USD
EUR
RUB

Փարաջանովին նվիրված ֆիլմ-կոլաժի երևանյան առաջնախաղը

 

ԵՐԵՎԱՆ, 16 ՀՈՒՆՎԱՐԻ, Irates.am: Գերմանաբնակ հայ ռեժիսոր ԱՐԹՈՒՐՈ ՍԱՅԱՆԻ «Maestro 95» ֆիլմը ցուցադրվել է Գերմանիայի մի քանի քաղաքներում, Կիևում, հունվարին նախատեսվում է նաև ցուցադրություն Մոսկվայում, փետրվարին՝ Բեռլինում: Հայաստանյան առաջնախաղը տեղի ունեցավ ռեժիսորի ծննդավայրում՝ Վանաձորում, երևանյան պրեմիերան՝ Կինոյի տանը:Կինոսիրողների արձագանքը հաշվի առնելով՝ կազմակերպիչները խոստացան ևս մեկ ցուցադրություն փետրվարին:

Ռեժիսորի բնորոշմամբ՝ «Maestro 95»-ն իր բնույթով գեղարվեստական-փաստավավերագրական է՝ համեմված պոետիկ էսսե ֆիլմի և անիմացիայի հնարքներով, Ֆիլմում միախառնված են տարբեր ժանրեր, հետևապես ֆիլմն իր ձևաչափով ֆիլմ-կոլաժ է: Անիմացոն տեսարանները կառուցված են Փարաջանովի դեմքով, Սոֆիկո Ճիաուրելիին և այլ կերպարային տիկնիկներով:

Ֆիլմում օգտագործված են հատվածներ շուրջ 30 վավերագրական ֆիլմից, այդ թվում՝Փարաջանովի ֆիլմերից: Շատ կադրեր ներկայացվում են առաջին անգամ:
Maestro 95»-ը նկարահանվել է Գերմանիայում և Հայաստանում: Դերերում հայ և արտասահմանցի դերասաններ են: Փարաջանովի դերում հանդես են գալիս Արգիշտի Արզումանյանը (մանուկ Փարաջանով), Դավիթ Խաչատրյանը (երիտասարդ), Գոռ Մարգարյանը և Համիդ Սաեիդին (միջին տարիք): Եվ արդեն մեծ տարիքում Մաեստրոն ներկայացված է իր հարցազրույցների միջոցով:
Ֆիլմի նկարահանումներին մասնակի աջակել է Գերմանիայում ՀՀ դեսպանությունը և Մութեզիուսի ավան արվեստի ակադեմիան:

Արթուրո Սայանը ավարտել եմ ԵԹԿՊԻ թատերական ռեժիսուրայի բաժինը, ներկայումս ուսումը շարունակում է Մութեզիուսի անվան արվեստի ակադեմիայում՝ ազատ արվեստ՝ էքսպերիմենտալ ֆիլմերի ռեժիսուրա մասնագիտացմամբ:Երիտասարդ ռեժիսորը հեղինակ է նաև կարճամետրաժ ֆիլմերի՝«Փախստականների տունը», «Հին ավարտ, նոր սկիզբը», «Սագան» և այլ:

Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Լրահոս
Ռուբեն Բաբայան. Այս ծաղկեփունջը բեմում տեսնելը պետք է լինի պարտադիր Հրաչյա Սարուխան․ Անիմաստ է նստել ժամանակի կառքին, տերևների դեղին հոգեվարքին հասնել Աստծո սերը կենարար է Պահքի նպատակը Ազգային գրադարանը ցերեկույթով տոնեց հասարակական գործիչ Գրիգոր Արծրունու ծննդյան 175-ամյակը Տրդատ Ա-ի ծննդյան 2000-ամյակին ընդառաջ Լեգենդար հետախույզ Գևորգ Վարդանյանի մասին գիրք է հրատարակվել Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածինը հայտարարում է Մայր Տաճարի համար համահայկական հանգանակություն Մարտիրոս Սարյանի 140-ամյակի առթիվ հիմնանորոգվել է հեղինակի «Կոստանդնուպոլսի շները» կտավը Մահացել է հուշարձանագետ Սամվել Կարապետյանը Սուրենյանցն իր ձեռագիրն ունի համաշխարհային կերպարվեստում. փետրվարի 27-ին նշվում է նկարչի 160-ամյակը «Հրաչյա Հովհաննիսյանը երգում էր աչքերը փակ, բոլորովին այլ մեկնաբանությամբ» Կամերային երաժշտության ազգային կենտրոնը կհամալրվի երաժշտական նոր գործիքներով Ամփոփվեց Հայ կոմպոզիտորական արվեստի 11-րդ փառատոնը Լուվրում ավելի քան 1 միլիոն մարդ է այցելել Լեոնարդո դա Վինչիի ցուցահանդես Կարդում է Աշոտ Ավդալյանը․ Այս էլ քանի դար ես հեռանում եմ հայրական տնից Դվին հնավայրում կկառուցվի թանգարան Հայկական ժանյակի բացառիկ նմուշները բրիտանական «Լեյս» ամսագրում Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց ՀՀ-ում Ավստրալիայի դեսպանին Կրկին հարվածում են Եկեղեցուն. չիմացություն, թե՞ դիտավորություն Սոնա Վան․ Մեկ աչքս փակ Սիփան Շիրազ․ Աստղերը պակասեցին Հայրը մեծ է, քան ես (Հովհաննես ԺԴ 28) «Երբ տկար եմ, այն ժամանակ եմ զորավոր» «Մայրամուտից առաջ՝ այս պահին» Աշոտ Ավդալյան. Անձրևների տոն Հովհաննես Գրիգորյան․ Մի քանի ճշմարտություն Աշոտ Ավդալյան․ Արդար առավոտ Նիկա Ջորջանելի․ «Բան, որ լսվել է ոչ մեկ անգամ» Հակոբոս 5.16 Մենք սովորել ենք աշխատել խտրական վերաբերմունքի պայմաններում, սակայն վերջերս այդ դիմակայությունը համալրվել է վտանգավոր դրսևորումներով. բաց նամակ «Ես ի պաշ­տո­նե պար­տա­վոր եմ ա­նե­լու այդ մր­ցույ­թը» Հայաստանում առաջին անգամ ցուցադրվեց ռեժիսոր Միքայել Վարդանովի «Հայկական հողի գույնը» ֆիլմը Ուկրաինայում կոչ են արել ոչնչացնել սովետական գրքերը Պարույր Սևակ. Երջանկություն Եղիշե Չարենց. Ամեն տեսակ երգ երգեցի... Դանիել Վարուժան․ Հունձք Ալեքսանդր Ծատուրյան. Երկու խոստովանանք Ռուբիկի խորանարդներով պատրաստված «Մոնա Լիզան» վաճառվել է 480 հազար եվրոյով Մեծ պահքի կիրակիները
website by Sargssyan