USD
EUR
RUB

Ալադինին մարմնավորած Մենա Մասուդը՝ «մեկ դերի գերի»

 

ԵՐԵՎԱՆ, 5 ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ, Panorama.am: Կանադացի դերասան Մենա Մասուդը, որը մարմնավորել է Ալադինին Գայ Ռիչիի համանուն ֆիլմում, պատմել է, որ այդ կինոյի թողարկումից հետո նա որևէ հրավեր չի ստացել: Այս մասին գրում է Ռիա նովոստին՝ հղում անելով Daily Mail-ին:

«Ես մի քիչ հոգնել եմ այդ ամենից: Ուզում եմ, որ մարդիկ իմանան այն, երբ «Ալադինի» նման որևէ բան ես անում, դա ոչ միշտ է ճանաչում և փառք»,- մեկնաբանել է նա:

Դերասանների ընտրության ժամանակ 1992 թվականի «Դիսնեի» մուլտֆիլմի էկրանավորման համար ավելի քան 2000 հավակնորդ է եղել: Մենա Մասուդը գերազանցել է բոլորին: Ֆիլմի թողարկումից հետո, որը վարձույթում ավելի քան 2 միլիարդ դոլար է հավաքել, շատերն են կարծել, որ Մասուդը շատ հաջող է կատարել իր դերը:

«Ես գիտեմ, որ եղել են այնպիսինները, որոնք ասել են. «Նա միլիոններ է վաստակել, նա այլ ռեժիսորներից հրավերներ է ստանում», բայց այդպես չէ: Ես չեմ ունեցել որևէ հրավեր այն բանից հետո, ինչ թողարկվել է «Ալադինը»,- հայտարարել է դերասանը:

Նա նշել է, որ մտահոգվում է տարիքի պատճառով և կարծում է, որ կինեմատոգրաֆիստները թերագնահատում են իրեն, չնայած նրան, որ սկսել է դերասանական կարիերան 10 տարի առաջ:

«Ես զգում եմ, որ դեռ երկար ժամանակ կմնամ աննկատ, քանի որ երիտասարդ եմ: 28 տարեկան եմ: Ես նոր եմ այն իմաստով, որ շատ հեռուստադիտողներ և ռեժիսորներ առաջին անգամ իմ մասին իմացել են «Ալադինից» հետո: Այդ իսկ պատճառով, կարծում եմ, որ այդ կերպարը դեռ երկար ժամանակ կտեսնեն իմ մեջ: Պետք է աշխատել այն ուղղությամբ, որ բոլորին հակառակն ապացուցեմ»,- ասել է Մենան:

Լրահոս
«Հրաչյա Հովհաննիսյանը երգում էր աչքերը փակ, բոլորովին այլ մեկնաբանությամբ» Կամերային երաժշտության ազգային կենտրոնը կհամալրվի երաժշտական նոր գործիքներով Ամփոփվեց Հայ կոմպոզիտորական արվեստի 11-րդ փառատոնը Լուվրում ավելի քան 1 միլիոն մարդ է այցելել Լեոնարդո դա Վինչիի ցուցահանդես Կարդում է Աշոտ Ավդալյանը․ Այս էլ քանի դար ես հեռանում եմ հայրական տնից Դվին հնավայրում կկառուցվի թանգարան Հայկական ժանյակի բացառիկ նմուշները բրիտանական «Լեյս» ամսագրում Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց ՀՀ-ում Ավստրալիայի դեսպանին Կրկին հարվածում են Եկեղեցուն. չիմացություն, թե՞ դիտավորություն Սոնա Վան․ Մեկ աչքս փակ Սիփան Շիրազ․ Աստղերը պակասեցին Հայրը մեծ է, քան ես (Հովհաննես ԺԴ 28) «Երբ տկար եմ, այն ժամանակ եմ զորավոր» «Մայրամուտից առաջ՝ այս պահին» Աշոտ Ավդալյան. Անձրևների տոն Հովհաննես Գրիգորյան․ Մի քանի ճշմարտություն Աշոտ Ավդալյան․ Արդար առավոտ Նիկա Ջորջանելի․ «Բան, որ լսվել է ոչ մեկ անգամ» Հակոբոս 5.16 Մենք սովորել ենք աշխատել խտրական վերաբերմունքի պայմաններում, սակայն վերջերս այդ դիմակայությունը համալրվել է վտանգավոր դրսևորումներով. բաց նամակ «Ես ի պաշ­տո­նե պար­տա­վոր եմ ա­նե­լու այդ մր­ցույ­թը» Հայաստանում առաջին անգամ ցուցադրվեց ռեժիսոր Միքայել Վարդանովի «Հայկական հողի գույնը» ֆիլմը Ուկրաինայում կոչ են արել ոչնչացնել սովետական գրքերը Պարույր Սևակ. Երջանկություն Եղիշե Չարենց. Ամեն տեսակ երգ երգեցի... Դանիել Վարուժան․ Հունձք Ալեքսանդր Ծատուրյան. Երկու խոստովանանք Ռուբիկի խորանարդներով պատրաստված «Մոնա Լիզան» վաճառվել է 480 հազար եվրոյով Մեծ պահքի կիրակիները Գերշվինի՝ ջազի համաշխարհային ժառանգություն դարձած գործերը՝ Հայաստանի պետական ջազ նվագախմբի կատարմամբ Անդրանիկ Օզանյանի հոբելյանի առթիվ զորավարին նվիրված նոր գիրք է հրատարակվել Սիրված դերասանները հանդես կգան մեկ ներկայացման մեջ՝ Երևանի երեք տարբեր թատրոններում Գարեգին Երկրորդ. Քրիստոնյաներիս համար Մեծ Պահքը յուրահատուկ հոգևոր ճամփորդություն է Սարոյանի տուն-թանգարանում տեղի է ունեցել նոր հոլոգրամի առաջին ցուցադրությունը Գլխուղեղի վիրահատության ժամանակ կինը ջութակ է նվագել Սիրո խոստովանություն Թումանյանին. Ռուսական թատրոնում բեմ կբարձրանա «Քաջ Նազար» ներկայացումը «Նկարն էլ իր կյանքն ու­նի, չես կա­րող փա­կել ար­վես­տա­նո­ցում, միայն ինքդ տես­նել» Ջազ նվագախումբը կներկայացնի գերշվինյան ինքնատիպ երեկո Սաղմոս ՃԻԲ Մատթեոս Զարիֆյան. Լեռներն իմ երազիս
website by Sargssyan