USD
EUR
RUB

Իրական գանձերը

 

Առօրյան և կենցաղը փոխում են յուրաքանչյուրիս, դարձնում մեզ ավելի մակերեսային, նյութական արժեքներով շարժվող։ Տարածված կարծիք է՝ մարդ չի կարող ունենալ բարձր գաղափարներ, երբ ունի օրվա հացի հայթայթման խնդիր։ Մարդիկ շարժվում են ըստ առաջնահերթությունների՝ ապահովում մարմնական պահանջները՝ հոգևորից առաջ։

Սակայն միաժամանակ ականատես ենք լինում նաև այնպիսի դեպքերի, երբ մարդիկ աղքատության մեջ ստեղծում են մշակութային, հոգևոր արժեքներ։ Ինչպե՞ս են հաջողել։

Այդ մարդիկ գտել են ապրելու իրական, աստվածահաճո ուղին։ Խոսքը բնավ այն մասին չէ, որ Աստծուն հաճելի է մեզ տեսնել աղքատության և սովի մեջ, ո՛չ։ Աստված չի տալիս մեզ նաև աղքատ լինելու պատգամ։ Խոսքն այն մասին է, որ յուրաքանչյուր իրավիճակում պետք չէ մոռանալ Նրա մասին, այլ պետք է առաջնորդվել Նրա խորհրդով, ապավինել և աղոթել Նրան։ Նաև այն մասին է, որ պետք չէ կառչած լինել նյութական և անցողիկ աշխարհից, այլ խորհել հավիտենական արժեքների մասին։

Ավետարանում այս մասին ասվում է․ «Գանձեր մի՛ դիզեք ձեզ համար երկրի վրա, ուր ցեց և ժանգ ոչնչացնում են, և ուր գողերը պատերն են ծակում ու գողանում, այլ գանձեր դիզեցեք ձեզ համար երկնքում, որտեղ ո՛չ ցեց և ո՛չ ժանգ չեն ոչնչացնում, և ո՛չ էլ գողերը պատերն են ծակում ու գողանում. քանի որ, ուր ձեր գանձերն են, այնտեղ և ձեր սրտերը կլինեն» (Մատթեոս 6։19-22)։ Իրական գանձերի ստեղծման վայրը մեր հոգին է, գանձեր ստեղծողները և կուտակողները՝ մենք։ Մեր ստեղծած հոգևոր գանձերը երբեք հնարավոր չէ գողանալ կամ կորցնել։ Եվ հենց ա՛յդ գանձերն են, որ մնայուն են, որ պիտանի են ոչ միայն մեզ, այլ ամենքին, որ հնարավոր չէ պահել և վայելել միայնակ։

Կարիք չկա ողջ կյանքը նվիրել նյութական գանձերին։ Դրանք հակված են պակասելու, մինչդեռ հոգևոր, երկնային գանձերը բազմապատկվում են։ Ինչպես օրինակ՝ սերը, որ բաշխելիս ոչ թե պակասում է, այլ ավելանում։ Այսպիսի գանձերն են, որ մեզ մոտեցնում են Աստծուն։

Ուրեմն՝ ինքներս մեզ հարցնենք, թե ինչն է խանգարում մեզ, որպեսզի իրական գանձեր ստեղծողներ, կուտակողներ ու բաշխողներ դառնանք։ Գուցե նյութական «գանձե՞րը»։

Աղբյուր՝ Qahana.am

Լրահոս
Ռազմիկ Դավոյան. Ինձ էլ աշխարհից մի բան հասավ «Մինչև ե՞րբ պիտի գամված մնաս, ո´վ ծույլ․․․» Սաղմոս ՃԽԲ Հին Թիֆլիսի երգիչը ՀՀ տարածում Հնագիտության և ազգագրության ինստիտուտի արշավախումբը փաստագրել է մոտ 100 վիշապաքար Համո Սահյան. Անձրև Վահագն Դավթյան. Անի Ապահովություն Զրույց «ոչնչի» շուրջ Մահացել է «Ոսկե գլոբուս»-ի կազմակերպիչ Լորենցո Սորիան «Հացի բազմացումը» տեսարանի պատկերագրական դրսևորումը Եղիշե Չարենց․ Մայրամուտներ Պարույր Սևակ․ Անակնկալ հայտնագործություն Երբ փրկությունը սերն է. Լիլյա Մուկուչյանի դերակատարմամբ ներկայացումը կցուցադրվի «Արմմոնո» փառատոնին Քարոզչություն «Առնո Բաբաջանյանը» ոչ թե ախտահանվել, այլ արտաքինից մաքրվել է Վիեննայի օպերան Պլասիդո Դոմինգոյին պարգևատրել է արվեստում ունեցած ներդրման համար Ռազմիկ Դավոյան. Արարչություն Հայաստանում հնչեցին Ալեքսեյ Շորի ստեղծագործությունները Վստահություն Սրբին մեծարելը նրան ընդօրինակելն է Հավատարմություն Հպարտությունն ու խոնարհությունը Արմենուհի Սիսյան․ «Փախուստ ծառերի մոտ» Մհեր Բեժանյան. Հաճույքի թռչուն Էրմիտաժը սկսել է խմբային էքսկուրսիաներ անցկացնել Ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը կձայնագրի և կտեսագրի Բեթհովենի բոլոր սիմֆոնիաները Հայ ճարտարապետների ամառային կինոթատրոնը՝ Մոսկվայի «Гараж» ժամանակակից արվեստի կենտրոնում Գթասրտություն Հնագետ Գրիգոր Արեշյանի հուղարկավորությունը տեղի կունենա Երևանի քաղաքային պանթեոնում Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հեռակապով խոսել է Հյուսիսային Ամերիկայի հայոց թեմերի առաջնորդների հետ Սաղմոս ՃԽԱ Հովհաննես Հովհաննիսյան․ Հայ զինվորին Ծաղկաթերթեր Դերասանի մենախոսություն կյանքի իմաստի մասին. «Հեռագիր»-ը ցուցադրվեց «Արմմոնո» փառատոնին Կյանքի արվեստ. Սեռական դաստիարակության խնդիրը Կորյուն Առաքելյան. Բանաստեղծություններ Սամվել Մարգարյան․ Բանաստեղծություններ Մեզ հրամցված է մի չափորոշիչ, որն առանձին անձանց քմահաճույքի արդյունք է. Տեր Սարգիս Netflix-ը «Խոստումը» ֆիլմը ցուցադրելու հեղինակային իրավունք է ստացել
website by Sargssyan