USD
EUR
RUB

«Հայաստանի Հանրապետություն» օրաթերթ. «Ավելի հեշտ է հավատարիմ մնալ մեկ ռեստորանի, քան միևնույն կնոջը»

 

ԵՐԵՎԱՆ, 21 ՀՈՒՆՎԱՐԻ, ԱՐՄԵՆՊՐԵՍ: «Ինչպես մի առիթով ասել է Անդրեյ Տարկովսկին, թերեւս, ժամանակակից արվեստագետներից ոչ ոք չի կարողացել այնպիսի խորությամբ արտահայտել ճգնաժամի վիճակում հայտնված ստեղծագործող անհատի խնդիրները, ինչպիսի խորությամբ դա արել է Ֆելինին իր «8 1/2» ֆիլմում. «Անօգնականության եւ հոգնածության զգացողություններով համակված ռեժիսորի պատմությունը հիմք է դարձել այս վառ ֆիլմի ստեղծման համար։ Սա խորապես լիրիկական կինոնկար է, ինչը չի նվազեցնում այս ստեղծագործության ո՛չ դերը, ո՛չ նշանակությունը։ Ընդհակառակը։ Ինձ թվում է, որ սա նրա լավագույն կինոնկարն է, որտեղ մտահղացման խորությունն ու նրբագեղությունը համադրվում են ժողովրդական պարզ ու դեմոկրատական ձեւերի հետ։ Ամեն դեպքում՝ «8 1/2»¬ն իմ սիրելի կինոնկարն է»։

Ֆելինին շատ էր սիրում ուտել, իսկ ուտելուց շատ՝ կանանց։ Մի անգամ իր դավաճանությունների մասին նա ասել է.«Ավելի հեշտ է հավատարիմ մնալ մեկ ռեստորանի, քան միեւնույն կնոջը»։ Նրա կինը և մուսան՝ Ջուլիետտա Մազինան, միշտ ներում էր հանճարեղ ամուսնուն։ Ռեժիսորը կուրորեն հավատում էր էքստրասենսներին եւ մոգերին ու հաճախ էր դիմում նրանց։ Երբ հերթական ոգեհմայության սեանսի ժամանակ գուշակները նրան հայտնեցին, որ գալիք երկու ֆիլմերը կտապալվեն, բազմաթիվ դերասաններ հենց միայն այդ պատճառով հրաժարվեցին նկարահանվել։ Եվ իսկապես՝ ֆիլմերը հաջողություն չունեցան։ Իտալացուն բնորոշ էներգետիկ էքսցենտրիկությամբ Ֆելինին սիրում էր կատակներ անել եւ հաճույքով «ֆռռացնում» էր շրջապատին։ Կարող էր հյուրանոցի համարում գրանցվել կնոջ անունով` այդպես թաքցնելով իր գտնվելու վայրը։ «Պապարացի» հասկացությունը 60-ականներին հայտնվել է հենց Ֆեդերիկո Ֆելինիի շնորհիվ` «Քաղցր կյանքը» ֆիլմի ֆոտոռեպորտաժների որսորդ Պապարացոյի անվամբ։ Կինոկերպարի նախատիպն էր Տացիո Սեկիարոլին: Այս լուսանկարիչն առաջինը գլխի ընկավ, որ հայտնի անձանց անսպասելի նկարելու դեպքում կարելի է ավելի բարձր հոնորար ստանալ»։

Լրահոս
Աշխարհի ամենահին թրերից մեկը Մխիթարյան միաբանության թանգարանում է Աշոտ Ավդալյան. Եվ հիմա դրսում անձրևաց տոն է «Ավետարանաբարբառք մասունքները»՝ Երեւանում Սամվել Կարապետյանի հոգեհանգստի արարողությունը տեղի կունենա փետրվարի 29- ին Վահան Տերյան. Էլ չեմ հավատում այդ ջինջ աչքերին Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը ելույթներ կունենա Իսրայելում Մովսես մարգարեի կյանքի տեսարանները հայ և համաշխարհային արվեստում Պատմամշակութային նշանակության շենքը վաճառվել է օֆշորային ընկերության Հայաստանի ներկայացուցիչները մեդալներով են վերադարձել թավջութակահարների միջազգային մրցույթներից Երջա­նիկ հա­մադ­րու­թ­յան մո­հի­կա­նը Արտաքսման կիրակի (Մեծ պահքի Երկրորդ կիրակի) Մարտիրոս Սարյանի ծննդյան օրն է Հովհաննես Գրիգորյան Հենրիկ Էդոյան. Ինչպես երեխան Ռուբեն Բաբայան. Այս ծաղկեփունջը բեմում տեսնելը պետք է լինի պարտադիր Հրաչյա Սարուխան․ Անիմաստ է նստել ժամանակի կառքին, տերևների դեղին հոգեվարքին հասնել Աստծո սերը կենարար է Պահքի նպատակը Ազգային գրադարանը ցերեկույթով տոնեց հասարակական գործիչ Գրիգոր Արծրունու ծննդյան 175-ամյակը Տրդատ Ա-ի ծննդյան 2000-ամյակին ընդառաջ Լեգենդար հետախույզ Գևորգ Վարդանյանի մասին գիրք է հրատարակվել Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածինը հայտարարում է Մայր Տաճարի համար համահայկական հանգանակություն Մարտիրոս Սարյանի 140-ամյակի առթիվ հիմնանորոգվել է հեղինակի «Կոստանդնուպոլսի շները» կտավը Մահացել է հուշարձանագետ Սամվել Կարապետյանը Սուրենյանցն իր ձեռագիրն ունի համաշխարհային կերպարվեստում. փետրվարի 27-ին նշվում է նկարչի 160-ամյակը «Հրաչյա Հովհաննիսյանը երգում էր աչքերը փակ, բոլորովին այլ մեկնաբանությամբ» Կամերային երաժշտության ազգային կենտրոնը կհամալրվի երաժշտական նոր գործիքներով Ամփոփվեց Հայ կոմպոզիտորական արվեստի 11-րդ փառատոնը Լուվրում ավելի քան 1 միլիոն մարդ է այցելել Լեոնարդո դա Վինչիի ցուցահանդես Կարդում է Աշոտ Ավդալյանը․ Այս էլ քանի դար ես հեռանում եմ հայրական տնից Դվին հնավայրում կկառուցվի թանգարան Հայկական ժանյակի բացառիկ նմուշները բրիտանական «Լեյս» ամսագրում Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունեց ՀՀ-ում Ավստրալիայի դեսպանին Կրկին հարվածում են Եկեղեցուն. չիմացություն, թե՞ դիտավորություն Սոնա Վան․ Մեկ աչքս փակ Սիփան Շիրազ․ Աստղերը պակասեցին Հայրը մեծ է, քան ես (Հովհաննես ԺԴ 28) «Երբ տկար եմ, այն ժամանակ եմ զորավոր» «Մայրամուտից առաջ՝ այս պահին» Աշոտ Ավդալյան. Անձրևների տոն
website by Sargssyan