USD
EUR
RUB

Աշխարհի լավագույն կատարողներն իրենց գիտելիքներն են փոխանցում հայ երաժիշտներին

 

ԵՐԵՎԱՆ, 28 ՄԱՅԻՍԻ, Irates.am: Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի «Մաեստրո» խորագիրը կրող վարպետաց դասերի երրորդ պարապմունքը վարեց մեր ժամանակների ամենատաղանդավոր թավջութակահարուհիներից մեկը՝ Անյա Լեխները։

Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբը բացառիկ հնարավորություն է ընձեռում երաժիշտներին մասնակցելու աշխարհում մեծ համբավ ունեցող երաժիշտների, մանկավարժների անվճար վարպետաց դասերին և կատարելագործելու մասնագիտական հմտությունները։

Առցանց դասն Անյա Լեխները վարում էր Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի թավջութակահարուհի Վարդուհի Միրզոյանի հետ, դասին հետևում էին բազմաթիվ երաժիշտներ։ Վարպետաց դասի ծրագրում Յոհան Սեբաստիան Բախի Սյուիտ մենանվագն էր թավջութակի համար։ Վարդուհի Միրզոյանը կատարում էր Բախի ստեղծագործությունը, իսկ Անյա Լեխները մանրակրկիտ աշխատում էր, իր խորհուրդները տալիս կատարմանը զուգահեռ։
Թավջութակահարուհի Վարդուհի Միրզոյանը նկատում էր, որ նման դասերը շատ կարևոր և ուսանելի են։ Մասնավորապես, դասը շատ բան տվեց իրեն ինչպես կատարման տեխնիկայի նրբությունների, այնպես էլ Բախի ստեղծագործությունն ավելի խորը հասկանալու, մեկնաբանելու առումով։ Թավջութակահարուհին նկատում է, որ մինչ առցանց դասն ինքը համացանցում գտնել և ունկնդրել է Անյա Լեխների՝ Բախի նշված ստեղծագործության կատարումը, ինչն իր համար տպավորիչ էր։ Ըստ թավջութակահարուհու՝ հետաքրքիր է ծանոթանալ նաև արտասահմանցի երաժիշտների դասավանդման մեթոդներին։
Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախումբն իր գործունեության ընթացքում մեծ տեղ է հատկացնում կրթական ծրագրերին, և նման առցանց դասերը, որ լինելու են շարունակական, միտված են երիտասարդ կատարողների մասնագիտական կարողությունները կատարելագործելուն, նրանց կատարողական տարբեր դպրոցներին ծանոթացնելուն։

Լրահոս
Հայր Զաքարիա. «ԿԳՄՍ փոխնախարարի մտքերը ամբողջովին չեն արտահայտում իրական գործընթացը» Վահագն Մուղնեցյան. Թևապարում եմ խավարի մեջ Վահան Տերյան. Շիրակի դաշտերից Համո Սահյան. Այս քարանձավներն Ազգային գրադարանը հանդես կգա առցանց մի քանի նոր շարքով Մշա­կույ­թի նախ­կին փոխ­նա­խա­րար­նե­րը պաշ­տո­նի ակն­կա­լիք ու­նեն Չցանկանալ ուրիշի ունեցվածքը Ե՞րբ է հանգիստ մեր խիղճը «Մար­դուն այդ­քան պար­զու­նակ չպետք է տես­նել, նա շատ ա­վե­լի բարդ էակ է, քան պատ­կե­րաց­նում ենք» Երուսաղեմի քաղաքապետն այցելել է հայկական հախճապակու արվեստին նվիրված ցուցահանդես Ի­մաս­տու­թ­յու­նը ան­ցո­ղիկ ժա­մա­նա­կա­վո­րից հա­վի­տե­նա­կա­նը պե­ղե­լու ար­վեստն է Կորոնավիրուսի տարածման պատճառով հետաձգվում են Գրականության ինստիտուտի տնօրենի ընտրությունները Ալիսիա Կիրակոսյան. Ինձանից այնքան ես բացակա եղել Աշոտ Ավդալյան. Շարժումը արծաթ «Մերձավորի մահը». մաս 1-ին Հորդանանում այս տարվա սկզբին հայկական եկեղեցու դեմ ահաբեկչական գործողություն է կանխվել Հակոբ Կարապետյան. «Ծնողները կվճարեն, եթե արվեստի դպրոցները լրացնեն 4 ամիսներին բաց թողնված պարապմունքները» Առցանց ներկայացումներ, կրթական ծրագրեր. Մայր թատրոնի աշխատանքն արտակարգ իրավիճակում Սաղմոս ՃԼԶ Խաչատուր Աբովյանի թանգարանը փորձում է առցանց հարթակից տեղափոխվել անմիջական շփման դաշտ «Խորտակված եկեղեցի» Հայր Գէորգ Եպս. Ասատուրեան․ «Ուխտի իմաստը եւ հասկացողութիւնը» Վահագն Դավթյան. Ավերակ վանքում Արմենուհի Սիսյան. Արձակ բանաստեղծություններ «Կարիբյան ծովի դեմ» վերնագրով նոր ֆիլմ կնկարահանվի «Քաջալերվեցե՛ք, ե՛ս եմ, մի՛ վախեցեք» (Մարկ․6:50) Կարանտինը՝ «Կարանտին» անսամբլի «նախաձեռնող ու աջակից» Լուվրը կհրաժարվի իր «վախեցնող էլիտար իմիջից» Արհեստական ինտելեկտով ռոբոտը գիտաֆանտաստիկ ֆիլմում հանդես կգա գլխավոր դերում (տեսանյութ, լուսանկարներ) Սուրբ Գրիգոր Լուսավորչի մասունքների գյուտի տոնին նվիրված քարոզ Աստված մեկ է և եռամիասնական․ Ս. Գրիգոր Նյուսացի Լուսանկարիչ Գագիկ Հարությունյանի հոբելյանի առիթով սկսվում է ուսումնասիրությունների և հրապարակումների շարք Ինչո՞ւ Մարսի ու Լուսնի վրա մարդիկ չեն կարող ապրել Փայլանը Վանի «Սուրբ կույսեր» մենաստանի պահպանման հարցը բարձրաձայնել է Թուրքիայի խորհրդարանում Լու­սա­վոր միայ­նութ­յան աս­պե­տը Աստ­ծո զո­րու­թ­յու­նը տկա­րու­թ­յան մեջ է կա­տար­վում Նոր նամականիշ՝ նվիրված Հռոմի Պապի Հայաստան այցին Մահացել է դերասան Գևորգ Դոդոզյանը ԵՐԵՎԱՆ Աշոտ Ավդալյան. Օ, լույս
website by Sargssyan