USD
EUR
RUB

Գեղեցկուհիների նվագախմբից մինչեւ Կուստուրիցա ու Բելուչի, ապա՝ երեւանյան բեմ

 

ԵՐԵՎԱՆ, ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 28, Aravot.am: Հարցազրույց բելգիաբնակ ջութակահար, պրոդյուսեր Խաչատուր Ալմազյանի հետ

- Օրերս «Արամ Խաչատրյան» համերգասրահում ճանաչված երաժիշտների Հախնազարյան ընտանիքը՝ դիրիժոր Էդուարդ Թոփչյանի ղեկավարությամբ, Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի եւ հանդիսատեսի հետ նշեց հոր՝ մոսկվաբնակ ջութակահար, պրոֆեսոր Սուրեն Հախնազարյանի ծննդյան հոբելյանը: Հրավիրված էիք նաեւ դուք: Համերգի ավարտին հանդիսատեսը փաստում էր, որ Հախնազարյանների բարձրարվեստ կատարումները նորություն չէին, սակայն հայտնություն էր Խաչատուր Ալմազյանը, որի անունը իրենց ծանոթ է որպես Էմիր Կուստուրիցայի պրոդյուսեր եւ Կուստուրիցայի «Ծիր կաթին» ֆիլմից, որտեղ հանդես եք գալիս Մոնիկա Բելուչիի հետ: Ի դեպ, մասնագետներն էլ նշում էին, որ Երեւանում բարձրակարգ ուսում եք ստացել Պյոտր Հայկազյանի եւ Վիլի Մոկացյանի ղեկավարությամբ: Որտե՞ղ էիք մինչեւ հիմա:

- Երեւանի կոնսերվատորիան ավարտելուց հետո մեկնեցի Բրյուսել, ուսանեցի Իգոր Օյստրախի դասարանում, զուգահեռ դասեր եմ առել Նյու Յորքում Միշա Քեյլինի, իսկ Փարիզում՝ Էդուարդ Վուլֆսոնի ղեկավարությամբ: Գիտեմ, որ ինձ Երեւանում ճանաչում են Almazan Symphony նվագախմբի տեսահոլովակներով նույնպես: Իմ՝ դասական երաժիշտ լինելու մասին կամ այդ ոլորտում ծավալած գործունեությանս մասին այստեղ շատ քչերը կամ գրեթե ոչ մեկը տեղյակ չի եղել: Հիմա պատկերացնո՞ւմ եք՝ ինձ համար ինչ կարեւոր էր ու պատասխանատու, եւ ի՜նչ հուզիչ՝ դուրս գալ բեմ հենց ծննդավայրում, ու մի նվագախմբի հետ, որի արտիստների մի մասն իմ համակուրսեցիներն են, հանդես գալ մանկությանս ընկեր Էդուարդ Թոփչյանի հետ եւ, իհարկե, անսահման պատասխանատու էր դուետը աշխարհահռչակ թավջութակահար Նարեկ Հախնազարյանի հետ: Ստեղծագործությունը, որ կատարեցի, Ջովանի Սոլլիմայինն էր: Ի դեպ, այդ երկի համաշխարհային պրեմիերան կայացել է Կուստուրիցայի հերթական համերգներից մեկում, դիրիժոր Տիգրան Հախնազարյանի ղեկավարությամբ:

Դեռ դպրոցական տարիներին երազանքս էր ունենալ իմ նվագախումբը: Այդ միտքը հենց այնպես չէր առաջացել մոտս: Բավական է ասել, որ դպրոցական նվագախմբում մեր բախտը բերել էր, որ ղեկավարում էր Զարեհ Սահակյանցը…

2007 թ. Սերբիայում հիմնեցի Almazan Symphony նվագախումբը…

- Մինչ նվագախմբի հիմնումը հակիրճ կներկայացնե՞ք ձեր գործունեությունը:

- Դա նորմալ, ավելին՝ հաջողակ գործունեություն էր: Տարբեր երկրներում մասնակցել եմ մրցույթների, փառատոների, համագործակցել նվագախմբերի, անվանի դիրիժորների հետ:

- Ձեր նվագախմբում միայն կանայք են՝ 25 երաժիշտներ…

- Թույլ տվեք ասել, որ միայն շատ գրավիչ կանայք եւ միաժամանակ՝ բարձրակարգ արվեստագետներ: Ընդ որում, դժվար է գտնել միաժամանակ եւ գեղեցկուհիներ, եւ բարձրարվեստ երաժիշտներ: Նվագախմբում հիմնականում ազգությամբ սերբուհիներ են, կան նաեւ արտիստներ ԱՄՆ-ից, Կանադայից, Ռուսաստանից, Ղազախստանից… Ի վերջո, միայն կին երաժիշտներով նվագախումբը մարքեթինգային քայլ է:

- Ինչո՞ւ հայուհու չեք հրավիրել նվագախումբ: 

- Մենք իրականացնում ենք միայն մասշտաբային նախագծեր, իսկ Հայաստանից հրավիրելը կլիներ ռիսկային:

- Խնդրում ենք մանրամասնել:

- Հայկական անձնագիրը ենթադրում է վիզա, իսկ այդ դեպքում չի բացառվում, որ վերջին րոպեին հայ երաժշտին կարող են մերժել:

- Ի՞նչ ճանապարհներով են լուծվում նվագախմբի ֆինանսական հարցերը:

- Հովանավոր երբեք չենք ունեցել: Նվագախումբը հիմնելիս ի սկզբանե ինքս մեծ ներդրում եմ արել, ինչը սկիզբն էր իմ պրոդյուսերական լուրջ աշխատանքի: Իսկ երբ այս նախագիծը կայացավ, միաժամանակ սկսվեցին հրավերներ տարբեր երկրներից:

- Ըստ էության դուք նաեւ նվագախմբի պրոդյուսերն եք, զուգահեռ էլ նման գործունեություն եք վարում աշխարհահռչակ այնպիսի դեմքերի հետ, ինչպիսիք են Էմիր Կուստուրիցան, Մոնիկա Բելուչին…

- Նվագախմբիս առաջին բեմելը 2007 թվականին էր՝ Կուստուրիցայի անձնական հրավերով, անվանի արվեստագետի Kustendorf Fun music festival-ի բացմանը, ինչը միանգամից ու մեծ ճանապարհներ բացեց նվագախմբի համար: Իսկ Մոնիկա Բելուչիի հետ համագործակցության առիթով պետք է ասեմ, որ ինձ համար ավելի կարեւոր էր այն, որ նվագախումբս ձայնագրեց ֆիլմի համար հատուկ գրված կոմպոզիտոր Ստրիբոր Կուստուրիցայի երաժշտությամբ սաունթրեքները: Ֆիլմից հետո էլ շարունակվում են ջերմ հարաբերությունները Մոնիկա Բելուչիի հետ: Այս պահին, օրինակ, նախագիծ եմ առաջարկել նրան, որի գաղափարն իրեն դուր է եկել: Առայժմ այսքանը:

Ձեր թույլտվությամբ կուզեի անդրադառնալ Երեւանում կայացած համերգին՝ չթաքցնելով անսահման հուզմունքս եւ այն ներկայացնել օրինակով: 2018թ. ես եւ բալետի համաշխարհային աստղ Սերգեյ Պոլունինը բեմ բարձրացանք 44 հազար հանդիսատեսի առջեւ հեղինակավոր Exit Festival-ում: Հավատացնում եմ, որ բացարձակ հուզմունք չեմ ապրել այնպես, ինչպես երեւանյան այս համերգի առաջին փորձից մինչեւ երեկոյի սկիզբը: Այդ օրերին սարսափելի հուզված էի…

Զրուցեց Սամվել ԴԱՆԻԵԼՅԱՆԸ

 

Լրահոս
Համո Սահյան․ Ջրի պես Վահան Տերյան․ Հրաշք-աղջիկ Սիլվա Կապուտիկյան․ Մեր սերը Խոակին Ֆենիքսը` լավագույն դերասան, Ռենե Զելվեգերը` լավագույն դերասանուհի. ԱՄՆ-ում կայացել է կինոդերասանների գիլդիայի 26-րդ մրցանակաբաշխությունը Անատոլի Պապյան. «Ճանապարհ» Կատարվեց հոգեհանգիստ Բաքվում և Սումգայիթում իրականացված հայերի ջարդերի 30-րդ տարելիցի առիթով Սիլվա Կապուտիկյանի ծննդյան օրվա կապակցությամբ ամբողջությամբ վերանորոգվել է գրողի տուն-թանգարանը «Սանասարյան հանի» շենքն այսուհետև պատկանելու էր Թուրքիայի հիմնադրամների գլխավոր վարչությանը Թոփչյանը կրկին ղեկավարելու է Սիցիլիայի սիմֆոնիկ նվագախումբը Աստծո աչքը Գերմանացի բաս Ռենե Պապե. Ստիպված եմ ասել իմ հարգարժան կոլլեգա Յուսիֆին՝ ատելություն չբերել իմ քաղաք կամ որևիցէ մի այլ տեղ Ամերիկացի երգիչ Դեւիդ Օլնին մահացել Է բեմի վրա` համերգի ժամանակ Անի Ամսեյան Ավագ Եփրեմյան․ Լույս-փոխակերպուկ Վրեժ Իսրայելյան. Թանկագին հյուրը «Հայաստանի Հանրապետություն» օրաթերթ. Ազգային երաժշտարվեստի զուլալ ակունքներից «Հայաստանի Հանրապետություն» օրաթերթ. ԱՄԵՆ ԴԻՐԻԺՈՐ ԻՐ ԱԿՆՈՑՈՎ Է ՆԱՅՈՒՄ ՆՈՏԱՆԵՐԻՆ «Դեռ իմ երազած թատրոնում եմ» Անդի Մադաթյանը անվանական աստղ է ստացել Հոլիվուդի փառքի ճեմուղում «Մի՞թե ծնողներն իրենց որդիներին չարը կկամենան» Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը չինական Սյամին քաղաքում կազմակերպել է ֆլեշմոբ Հովհաննես Գրիգորյան․ Պատժի առավելագույնը Միխայիլ Միշուստինը՝ Լեպսի երգերի հեղինակ Եթե հաջողվի հաստատել, որ Ռուզաննա Մանթաշյանի հայտարարությունները համապատասխանում են իրականությանը, ապա Semper Opera Ball-ի գործակալությունը կլուծարվի․ ԵՀՄՖ Դանիել Վարուժան. Մուսային Ռուբեն Որբերյան. Սիրո շողքերը Կինոյի պետական կառավարման ոլորտում հովանավորչությունն ու կոռուպցիան չի նվազել, ավելացել է անհավասար մրցակցությունն ու խտրական վերաբերմունքը. Ֆիլմարտադրողների հայտարությունը Տարածվել է Սատուրնի լուսնի սառցապատ մակերևույթը, որտեղ կարող է կյանք լինել Անցած տարում մաքրվել և բարեկարգվել են մոտ 4 տասնյակ պատմական հուշարձաններ ՌԴ ժողովրդական արտիստ Իգոր Նիկոլաեւը նշում Է իր 60-ամյա հոբելյանը Հենրիկ Մալյանի բեմադրած «Թումանյանի հեքիաթները» կարելի է Գինեսի ռեկորդակիրների գրքում գրանցել «Ա­մե­րի­կա, չե՞ս կա­րո­ղա­նում դի­վա­նա­գի­տու­թ­յունդ էդ մար­դաս­պան­նե­րի պա­րագլ­խի հետ վա­րել էն­պես, որ նա չլի­նի քեզ թե­լադ­րո­ղը» Կյան­քը ա­վե­լին է, քան պար­զա­պես գո­յութ­յու­նը կամ կեն­դա­նու­թ­յու­նը Ռազմիկ Դավոյան․ Մենք անհայտ կորածներ ենք Երուխան. Վրեժը Բոլոր գիտություններից ամենագեղեցիկն ու ամենակարևորը Արաքս Մանսուրյանին ՀՀ քաղաքացիություն է շնորհվել Կկատարվի հոգեհանգիստ Բաքվում և Սումգայիթում իրականացված հայերի ջարդերի 30-րդ տարելիցի առիթով Անգլիացի խստապահանջ ունկնդիրը հոտնկայս ծափերով է ընդունվել Ջոն Տեր-Թադևոսյանի Երկրորդ սիմֆոնիան Փարաջանովին նվիրված ֆիլմ-կոլաժի երևանյան առաջնախաղը
website by Sargssyan