USD
EUR
RUB

Բոլորս մի ընտանիք ենք. մարտի 21-ը Տիկնիկավարների միջազգային օրն է

 

ԵՐԵՎԱՆ, 21 ՄԱՐՏԻ, ԱՐՄԵՆՊՐԵՍ: Տիկնիկային արվեստի գործիչների դերն արժևորելու, նրանց կատարած աշխատանքն առավել կարևորելու նպատակով մարտի 21-ը նշվում է որպես Տիկնիկավարների միջազգային օր:

«Արմենպրես»-ի թղթակցի հետ զրույցում Երևանի Հովհաննես Թումանյանի անվան պետական տիկնիկային թատրոնի տնօրեն և գեղարվեստական ղեկավար Ռուբեն Բաբայանն ասաց, որ տիկնիկային գործիչների շրջանում այսպիսի կարգախոս կա. «Բոլորս մի ընտանիք ենք»: «Դա այդպես է: Տարբեր երկրների, տարբեր ազգությունների տիկնիկային գործիչները շատ ջերմ են միմյանց հանդեպ: Բավական է ուշադիր լինել և նկատել, թե ինչ բարի մթնոլորտ է տիրում տիկնիկային թատրոնների փառատոնների ժամանակ»,-նշեց նա:

Բաբայանի խոսքով՝ վերջին 20-30 տարվա ընթացքում տիկնիկային արվեստը շատ բուռն զարգացում ունի: «Տիկնիկային արվեստն ակտիվ կիրառվում է դրամատիկ արվեստում: Մենք տեսնում ենք բազմաթիվ դրամատիկ ներկայացումներ, որոնցում օգտագործվում են տիկնիկային էլեմենտներ: Տիկնիկի միֆոլոգիական իմաստն է սկսում հասկացվել: Կարծում եմ՝ տոնը ևս մի անգամ առիթ է հիշեցնելու, որ մենք կանք, որ մենք մարդկանց ուրախություն ենք բերում: Տիկնիկային արվեստը գոյություն ունի մոտ 3000 տարի»,-ընդգծեց թատրոնի գեղարվեստական ղեկավարը:

Նա շատ ուրախ է, որ տիկնիկային արվեստը նաև Հայաստանում շատ ու շատ ավելի մարդկանց է հետաքրքրում, ինչի լավագույն ապացույցն այն բազմաթիվ երիտասարդներն են, որոնք ցանկություն ունեն խաղալ Տիկնիկային թատրոնում, բեմադրություններ անել այնտեղ և իրենց կյանքը կապել այս արվեստի հետ:

Անդրադառնալով համաճարակային օրերին Երևանի Հովհաննես Թումանյանի անվան պետական տիկնիկային թատրոնի աշխատանքին՝ Բաբայանն ասաց, որ անպայման անհրաժեշտ է ինչ-որ կերպ պահել կապը հանդիսականի հետ, հատկապես, որ թատրոնը ստեղծված օրվանից՝ 1935 թվականից ոչ մի օր չի դադարեցրել իր գործունեությունը նույնիսկ պատերազմական տարիներին:

Այժմ բեմադրությունները ցուցադվում են թատրոնի «Ֆեյսբուք»-ի պաշտոնական էջում: Մարտի 20-ին առցանց հանդիսատեսին է ներկայացվել «Մատնաչափիկը»: Այն դիտել է 6000 մարդ ոչ միայն Հայաստանում, այլև սփյուռքում: Քանի որ ներկայացումը էջից չի հանվել, մարդիկ շարունակում են նայել այն: Դիտումների թիվը հասել է մոտ 20 հազարի:

Մարտի 22-ին ներկայացնելու են «Ալիսան հրաշքների աշխարհում» բեմադրությունը: Նախատեսում են ցուցադրել Զառա Անտոնյանի «Ամպից պոկված հեքիաթը», «Ծուղրուղու» և այլ մանկական ներկայացումներ: Թատրոնը չի նախատեսում վիրտուալ հարթակում ներկայացնել մեծահասակների համար նախատեսված բեմադրությունները, քանի որ բազմաթիվ այլ թատրոններ անում են դա:

Ռուբեն Բաբայանը շեշտեց, որ որոշ խնդիրներ կան կապված ներկայացումների տեսագրությունների որակի հետ: Ցանկանում են ցուցադրել միայն բարձրորակ նկարահանումները: Հնարավոր է՝ տարբեր հեռուստաընկերությունների խնդրեն իրենց տրամադրել Տիկնիկային թատրոնին վերաբերող արխիվային նյութեր և դրանք տեղադրել թատրոնի էջում: Ըստ թատրոնի գեղարվեստական ղեկավարի՝ պետք չէ սահմանափակվել միայն Երևանի տիկնիկային թատրոնով: Անհրաժեշտ է այս օրերն օգտագործել Հայաստանի հանդիսատեսին աշխարհի լավագույն թատրոնների ներկայացուներին ծանոթացնելու համար:

Բաբայանը հույս հայտնեց, որ շուտով կկարողանանք հաղթահարել համաճարակային օրերը և չկորցնել կապը թատերասերների և արվեստը գնահատողների հետ: «Երբ նման օրերին զգում ես, որ պետք ես ինչ-որ մեկին, և ուրիշներն են զգում քո կարիքը, հասկանում ես, որ նրանով, ինչով զբաղվում ես քո կյանքում, այդքան էլ անիմաստ չէ: Կա պահանջ, և անհրաժեշտ է այս ամենը պահել ու շարունակել աշխատել»,-եզրափակեց Ռուբեն Բաբայանը՝ շնորհավորելով բոլոր տիկնիկավարներին մասնագիտական տոնի կապակցությամբ:

Տիկնիկավարների միջազգային տոնը նշվում է 2003 թվականից։ Տոնի սկզբնավորողը Իրանում Տիկնիկային թատրոնի հայտնի դերասան Ջիվադա Զոլֆագարիհոն է:

Ավանդույթի համաձայն՝ այս օրը տիկնիկային թատրոնները կազմակերպում են արտասովոր ներկայացումներ, ստեղծագործական երեկոներ, համերգներ և այլ տոնական միջոցառումներ։

Անժելա Համբարձումյան

Լրահոս
Հրաչյա Թամրազյան․ Փոխակերպություն Ռազմիկ Դավոյան. Ինձ էլ աշխարհից մի բան հասավ «Մինչև ե՞րբ պիտի գամված մնաս, ո´վ ծույլ․․․» Սաղմոս ՃԽԲ Հին Թիֆլիսի երգիչը ՀՀ տարածում Հնագիտության և ազգագրության ինստիտուտի արշավախումբը փաստագրել է մոտ 100 վիշապաքար Համո Սահյան. Անձրև Վահագն Դավթյան. Անի Ապահովություն Զրույց «ոչնչի» շուրջ Մահացել է «Ոսկե գլոբուս»-ի կազմակերպիչ Լորենցո Սորիան «Հացի բազմացումը» տեսարանի պատկերագրական դրսևորումը Եղիշե Չարենց․ Մայրամուտներ Պարույր Սևակ․ Անակնկալ հայտնագործություն Երբ փրկությունը սերն է. Լիլյա Մուկուչյանի դերակատարմամբ ներկայացումը կցուցադրվի «Արմմոնո» փառատոնին Քարոզչություն «Առնո Բաբաջանյանը» ոչ թե ախտահանվել, այլ արտաքինից մաքրվել է Վիեննայի օպերան Պլասիդո Դոմինգոյին պարգևատրել է արվեստում ունեցած ներդրման համար Ռազմիկ Դավոյան. Արարչություն Հայաստանում հնչեցին Ալեքսեյ Շորի ստեղծագործությունները Վստահություն Սրբին մեծարելը նրան ընդօրինակելն է Հավատարմություն Հպարտությունն ու խոնարհությունը Արմենուհի Սիսյան․ «Փախուստ ծառերի մոտ» Մհեր Բեժանյան. Հաճույքի թռչուն Էրմիտաժը սկսել է խմբային էքսկուրսիաներ անցկացնել Ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը կձայնագրի և կտեսագրի Բեթհովենի բոլոր սիմֆոնիաները Հայ ճարտարապետների ամառային կինոթատրոնը՝ Մոսկվայի «Гараж» ժամանակակից արվեստի կենտրոնում Գթասրտություն Հնագետ Գրիգոր Արեշյանի հուղարկավորությունը տեղի կունենա Երևանի քաղաքային պանթեոնում Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հեռակապով խոսել է Հյուսիսային Ամերիկայի հայոց թեմերի առաջնորդների հետ Սաղմոս ՃԽԱ Հովհաննես Հովհաննիսյան․ Հայ զինվորին Ծաղկաթերթեր Դերասանի մենախոսություն կյանքի իմաստի մասին. «Հեռագիր»-ը ցուցադրվեց «Արմմոնո» փառատոնին Կյանքի արվեստ. Սեռական դաստիարակության խնդիրը Կորյուն Առաքելյան. Բանաստեղծություններ Սամվել Մարգարյան․ Բանաստեղծություններ Մեզ հրամցված է մի չափորոշիչ, որն առանձին անձանց քմահաճույքի արդյունք է. Տեր Սարգիս
website by Sargssyan