USD
EUR
RUB

Աստծո առաջ ամենքը՝ հավասար

 

Քրիստոսով խտրություն չկա կնոջ և տղամարդու միջև (Գաղ. 3:28)

Մեր օրերում հաճախ են հնչում զանազան մեկնաբանություններ, համաձայն որոնց՝ կնոջ կերպարն Աստվածաշնչում ստորադասվում է: Պատճառը գուցե այն է, որ Սուրբ Գրքում ասված է, թե սկզբում ստեղծվեց տղամարդը, հետո` նրա կողից կինը` որպես տղամարդու օգնական (Ծննդ. 2:18): Ինչպե՞ս են մեկնաբանում այս արտահայտության թյուրըմբռնողները: Նրանք կարծում են, թե այսպիսով ցույց է տրված տղամարդու գերակայությունը, այն, որ Աստված նախ տղամարդուն է մարդ համարում, ապա միայն կնոջը: Նման կերպ մեկնաբանողները, սակայն, մոռանում են և կամ բաց են թողնում այն հանգամանքը, որ Աստված արարչագործությունից հետո պատգամում է ստեղծված երկուսին հավասարապես. «Աճեցե՛ք, բազմացե՛ք, լցրե՛ք երկիրը, տիրեցե՛ք դրան, իշխեցե՛ք ծովի ձկների, երկնքի թռչունների, ողջ երկրի բոլոր անասունների ու երկրի վրա սողացող բոլոր սողունների վրա» (Ծննդ. 1:28):

Եթե Աստված լիներ այնպիսին, ինչպիսին մեկնաբանվում է, նա կմատնանշեր նաև կնոջը և կհրամայեր տղամարդուն իշխել նրա վրա նույնպես: Սակայն Աստված մեզ բոլորիս իսկապես տեսնում է հավասարության մեջ, և յուրաքանչյուրին տալիս է նույն պատգամը: Ընդ որում, իշխել ասելով՝ ոչ թե նկատի ունի սպառել, վատնել, այլ հոգ տանել, ծաղկեցնել և ավելի լավը դարձնել:

Այլ հարց է, որ Աստված ցանկանում է յուրաքանչյուրին տեսնել իր դերում, որը թեև հավասար է, սակայն տարբեր՝ իր գործառույթներով: Երբ դրախտից վտարվեցին առաջին մարդիկ, Աստված դժվարություններ դրեց այն գործունեությունների մեջ, որոնք հատուկ էին տղամարդուն և կնոջը: Տղամարդուն ասվեց, որ քո երեսի քրտինքով պիտի ուտես քո հացը, իսկ կնոջը ցավ ու դժվարություններ տրվեցին որդեծնության մեջ (Ծննդ. 3:16, 19):

Սակայն այս ամենը չի վերաբերում որևէ մեկի առավել լինելուն: Ինչպես Աստծո սերը, այնպես էլ նրա կողմից տրված դժվարությունները բաշխված են հավասար կերպով՝ սահմանելով այս երկու արարածների դերը և գործառույթները:

Շփոթություն է առաջացնում նաև կնոջ՝ քողի, գլխաշորի գործածումը եկեղեցի մտնելիս: Այս երևույթը մեկնաբանվում է իբրև կնոջ ստորադասում: Սակայն այս շփոթությունը մեկնաբանենք քողի գործածության մասին պատվիրած առաքյալի խոսքերով, ով նաև ասում է, որ Քրիստոսով խտրություն չկա ոչ ոքի, այդ թվում կնոջ և տղամարդու միջև (Գաղ. 3:28):

Լրահոս
Արմենուհի Սիսյան. Կարոտի տեսիլներ Ներսես Աթաբեկյան. Տիեզերքի եզրին Սոնա Արշունեցի․ Առանց ձեզ ով եմ «Ցեղասպանության թանգարանի փակ ֆոնդերից որոշ նյութեր կորել են». ԿԳՄՍ նախարար Էրմիտաժում կցուցադրվեն չինացի նկարչի՝ COVID-19-ին նվիրված աշխատանքները Ինչո՞ւ են գնում գերեզման եօթներորդ եւ քառասուներորդ օրը Նոր բեմադրություններ, հյուրախաղեր համայնքներում. Արտաշատի դրամատիկական թատրոնի հավակնոտ ծրագրերը Բյուրականի աստղադիտարանը՝ համավարակի ժամանակ 30 տարվա ընթացքում առաջին անգամ Turner մրցանակաբաշխությունը չի կայանա Ա Պետրոս 1.5-10 Շառլ Ազնավուր. Դեռ երեկ Վահան Թեքեյանի․ «Տաղ հայերեն լեզվին» Պետրոս Դուրյան. Սիրել Հեռավար «ԴասԱ» հանդիպում՝ «Անկախության սերունդ» ծրագրի մասնակիցների հետ Երբ Հի­սուս հետ դար­ձավ Մահացել է գրող Գրիգոր Սարգսյանը Սաղմոս ՃԼԱ Պաշտպանիչ դիմակներ գեղարվեստական լուծումներով. Ազգային պատկերասրահի կրեատիվ մարտահրավերը Աշխարհում ամենապահանջված մանկական նախագծերը Լեգենդար ABBA -ն նոր երգերով հանդես կգա Փառատոններ, համաժողովներ. «Միհր» թատրոնն ակտիվ է եղել նաև մեկուսացման օրերին Աշոտ Ավդալյան. «Ինձ ճանաչողը» Դերասանուհի Կարինե Բուռնազյանի մոտ մահվանից հետո հաստատվել է կորոնավիրուս Պատվելով ծնողներին՝ պատվում ենք Աստծուն Օպերային թատրոնն առցանց կցուցադրի «Մանոն» ներկայացումը Շուշանիկ Կուրղինյան, Շատերից մեկին Վենետիկի կինոփառատոնը կկայանա սեպտեմբերին Սեյրան Մալխասյան. Սաղմոս ապաշխարողի 94 տարեկան հասակում կյանքից հեռացել է Յակով Զարգարյանը Սաղմոս ՃԼ Աշոտ Ավդալյան․ ... Ու երեխան Իրական գանձերը Երկրպագություններն ավելի մեծ օգուտ են տալիս, քան հոգևոր մյուս բոլոր վարժանքները Անվճար վարպետաց դաս Անյա Լեխների հետ «Սևանի Աստվածամայրը» հրաշագործ սրբապատկերի մասին Հուշարձանները կվերականգնվեն Ալեքսանդր Մանթաշյանցի մասին պատմող «Կովկասի արքան» գիրքը ընթերցողի սեղանին է Նույնականացվում են Զվարթնոցի ճարտարապետական բեկորները «Ան­մա՞հ է այն գոր­ծը, ո­րի հա­մար ես մե­ռա…» Ազնավուր. հավերժի ճամփորդը 22.05.2020
website by Sargssyan