USD
EUR
RUB

Ո՞րն է իմ հաղթանակը

 

Երբ վեճի մեջ ենք մտնում որևէ մեկի հետ, փորձում ենք նրան ապացուցել մեր ուժը, մեր առավելությունը և հաղթել վեճերում։ Հենց այդ հիմքի վրա էլ ստեղծված են զանազան մրցույթները, որտեղ մեկը մյուսի հանդեպ առավելություն է փորձում հատստաել, վիճարկել մյուսի ուժը, կարողությունները։

Մենք կարծում ենք, որ հաղթանակը մեզ տրվելու է մյուսի հանդեպ առավելությունից միայն, որ տվյալ մրցույթում հաղթելով մի քանիսին, հաղթում ենք ողջ աշխարհին։ Արդյո՞ք այդպես է։ Արդյո՞ք ուժը, որ ծառայում է միայն մյուսներին ցուցադրելու համար, հաղթանակի միակ գրավականն է համարվում։

Լսել ենք, որ իրականում մեր «պայքարը» պետք է լինի միայն ինքներս մեզ հետ և եթե համեմատվում ենք, պետք է համեմատվել միայն մեզ հետ՝ անցյալում։ Ոչ բոլորն են կարողանում պահպանել այս ամենը, քանի որ փորձում են ոչ միայն հաղթել, այլ նաև ստանալ դրա համար մրցանակներ, պատիվ և համբավ։

Մեզ, սակայն, Քրիստոս ցույց է տալիս իր օրինակը։ Ինքը՝ Քրիստոս, եկել էր աշխարհ վստահաբար իմանալով, որ հաղթելու է, սակայն նրա ուժն ու զորությունը երբեք չծառայեցին ընդդեմ մեկի։ Նրա հաղթանակը ամենախաղաղն էր երբևէ հաստատված հաղթանակներից, քանի որ առանց զորքի և զենքի էր։ Նրա նպատակը ոչ թե համբավն ու փառքն էր, ոչ թե աշխարհի տիրակալ դառնալը, այլ մարդկանց սրտերին տիրելը և այնտեղ ապրելը։ Քրիստոս հասավ դրան՝ երբեք իրեն առավել չդասելով մյուսներից, թեև ուներ բոլոր հիմքերն այդպիսին լինելու։ Նա տիրեց մարդկանց սրտերին՝ վճարելով դրա գինը՝ իր կյանքը, որ ամենից թանկն է յուրաքանչյուրիս համար։

Ուստի հաղթանակների մասին խորհելիս իմանանք, որ մեծ է տարբերությունը մեր՝ Քրիստոսով բերված և աշխարհի հիվանդ բարքերով հաստատված հաղթանակների միջև։

Աղբյուր՝ Qahana.am

Լրահոս
Հայր Զաքարիա. «ԿԳՄՍ փոխնախարարի մտքերը ամբողջովին չեն արտահայտում իրական գործընթացը» Վահագն Մուղնեցյան. Թևապարում եմ խավարի մեջ Վահան Տերյան. Շիրակի դաշտերից Համո Սահյան. Այս քարանձավներն Ազգային գրադարանը հանդես կգա առցանց մի քանի նոր շարքով Մշա­կույ­թի նախ­կին փոխ­նա­խա­րար­նե­րը պաշ­տո­նի ակն­կա­լիք ու­նեն Չցանկանալ ուրիշի ունեցվածքը Ե՞րբ է հանգիստ մեր խիղճը «Մար­դուն այդ­քան պար­զու­նակ չպետք է տես­նել, նա շատ ա­վե­լի բարդ էակ է, քան պատ­կե­րաց­նում ենք» Երուսաղեմի քաղաքապետն այցելել է հայկական հախճապակու արվեստին նվիրված ցուցահանդես Ի­մաս­տու­թ­յու­նը ան­ցո­ղիկ ժա­մա­նա­կա­վո­րից հա­վի­տե­նա­կա­նը պե­ղե­լու ար­վեստն է Կորոնավիրուսի տարածման պատճառով հետաձգվում են Գրականության ինստիտուտի տնօրենի ընտրությունները Ալիսիա Կիրակոսյան. Ինձանից այնքան ես բացակա եղել Աշոտ Ավդալյան. Շարժումը արծաթ «Մերձավորի մահը». մաս 1-ին Հորդանանում այս տարվա սկզբին հայկական եկեղեցու դեմ ահաբեկչական գործողություն է կանխվել Հակոբ Կարապետյան. «Ծնողները կվճարեն, եթե արվեստի դպրոցները լրացնեն 4 ամիսներին բաց թողնված պարապմունքները» Առցանց ներկայացումներ, կրթական ծրագրեր. Մայր թատրոնի աշխատանքն արտակարգ իրավիճակում Սաղմոս ՃԼԶ Խաչատուր Աբովյանի թանգարանը փորձում է առցանց հարթակից տեղափոխվել անմիջական շփման դաշտ «Խորտակված եկեղեցի» Հայր Գէորգ Եպս. Ասատուրեան․ «Ուխտի իմաստը եւ հասկացողութիւնը» Վահագն Դավթյան. Ավերակ վանքում Արմենուհի Սիսյան. Արձակ բանաստեղծություններ «Կարիբյան ծովի դեմ» վերնագրով նոր ֆիլմ կնկարահանվի «Քաջալերվեցե՛ք, ե՛ս եմ, մի՛ վախեցեք» (Մարկ․6:50) Կարանտինը՝ «Կարանտին» անսամբլի «նախաձեռնող ու աջակից» Լուվրը կհրաժարվի իր «վախեցնող էլիտար իմիջից» Արհեստական ինտելեկտով ռոբոտը գիտաֆանտաստիկ ֆիլմում հանդես կգա գլխավոր դերում (տեսանյութ, լուսանկարներ) Սուրբ Գրիգոր Լուսավորչի մասունքների գյուտի տոնին նվիրված քարոզ Աստված մեկ է և եռամիասնական․ Ս. Գրիգոր Նյուսացի Լուսանկարիչ Գագիկ Հարությունյանի հոբելյանի առիթով սկսվում է ուսումնասիրությունների և հրապարակումների շարք Ինչո՞ւ Մարսի ու Լուսնի վրա մարդիկ չեն կարող ապրել Փայլանը Վանի «Սուրբ կույսեր» մենաստանի պահպանման հարցը բարձրաձայնել է Թուրքիայի խորհրդարանում Լու­սա­վոր միայ­նութ­յան աս­պե­տը Աստ­ծո զո­րու­թ­յու­նը տկա­րու­թ­յան մեջ է կա­տար­վում Նոր նամականիշ՝ նվիրված Հռոմի Պապի Հայաստան այցին Մահացել է դերասան Գևորգ Դոդոզյանը ԵՐԵՎԱՆ Աշոտ Ավդալյան. Օ, լույս
website by Sargssyan