USD
EUR
RUB

«Մոնա Լիզայի» վրայի ճաքերը պաշտպանում են կտավը

 

ԵՐԵՎԱՆ, 20 ՓԵՏՐՎԱՐԻ, Panorama.am: Եվրոպայից և ԱՄՆ-ից քիմիկոսները պարզել են, որ իտալացի վարպետների շատ կտավները կարող էին ապրել մինչև մեր օրերը նույնիսկ եթե դրանք պահեին «ոչ թանգարանային» պայմաններում ի շնորհիվ փոքր ճաքերի, որոնք ծածկում են «Մոնա Լիզայի» կամ Վերածնունդի դարաշրջանի այլ գլուխգործոցներ։ ՏԱՍՍ-ի հաղորդմամբ, գիտնականների եզրակացությունը հրապարակել է Heritage Science ամսագիրը։

«Մենք պարզել ենք, թե ինչպես են այդ կտավները մնում կայուն, եթե նույնիսկ դրանք պահպանվել են ոչ իդեալական պայմաններում։ Մենք հույս ունենք, որ այդ գիտելիքները կօգնեն թանգարաններում և պատկերասրահներում ստեղծել ջերմաստիճանի հսկման ավելի էժան համակարգեր»,- ասել է լեհ քիմիկոսներից Լուկաշ Բրատաշը։

Վերջին տարիներին պատմություն և արվեստաբանություն ավելի հաճախ է թափանցում քիմիան, ֆիզիկան և այլ ճշգրիտ գիտություններ՝ թույլ տալով տեսնել արտեֆակտների և արվեստի հուշարձանների ներսում այն, ինչը համարվում էր կորած ժամանակի կամ հենց դրանք ստեղծողների կամքով։

Ավելի վաղ գիտնականները կարծում էին, որ այդ նկարները պատված են ճաքերով այն պատճառով, որ ջերմաստիճանի և խոնավության փոփոխությունները հանգեցնում են դրանց ամենացածր շերտի ընդլայնմանը։ Շատերն անցանկալի էին համարում լրացուցիչ ճեղքերի առաջացումը նկարների վերին շերտում, քանի որ դրանք տեսականորեն պետք է նպաստեին գոլորշու ներթափանցմանը գրունտային շերտի մեջ և արագանցնեին նկարի ոչնչացումը։ Նման նկատառումներից ելնելով ՝ աշխարհի ամենամեծ թանգարանները պահպանում են ջերմաստիճանի մշտական մակարդակը (21 աստիճան ջերմաստիճան) և խոնավությունը (45-55%):

Լեհ քիմիկոսները և նրանց գործընկերները ԱՄՆ-ից ու Ֆրանսիայից ստուգեցին, թե արդյոք անհրաժեշտ է իրականում այդպես վարվել։ Նրանք ուսումնասիրության արդյունքում եկել են եզրակացության, որ նման ճեղքերը չեն հանգեցնի «Մոնա Լիզայի» կամ այլ նարների ոչնչացմանը, ընդհակառակը՝ օգնում է նրանց, ճեղքերը նվազեցնում են կտավի ներսի մեխանիկական լարվածությունը։

Լրահոս
Լուսին Աթաբեկյան. Լռությունը՝ արատավոր շրջանի սկիզբ Ներսես Աթաբեկյան․ Ոտքը «Ղազարոսի հարությունը». պատկեր և խորհուրդ Ծաղկազարդի տոնին դուրս կբերվի Աստվածամուխ Սուրբ Գեղարդը Պատերազմ և սպանություն Ինչու Ռյազանովը մերժեց Գուրչենկոյին եւ Անդրեյ Միրոնովին 81 տարեկանում մահացել է «Ain't No Sunshine» հիթի հեղինակ և սոուլի աստղ Բիլ Ուիզերսը Որո՞նք են աշխարհի ամենազարմանահրաշ վայրերը Փոքր դերերի մեծ վարպետը. Ազատ Շերենց մարդու եւ դերասանի հմայքի գաղտնիքը մնացել է դեռ չբացահայտված Արարատ Մկրտումյան․ Ես հասկացա․․․ Վրեժ Սարուխանյան. Խանե Սարգիսը Վրաստանում մահացել է երկրի գլխավոր տաճարի ճարտարապետը «Քայլ առ քայլ». Գրականության և արվեստի թանգարանը հետաքրքիր մրցույթ է իրականացնում առցանց հարթակում Անիրավ դատավորի առակը՝ հավատքով սպասելու օրինակ Դանիել Վարուժան. Օրհնութիւն Պետրոս Դուրյան. Ի դիմավորություն Ամեն․ Հայրիկին Կյանքիս էջերից «Քրիստոսը Գեթսեմանի այգում» դրվագը պատկերների համակարգում Օպերային թատրոնն առցանց կներկայացնի Մոցարտի «Կախարդական սրինգը» Հայաստանի պատմության թանգարանը՝ ԱՊՀ լավագույն 10 թանգարանների ցանկում «Ան­մա՞հ է այն գոր­ծը, ո­րի հա­մար ես մե­ռա…» Թո­՛ւյլ տվեք այդ մա­նուկ­նե­րին և մի՛ ար­գե­լեք, որ նրանք Ինձ մոտ գան, ո­րով­հետև Երկն­քի ար­քա­յութ­յու­նը այդ­պի­սի­նե­րինն է Դեպի հաղթանակ՝ զինված հավատով Ալիսա Կիրակոսյան. Եվ Աստված ... Նոնա Պողոսյան․ Մեկուսացում-Պանդեմիա Բրուքների «Ռեքվիեմ»-ը՝ Ապրիլյանի հերոսների հիշատակին Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն այցելեց «Եռաբլուր» զինվորական պանթեոն (նկարներ) Էդիկ Ղաբուզյանը՝ կորոնավիրուսի, միջազգային մրցույթի մասնակցող ուսանողների եւ չաջակցվող «Գրանշանի» մասին Բանսարկուն խոչընդոտում է մարդու աղոթքին Մարդն ընդամենը խաղազինվո՞ր է Ապրիլի 2-ը Մանկական գրքի միջազգային օրն է Կորոնավիրուսից մահացել է կոմպոզիտոր Ադամ Շլեզինգերը Չինաստանի հսկայական թանգարանը Երջանիկ կարանտին՝ ֆրանսիացիները չեն հանձնվում «Grand Canyon»-ը կորոնավիրուսի պատճառով փակվել է. gazeta.ru Արարատ Մկրտումյան. Չէ, ինչու հարբած Աշոտ Ավդալյան. Եվ երգն էր ծաղիկ Հրաչյա Սարուխան. Մելամաղձոտ քաղաք Իմ Հայաստան Կանադայում նկարահանել են առաջին ֆիլմը կորոնավիրուսի մասին
website by Sargssyan