USD
EUR
RUB

Քունն ուղարկեք նրանց, ովքեր չեն կարողանում քնել

 

- Հա՛յր, աղոթելիս ինչո՞ւ է հաճախ քունս տանում:

- Սառն ես ապրում: Թուլացել ես և այժմ պետք է հավաքվես: Մի՞թե կարող ես հանգիստ քնել, երբ հուզված ես և անհանգստանում ես որևէ բանի մասին: Ի նշան երախտագիտության մարդը կարող է գիշերը չքնել և աղոթել իր բարերարի համար: Իսկ այնուհետև նա պետք է մտածի. «Ինձ բարիք գործած մարդու համար գիշերը չքնեցի, իսկ մի՞թե Աստծու համար, Ով հանուն ինձ խաչվեց, արթուն չեմ մնա»:

- Հա՛յր, իսկ քնկոտությունը կարո՞ղ է ֆիզիկական թուլության հետևանքը լինել:

- Այո՛, քնկոտությունը երբեմն և՛ գերհոգնածությունից է լինում, և՛ արյան ցածր ճնշումից, և՛ ջերմիջեցումից և այլն: Պետք է պատճառը փնտրել և համապատասխանաբար գործել:

- Հա՛յր, իսկ ինչպե՞ս է պատահում, որ մարդը ջերմեռանդորեն աղոթում է, սակայն քունը նրան պատում է:

- Եթե մարդն իրականում շատ է անհանգստանում ինչ-որ բանի համար, ապա նրա մոտ քնկոտություն չի առաջանում: Բայց և ինքդ պետք է փոքր-ինչ հարկադրես քեզ: Եթե խցում ես աղոթում, ապա ջրով լվացվիր, որպեսզի քունը փախչի:

- Գիշերային հսկման ժամանակ սարսափելի ուզում եմ քնել, ի՞նչ անեմ:

- Պայքարի՛ր քնի հետ: Քանի որ մարդը եկեղեցում հոգեպես խաղաղվում է, իսկ մարմնով հոգնում, ապա քունն էլ տանում է: Սակայն եթե դրան չես տրվում, ապա քունը չի դիմանում և նահանջում է: Իհարկե մեկ-երկու ժամից կրկին սկսում է գրոհել. այդ քունն ավելի կպչուն է և դժվար է այն թոթափել, բայց եթե ջանք գործադրես, ապա այն նույնպես կնահանջի: Իսկ եթե այդ երկրորդ քարավանն էլ հեռացավ, ապա վերջ, քունն այլևս սարսափելի չէ քեզ համար:

- Հա՛յր, գիշերային հսկման ժամանակ կարող եմ անգամ երկու ժամ պայքարել քնի դեմ:

- Իսկ ինչո՞ւ քունը չուղարկես այնտեղ, որտեղ դրա կարիքը կա՝ հիվանդանոցներ, հոգեբուժարաններ: Ասա՛. «Տե՛ր, քունն ուղարկիր նրանց, ովքեր չեն կարողանում քնել կա՛մ ցավի, կա՛մ նյարդային գրգռվածության պատճառով»: Քունը սպեղանու վերածիր և աղոթքի միջոցով ուղարկիր նրանց, ովքեր չեն կարողանում քնել և տառապում են, իսկ ինքդ զօր ու գիշեր փառաբանիր Աստծուն:

Պաիսիոս Աթոսացի

Ռուսերենից թարգմանեց Էմիլիա Ապիցարյանը

Աղբյուր՝ Surbzoravor.am

Լրահոս
Հրաչյա Թամրազյան․ Փոխակերպություն Ռազմիկ Դավոյան. Ինձ էլ աշխարհից մի բան հասավ «Մինչև ե՞րբ պիտի գամված մնաս, ո´վ ծույլ․․․» Սաղմոս ՃԽԲ Հին Թիֆլիսի երգիչը ՀՀ տարածում Հնագիտության և ազգագրության ինստիտուտի արշավախումբը փաստագրել է մոտ 100 վիշապաքար Համո Սահյան. Անձրև Վահագն Դավթյան. Անի Ապահովություն Զրույց «ոչնչի» շուրջ Մահացել է «Ոսկե գլոբուս»-ի կազմակերպիչ Լորենցո Սորիան «Հացի բազմացումը» տեսարանի պատկերագրական դրսևորումը Եղիշե Չարենց․ Մայրամուտներ Պարույր Սևակ․ Անակնկալ հայտնագործություն Երբ փրկությունը սերն է. Լիլյա Մուկուչյանի դերակատարմամբ ներկայացումը կցուցադրվի «Արմմոնո» փառատոնին Քարոզչություն «Առնո Բաբաջանյանը» ոչ թե ախտահանվել, այլ արտաքինից մաքրվել է Վիեննայի օպերան Պլասիդո Դոմինգոյին պարգևատրել է արվեստում ունեցած ներդրման համար Ռազմիկ Դավոյան. Արարչություն Հայաստանում հնչեցին Ալեքսեյ Շորի ստեղծագործությունները Վստահություն Սրբին մեծարելը նրան ընդօրինակելն է Հավատարմություն Հպարտությունն ու խոնարհությունը Արմենուհի Սիսյան․ «Փախուստ ծառերի մոտ» Մհեր Բեժանյան. Հաճույքի թռչուն Էրմիտաժը սկսել է խմբային էքսկուրսիաներ անցկացնել Ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը կձայնագրի և կտեսագրի Բեթհովենի բոլոր սիմֆոնիաները Հայ ճարտարապետների ամառային կինոթատրոնը՝ Մոսկվայի «Гараж» ժամանակակից արվեստի կենտրոնում Գթասրտություն Հնագետ Գրիգոր Արեշյանի հուղարկավորությունը տեղի կունենա Երևանի քաղաքային պանթեոնում Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հեռակապով խոսել է Հյուսիսային Ամերիկայի հայոց թեմերի առաջնորդների հետ Սաղմոս ՃԽԱ Հովհաննես Հովհաննիսյան․ Հայ զինվորին Ծաղկաթերթեր Դերասանի մենախոսություն կյանքի իմաստի մասին. «Հեռագիր»-ը ցուցադրվեց «Արմմոնո» փառատոնին Կյանքի արվեստ. Սեռական դաստիարակության խնդիրը Կորյուն Առաքելյան. Բանաստեղծություններ Սամվել Մարգարյան․ Բանաստեղծություններ Մեզ հրամցված է մի չափորոշիչ, որն առանձին անձանց քմահաճույքի արդյունք է. Տեր Սարգիս
website by Sargssyan