջոցներ գտնել, որպեսզի այս թատրոնի խնդիրերը լուծվեն»,- ասաց Կ. Օրբելյանը:

Նրա նշեց, որ իր ուժերի չափով ամեն ինչ արել է թատրոնի համար, համերգներ է կազմակերպել, հրավիրել է մասնագետներ, արել է ամեն ինչ, որպեսզի թատրոնի դերասաններն իրենց պահանջված զգան, ցանկանան մնալ այստեղ, ոչ թե մտածեն ուր գնան մի երկու կոպեկ աշխատելու համար:

«Մեր արտիստները բարձր մակարդակի վրա են, նրանց ճանաչում են դրսում ու պահանջված են», - ասաց օպերայի և բալետի թատրոնի գեղարվեստական ղեկավարը:

Կ. Օրբելյանը կարևորում է, որ հայկական ներկայացումներն արվեն ամենաբարձր մակարդակով, քանի որ հայկական ներկայացումներ կարող են տեսնել միայն այստեղ, մինչդեռ «Կարմեն» և «Տոսկա» կարող են դիտել աշխարհի ցանկացած երկրի թատրոնում:

«Մշակույթին պետք է աջակցել»,- ընդգծեց Կոնստանտին Օրբելյանը:

Լրահոս
Հրաչյա Թամրազյան․ Բնորդ Վահան Թոթովենց․ Վանե՛ շողերդ․․․ Ինչպես շարունակել Ավետարանների մանրանկարչության արվեստը Մեկնարկում է «Կին»​​ միջազգային ​​16-րդ ​​կինոփառատոնը Սկզբու՞նք թե՞ նպատակահարմարություն․․․ Յուրի Բաշմետ. «Ժամանակակից դասականներ» կոմպոզիտորական փառատոնի նման բովանդակության չեմ հանդիպել «Գոհություն հայտնեցե՛ք ամեն ժամ ամեն ինչի համար» Մահացել Է ռեժիսոր Ռոման Խրուշչը Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց Սուրբ Աթոռի պետությունների հետ հարաբերությունների քարտուղարին Մշակույթում ցենզուրան պարտադիր է. չգիտեմ՝ ով ինչ գործակալ է, բայց ոչ մեկին չի հաջողվի վերացնել ազգի մշակույթը, լեզուն. Արտաշես Ալեքսանյանը՝ Արայիկ Հարությունյանի հայտարարության մասին Կրոնական դասավանդությունը Գերմանիայի հանրակրթական դպրոցներում կամ կրկին «Հայ Եկեղեցու պատմություն» դասաժամի մասին Հռոմի պապը կաղոթի բոլոր մոլորյալ հոգիների համար «Պեպո»-ն կթվայնացվի և կվերականգնվի. Ազգային կինոկենտրոն Ռազմիկ Դավոյան․ Ով իմ սուրբ աշխարհ Հայուհին «Ձայն տուր ով ծովակ» երգով հիացրել է ռուսական մրցույթի ժյուրիի անդամներին Սատանիզմ Եղիշե Չարենց. Աշխարհիս մեջ ես էլ մե օր... Վահագն Մուղնեցյան. Մենք այնպես ենք ապրում... Մեկ նկարի թանգարանի նոր ցուցանմուշը կլինի Այվազովսկու կտավը «Ռոլան» մանկապատանեկան ֆիլմերի 15-րդ միջազգային փառատոնը «Դա­վի­թը շատ ան­կեղծ է, գրա­կա­նու­թ­յան մեջ ար­տա­ցո­լած զգա­ցա­կան շեր­տը հա­մա­պա­տաս­խա­նում է նրա խառն­ված­քին» Թումանյանի թանգարանը լույս է ընծայել հեղինակի ստեղծագործությունները` արևմտահայերեն փոխադրությամբ Կոնստանտին Օրբելյան. Մեր արտիստներին ճանաչում են դրսում ու պահանջված են Կայացավ Խաչատրյանին նվիրված «Նվիրում ուսուցչիս» կոնցերտի պրեմիերան Փաս­տե­րը վկա­յում են Էդուարդ Իսաբեկյանի ծննդյան օրն է Christie’s-ը աճուրդի կհանի Այվազովսկու «Իսկիայի մայրամուտը» կտավը Ներսես Աթաբեկյան․ Մանկությունս արթնանում էր տատիս ավելի քստքստոցից Նոնա Պողոսյան․ Գոյ Սիմեոն Երևանցի. Հայոց ազգի եւ եկեղեցիների համար աղոթք «Հոգուն տանք հոգևորը, իսկ մարմնին՝ մարմնավորը» Երկու կարևոր ինստիտուտ՝ եկեղեցին և ընտանիքը ենթարկվում են հարձակման Յուրի Բաշմետը Երևանում կկատարի Ալեքսանդր Չայկովսկու ստեղծագործությունները Կյանքից հեռացել է ամերիկաբնակ բանաստեղծ Ժակ Հակոբյանը Հունաստանի Հանրապետության նախագահն այցելեց Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածին Մեկնարկում է «Արմմոնո Plus»-ի երևանյան փուլը Երևանի արվեստների կենտրոնն ու Հայկական գրաֆիկայի թանգարանը մեկ հարկի տակ կհրավիրեն արվեստասերներին Մշակութաբան. Չգիտեի՝ նվնվոցները, սեռական գործողությունների իմիտացիան մշակույթ են Համո Սահյան․ Դու ուզեցիր Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց ՀՀ-ում ԵՄ դեսպան Անդրեա Վիկտորինին
website by Sargssyan