USD
EUR
RUB

Վարդան Հակոբյան. Բառի առագաստները

 

Մինչև որ լռությունը չի հասունանում՝
բառը չի ծնվում: Եվ
ես տեսնում եմ, թե ինչպես են ոտքերիդ տակ
հարություն առնում
հազար տարվա հանգած ճանապարհները:
Հայացքդ լույսի ընծայագիր է:
Քեզ մոտ բառերի հետ հարաբերություններս
դառնում են
բացարձակապես անկողմնակալ: Գրելն
ինձ համար դառնում է ներսս
բնակեցնել: Եվ միաժամանակ ինձ ոչնչացնում
եմ, երբ սկսում եմ գրել: Մանավանդ՝ նույն
բառը նույն բառը չէ, տարբերությունը նրանում է,
թե ում եմ դիմում: Բառը
ճամփորդություն է, ուր մենք միասին ենք
անգամ այն ժամանակ,
երբ միասին չենք:
Ես փնտրում եմ խոսքի այն բանաձևը, որ կասի
այն, ինչը չի ասվում, քանզի բառը ցավի
անուղղակի դիմադրություն է, թեև ես հաճախ եմ
լռում, որ ձայնս քեզ ավելի հասանելի լինի: Իսկ
ասված բառը երբ արգելակների չի հանդիպում
ժամանակի մեջ,
ուրեմն՝ ինքը չէ: Բառը նման է քո առեղծվածին,
որքան ուզում եմ բացել այն,
նույնքան բազմապատկվում է:
Մինչև քեզ հանդիպելը չգիտեի, որ «սուտ»
բառը սուտ է: Երբ քեզ եմ նայում,
դառնում եմ կույր՝
շրջապատի հանդեպ, իսկ
բառերը ինձ աղավաղում են: Եթե
դու չլինեիր, Աստված մի արասցե,
ոչ մեկն աշխարհում ոչ մեկին երբեք
չէր ասելու
«Ես քեզ սիրում եմ» բառերը:

Բառը բնակարանն է Աստծո և
անկասելի է՝ որպես դարձ: Խոսքը,
ինչպես քո հայացքում, քո լեզվի վրա ու շուրթերին,
պիտի մանուշակներ ունենա,
թեկուզ՝ մեկ-երկու բառանոց… Ես այնքան
մեղավոր եմ զգում ինձ. իմ գրելը միշտ եղել է
բարձրաձայն երազել,
մինչդեռ դու և աշխարհը
այն ընդունել եք որպես իրականություն: Բառը
ինքնապեղում է: Սակայն իմ գտածոները
ո՛չ բովանդակությամբ,
ո՛չ տեղագրությամբ
իրար չեն բռնում, իրար հետ չեն խոսում:

Մեր զույգ ափերը իրար ենք բերում (մի±թե
նման չեն Նոյան տապանին), որ նոր ջրհեղեղից
փրկենք երկիրը մեր փոքրիկ՝ անմեղսական մի սիրով…

Լրահոս
Հրաչյա Թամրազյան․ Փոխակերպություն Ռազմիկ Դավոյան. Ինձ էլ աշխարհից մի բան հասավ «Մինչև ե՞րբ պիտի գամված մնաս, ո´վ ծույլ․․․» Սաղմոս ՃԽԲ Հին Թիֆլիսի երգիչը ՀՀ տարածում Հնագիտության և ազգագրության ինստիտուտի արշավախումբը փաստագրել է մոտ 100 վիշապաքար Համո Սահյան. Անձրև Վահագն Դավթյան. Անի Ապահովություն Զրույց «ոչնչի» շուրջ Մահացել է «Ոսկե գլոբուս»-ի կազմակերպիչ Լորենցո Սորիան «Հացի բազմացումը» տեսարանի պատկերագրական դրսևորումը Եղիշե Չարենց․ Մայրամուտներ Պարույր Սևակ․ Անակնկալ հայտնագործություն Երբ փրկությունը սերն է. Լիլյա Մուկուչյանի դերակատարմամբ ներկայացումը կցուցադրվի «Արմմոնո» փառատոնին Քարոզչություն «Առնո Բաբաջանյանը» ոչ թե ախտահանվել, այլ արտաքինից մաքրվել է Վիեննայի օպերան Պլասիդո Դոմինգոյին պարգևատրել է արվեստում ունեցած ներդրման համար Ռազմիկ Դավոյան. Արարչություն Հայաստանում հնչեցին Ալեքսեյ Շորի ստեղծագործությունները Վստահություն Սրբին մեծարելը նրան ընդօրինակելն է Հավատարմություն Հպարտությունն ու խոնարհությունը Արմենուհի Սիսյան․ «Փախուստ ծառերի մոտ» Մհեր Բեժանյան. Հաճույքի թռչուն Էրմիտաժը սկսել է խմբային էքսկուրսիաներ անցկացնել Ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը կձայնագրի և կտեսագրի Բեթհովենի բոլոր սիմֆոնիաները Հայ ճարտարապետների ամառային կինոթատրոնը՝ Մոսկվայի «Гараж» ժամանակակից արվեստի կենտրոնում Գթասրտություն Հնագետ Գրիգոր Արեշյանի հուղարկավորությունը տեղի կունենա Երևանի քաղաքային պանթեոնում Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հեռակապով խոսել է Հյուսիսային Ամերիկայի հայոց թեմերի առաջնորդների հետ Սաղմոս ՃԽԱ Հովհաննես Հովհաննիսյան․ Հայ զինվորին Ծաղկաթերթեր Դերասանի մենախոսություն կյանքի իմաստի մասին. «Հեռագիր»-ը ցուցադրվեց «Արմմոնո» փառատոնին Կյանքի արվեստ. Սեռական դաստիարակության խնդիրը Կորյուն Առաքելյան. Բանաստեղծություններ Սամվել Մարգարյան․ Բանաստեղծություններ Մեզ հրամցված է մի չափորոշիչ, որն առանձին անձանց քմահաճույքի արդյունք է. Տեր Սարգիս
website by Sargssyan