USD
EUR
RUB

Ազգային պատկերասրահի հետևորդները վերջին ամիսներին Ինստագրամում աճել են 80, Ֆեյսբուքում ՝ 40-50 տոկոսով

 

Հեղինակ` Տաթևիկ Մանուկյան

ԵՐԵՎԱՆ, 22 ՄԱՅԻՍԻ, Panorama.am: ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի տվյալներով, կորոնավիրուսի համավարակի պատճառով աշխարհի թանգարանների 90 տոկոսը, ընդանուր՝ 85 հազար, ստիպված էին գոնե մի քանի օրով կարանտին հայտարարել։ Հայաստանյան թանգարանները նույնպես համավարակի բռնկումից հետո փակ են, բայց ակտիվ են առցանց տիրույթում՝ ներկայացնելով իրենց հավաքածուները, տարբեր ժամանակներում ցուցադրություններից տեսանյութեր կամ լուսանկարներ։

Հայաստանի Ազգային պատկերասրահը սոցիալական ցանցերում մինչ այս իրավիճակն էլ ակտիվ է եղել։

«Այս օրերին էլ ավելի շատացան թե հետևորդները, թե արվեստասերների քանակը՝ անընդմեջ հետաքրքրվելով թանգարանի անցուդարձից և առցանց ներկայացվող ծրագրերից։ Մեր էջերը բավականին հագեցած են՝ նյութեր, խոսուն լուսանկարներ, ֆիլմեր և ռեպորտաժներ։ Կրթական ծրագրերը ևս գործում են այս օրերին։ Այդ ծրագրի մեր մասնագետները առցանց աշխատել են երեխաների հետ, այս մասով կարելի է ասել, մասնակիցները չեն տուժել»,- Panorama.am-ի հետ զրույցում ասաց Հայաստանի Ազգային պատկերասրահի մամուլի խոսնակ Անուշ Նիկողոսյանը։

Նրա խոսքով, եթե դիտարկեն նախորդ ամիսների հետ, վերջին երեք ամիսներին ինստագրամ տիրույթում շուրջ 80 տոկոս աճ ունեն։ Ֆեյսբուք տիրույթում ևս ակտիվ է՝ 2 ամսվա մեջ ունենալով 40-50 տոկոս ավելացում։

«Սոցմարքեթինգի տեսանկյունից պետք է նշեմ, որ այս թվերը իրական են։ Կարևոր եմ համարում նշել, որ ոչ արտակարգ պայմաններում ևս մեծ է թանգարանի հանդեպ հետաքրքրվածությունը»,- ասաց Ա.Նիկողոսյանը։

Ինչ վերաբերում է Ազգային պատկերասրահի վերաբացմանը, նա նշեց, որ որևէ հստակ բան չի կարող ասել. «Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության ենթակայության տակ գործող կառույց է Հայաստանի Ազգային պատկերասրահը, այսինքն, երբ լինի հրաման, այդ ժամանակ էլ կբացվի»։

Ա. Նիկողոսյանն ասաց, որ պատկերասրահի գիտաշխատողները հիմա էլ որոշակի ժամանակով գնում են թանգարան, կատարում իրենց աշխատանքը, թանգարանում ամեն դեպքում հսկողություն իրականացվում է, բայց զուտ այցելուների համար այն դեռ փակ է։

Լրահոս
Հրաչյա Թամրազյան․ Փոխակերպություն Ռազմիկ Դավոյան. Ինձ էլ աշխարհից մի բան հասավ «Մինչև ե՞րբ պիտի գամված մնաս, ո´վ ծույլ․․․» Սաղմոս ՃԽԲ Հին Թիֆլիսի երգիչը ՀՀ տարածում Հնագիտության և ազգագրության ինստիտուտի արշավախումբը փաստագրել է մոտ 100 վիշապաքար Համո Սահյան. Անձրև Վահագն Դավթյան. Անի Ապահովություն Զրույց «ոչնչի» շուրջ Մահացել է «Ոսկե գլոբուս»-ի կազմակերպիչ Լորենցո Սորիան «Հացի բազմացումը» տեսարանի պատկերագրական դրսևորումը Եղիշե Չարենց․ Մայրամուտներ Պարույր Սևակ․ Անակնկալ հայտնագործություն Երբ փրկությունը սերն է. Լիլյա Մուկուչյանի դերակատարմամբ ներկայացումը կցուցադրվի «Արմմոնո» փառատոնին Քարոզչություն «Առնո Բաբաջանյանը» ոչ թե ախտահանվել, այլ արտաքինից մաքրվել է Վիեննայի օպերան Պլասիդո Դոմինգոյին պարգևատրել է արվեստում ունեցած ներդրման համար Ռազմիկ Դավոյան. Արարչություն Հայաստանում հնչեցին Ալեքսեյ Շորի ստեղծագործությունները Վստահություն Սրբին մեծարելը նրան ընդօրինակելն է Հավատարմություն Հպարտությունն ու խոնարհությունը Արմենուհի Սիսյան․ «Փախուստ ծառերի մոտ» Մհեր Բեժանյան. Հաճույքի թռչուն Էրմիտաժը սկսել է խմբային էքսկուրսիաներ անցկացնել Ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը կձայնագրի և կտեսագրի Բեթհովենի բոլոր սիմֆոնիաները Հայ ճարտարապետների ամառային կինոթատրոնը՝ Մոսկվայի «Гараж» ժամանակակից արվեստի կենտրոնում Գթասրտություն Հնագետ Գրիգոր Արեշյանի հուղարկավորությունը տեղի կունենա Երևանի քաղաքային պանթեոնում Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հեռակապով խոսել է Հյուսիսային Ամերիկայի հայոց թեմերի առաջնորդների հետ Սաղմոս ՃԽԱ Հովհաննես Հովհաննիսյան․ Հայ զինվորին Ծաղկաթերթեր Դերասանի մենախոսություն կյանքի իմաստի մասին. «Հեռագիր»-ը ցուցադրվեց «Արմմոնո» փառատոնին Կյանքի արվեստ. Սեռական դաստիարակության խնդիրը Կորյուն Առաքելյան. Բանաստեղծություններ Սամվել Մարգարյան․ Բանաստեղծություններ Մեզ հրամցված է մի չափորոշիչ, որն առանձին անձանց քմահաճույքի արդյունք է. Տեր Սարգիս
website by Sargssyan