USD
EUR
RUB

GAIFF Pro -ն տեղի է ունենալու հուլիսյան օրերին և առցանց ձևաչափով

 

ԵՐԵՎԱՆ, 7 ՀՈՒLԻՍԻ, Panorama.am: Թեև համավարակային իրավիճակով պայմանավորված Երևանի «Ոսկե Ծիրան» միջազգային կինոփառատոնի հիմնական իրադարձություններն այս տարի տեղի կունենան աշնանը՝ նոյեմբերի 1-8-ն ընկած ժամանակահատվածում, այնուամենայնիվ, հուլիսյան ծիրանային օրեր ու անակնկալներ կլինեն: «Ոսկե ծիրան» Երևանի միջազգային կինոփառատոնի մամուլի գրասենյակից հայտնում են, որ վաղուց արդեն միջազգային կինոշուկայում մեծ ճանաչում վայելող «Ոսկե Ծիրան» Երևանի միջազգային կինոփառատոնի կինոարտադրության ոլորտի զարգացման GAIFF Pro նորարարական հարթակի ծրագրերն ու նախագծերը հիմնականում չեն հետաձգվի ու կանցկացվեն նախապես որոշված օրերին՝ հուլիսի 13-16-ը, առցանց, մաս կազմելով հուլիսյան ծիրանային կյանքին։

«GAIFF Pro-ն, ինչպես ցանկացած միջազգային կինոշուկա, հիմնված է շփման և կապերի ստեղծման վրա, և ցավոք, ինչպես կարելի է եզրակացնել, այս տարի հնարավոր չի լինելու Երևանում կազմակերպել մարդաշատ հանդիպումներ ու միմյանց ներկայացնել կինոգործիչների աշխարհի տարբեր ծայրերից: Սակայն այն չի հուսահատեցնելու ոչ մեզ, ոչ մեզ սպասողներին, քանի որ GAIFF Pro -ն տեղի է ունենալու հենց հուլիսյան օրերին և առցանց: Փորձելու ենք մեր նպատակները հնարավորինս ադապտացնել առցանց հարթակների կանոններին, օգտագործելու ենք արդեն հայտնի դարձած Zoom հարթակը և մեր ողջ երևակայությունը իրական կինոշուկային չզիջելու համար»,-ասում է GAIFF Pro ծրագրերի ղեկավար Սոնա Կարապողոսյանը։

Նրա խոսքով՝ միջոցառումների տեսակների և քանակի տեսանկյունից առցանց ու իրական GAIFF Pro-ների միջև գրեթե տարբերություն չի լինելու: Լինելու են անհատական հանդիպումներ ընտրված նախագծերի և միջազգային կինոմասնագետների միջև, աշխատարաններ ընտրված նախագծերի համար, ինչպես նաև վարպետության դասեր, պանելային քննարկումներ և զրույցներ` նախատեսված հավատարմագրում ստացած բոլոր կինոմասնագետների համար:

Այս միջոցառումների մի մասը նաև բաց կհեռարձակվի GAIFF Pro -ի և «Ոսկե Ծիրան»-ի ֆեյսբուքյան պաշտոնական էջերում` հասանելի լինելով ավելի լայն շրջանակների:

«Շուկայի բոլոր միջոցառումները դեռևս հաստատված չեն, բայց մի քանի գաղտնիքներ կարող ենք բացել: Շուկա ընտրված նախագծերը սկսելու են փիչինգի և նախագծերն օնլայն ներկայացնելու աշխատարաններն արդեն հունիսի 8-ից, մինչև շուկայի սկսելը, ինչի նպատակն է նրանց ավելի լավ նախապատրաստելը հանդիպումներին: Պանելային քննարկումները, զրույցները հիմնականում լինելու են համարտադրության, փառատոնային ռազմավարության և ֆիլմերի գովազդի մասին, ինչպես նաև կինոժառանգության պահմանման, կինոֆինանսավորման մասին: Շատ հետաքրքիր զրույց է լինելու Ատոմ Էգոյանի և վրացի երիտասարդ ռեժիսորների միջև: Մնացած միջոցառումների մասին կհայտարարենք ավելի ուշ»,-նշում է GAIFF Pro ծրագրերի ղեկավարը։

Սոնա Կարապողոսյանի խոսքով՝ GAIFF Pro-ն այս տարի մոտավորապես 50 հայտ է ստացել։

«Եթե հաշվենք նախագծերի և աշխատանքային փուլում գտնվող ֆիլմերի շուկաների հայտերը միասին, այս ամենը մոտ 10-15-ով զիջում է այն պատկերին, ինչն ունեինք նախորդ տարիներին: Ընդ որում՝ զարմանալին այն է, որ նվազել են Հայաստանից նախատեսվող հայտերը: Օրինակ` 2018 թ. Հայաստանից ունեինք 18 նախագիծ, իսկ այս տարի միայն 6-ն են: Եվ սա, իրոք ցավալի է, քանի որ անկախ այն փաստից, որ շուկա ընտրվում են ընդամենը երեք նախագիծ, մյուս հայկական նախագծերը երբեք չեն անտեսվում: Նախորդ երկու տարիներին էլ հայտ ներկայացրած բոլոր հայկական նախագծերը հնարավորություն են ստացել մասնակցել մի քանի աշխատարանների և փիթչինգ ունենալ: Լավագույն նախագծերն էլ արժանանում են ՀՀ վարչապետի մրցանակին, որը բավական զգալի աջակցություն է»,-նշում է Սոնա Կարապողոսյանը։

Նշենք, որ GAIFF Pro -ի շուկան ընդունում է նախագծեր Փոքր Կովկասյան տարածաշրջանից, իսկ կինոմասնագետներ են մասնակցում եվրոպական մի շարք երկրներից` Գերմանիայից, Ֆրանսիայից, Լեհաստանից, Միացյալ Թագավորությունից, Սլովակիայից, Նիդերլանդներից, ինչպես նաև ԱՄՆ-ից:
«GAIFF Pro հարթակն արդեն սկսել են ճանաչել միջազգային ասպարեզում և մարդիկ, ովքեր ցանկանում են համարտադրությամբ զբաղվել այս տարածաշրջանի հետ, սկսում են կապվել մեզ հետ, այցելելու ցանկություն հայտնել: Կա հետաքրքրություն անգամ նախորդ տարիների մասնակիցների նկատմամբ, տեղեկանալով մեզանից նրանց մասին, այս ռեժիսորներին հրավիրում են այլ կինոշուկաներ:

Հաջողություններ են գրանցում նաև մեր նախագծերը. օրինակ Լուսինե Սարգսյանի «Վարորդ» նախագիծն ընտրվել էր մասնակցելու Բեռլինի կինոշուկայի տաղանդների աշխատարանին, Մերի Աղախանյանի «Իռենի աշխարհը» մասնակցում էր «Երբ արևելքը հանդիպում է արևելքին» կինոշուկային և մրցանակի արժանացավ, Սիլվա Խնկանոսյանի ֆիլմը ներկայացվեց Լայպցիգի և Ռոտերդամի փառատոններում: Ես վստահ եմ, որ հաջորդ տարիներին նմանատիպ լավ նորություններ շատ ավելի հաճախ ենք լսելու»,-ընդգծում է Սոնա Կարապողոսյանը։

Լրահոս
Եղիշե Չարենց․ Մայրամուտներ Պարույր Սևակ․ Անակնկալ հայտնագործություն Երբ փրկությունը սերն է. Լիլյա Մուկուչյանի դերակատարմամբ ներկայացումը կցուցադրվի «Արմմոնո» փառատոնին Քարոզչություն «Առնո Բաբաջանյանը» ոչ թե ախտահանվել, այլ արտաքինից մաքրվել է Վիեննայի օպերան Պլասիդո Դոմինգոյին պարգևատրել է արվեստում ունեցած ներդրման համար Ռազմիկ Դավոյան. Արարչություն Հայաստանում հնչեցին Ալեքսեյ Շորի ստեղծագործությունները Վստահություն Սրբին մեծարելը նրան ընդօրինակելն է Հավատարմություն Հպարտությունն ու խոնարհությունը Արմենուհի Սիսյան․ «Փախուստ ծառերի մոտ» Մհեր Բեժանյան. Հաճույքի թռչուն Էրմիտաժը սկսել է խմբային էքսկուրսիաներ անցկացնել Ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը կձայնագրի և կտեսագրի Բեթհովենի բոլոր սիմֆոնիաները Հայ ճարտարապետների ամառային կինոթատրոնը՝ Մոսկվայի «Гараж» ժամանակակից արվեստի կենտրոնում Գթասրտություն Հնագետ Գրիգոր Արեշյանի հուղարկավորությունը տեղի կունենա Երևանի քաղաքային պանթեոնում Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հեռակապով խոսել է Հյուսիսային Ամերիկայի հայոց թեմերի առաջնորդների հետ Սաղմոս ՃԽԱ Հովհաննես Հովհաննիսյան․ Հայ զինվորին Ծաղկաթերթեր Դերասանի մենախոսություն կյանքի իմաստի մասին. «Հեռագիր»-ը ցուցադրվեց «Արմմոնո» փառատոնին Կյանքի արվեստ. Սեռական դաստիարակության խնդիրը Կորյուն Առաքելյան. Բանաստեղծություններ Սամվել Մարգարյան․ Բանաստեղծություններ Մեզ հրամցված է մի չափորոշիչ, որն առանձին անձանց քմահաճույքի արդյունք է. Տեր Սարգիս Netflix-ը «Խոստումը» ֆիլմը ցուցադրելու հեղինակային իրավունք է ստացել Ընտանիք Համո Սահյան. Հորովել Եղիա Տեմիրճիպաշյան. Անգեղն երգ Պառավքարից մինչև Մուրղուզ․․․ Տավուշյան լեգենդներն ու զրույցները Օգոստոսի 1-ից Մոսկվայում վերաբացվում են կինոթատրոնները «Երեք մանկունքը բաբելոնյան հնոցում» սյուժեի պատկերագրական համակարգը «Այդ չափորոշիչները չեն արտացոլում ՀՀ քաղաքացու և հայ մարդու դաստիարակությունը»․ Աիդա Թոփուզյան Սուրբ Բարսեղ եպիսկոպոսի ճառը նախանձների մասին Խորհր­դա­յին նկա­րա­հա­վա­քի ա­զատ և ան­կախ նա­վար­կու­թ­յու­նը Օպերային թատրոնն առցանց համերգ կնվիրի կորոնավիրուսի պատճառով տուժած բոլոր երաժիշտներին «Այն մեկ ա­մի­սը, որ Պետ­րոս­ը կռ­վեց իմ կող­քին, հա­վա­սար էր տաս­ն­յակ կյան­քե­րի սխ­րան­քի»
website by Sargssyan