USD
EUR
RUB

Օպերային թատրոնն առցանց կմատուցի Ռոսինիի «Ճանապարհորդություն դեպի Ռեյմս» երկի համերգային կատարումը

 

ԵՐԵՎԱՆ, 10 ՀՈՒLԻՍԻ, 168.am: Իտալացի ականավոր կոմպոզիտոր Ջոակինո Ռոսինիի այս հանրահայտ ստեղծագործության համերգային կատարումը կներկայացվի Ալ. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի «Ֆեյսբուք»-ի պաշտոնական էջում:

Երաժշտասերներն այն կարող են դիտել հուլիսի 10-ին՝ ժամը 20:00-ին: Տեսաձայնագրությունը հասանելի կլինի 24 ժամ:

Ներկայացման մեջ զբաղված են Արծվիկ Դեմուրչյանը, Սոֆյա Սայադյանը, Մերի Մովսիսյանը, Սիրանուշ Գասպարյանը, Հովհաննես Անդրեասյանը, ՀՀ վաստակավոր արտիստ Պերճ Քարազյանը, Պողոս Բեազբեկյանը, Հայկ Տիգրանյանը, Կիմ Սարգսյանը, Խաչիկ Բեկյանը և այլոք:

Բեմադրող ռեժիսորը և դիրիժորը Մկրտիչ Բաբաջանյանն է, կոնցերտմայստերը՝ Արմեն Աղաջանյանը, նկարիչը՝ ՀՀ վաստակովոր նկարիչ Ավետիս Բարսեղյանը, լուսային ձևավորումն իրականացրել է Սամվել Մալերյանը, խմբավարը Հրաչ Բորյանն է:

«Ճանապարհորդություն դեպի Ռեյմսը» (ամբողջական անունը «Ճանապարհորդություն դեպի Ռեյմս կամ «Ոսկե շուշան հյուրանոց») մեկ գործողությամբ օպերա է:

Այն գրվել է Ֆրանսիայի Թագավոր Կարլ X-ի թագադրման կապակցությամբ: Պրեմիերան տեղի է ունեցել 1825 թվականի հունիսի 19-ին Փարիզում` թագավորի ներկայությամբ:

Բազմաթիվ արիստոկրատներ տարբեր երկրներից եկել են «Ոսկե շուշան» հյուրանոց, որպեսզի շարունակեն ուղևորությունը դեպի Ռեյմս, Ֆրանսիայի նոր թագավորի թագադրմանը մասնակցելու: Նրանք բոլորը գունեղ, զվարճալի կերպարներ են, որոնց հետ հյուրանոցում տեղի են ունենում տարբեր զավեշտալի պատմություններ: Բազմաթիվ դժվարություններից հետո պարզվում է, որ անհնար է գնալ, և նրանցից ոչ մեկը չի հայտնվի Ռեյմսում: Այնուհետև ճանապարհորդները որոշում են տեղում նոր թագավորին հարգել օրհներգերով, յուրաքանչյուրը պետք է կատարի մի կտոր՝ իրենց երկրի ոգով: Քանի որ նրանց կազմում կան Իտալիայի, Ֆրանսիայի, Գերմանիայի, Ռուսաստանի, Լեհաստանի, Իսպանիայի, Անգլիայի մեկ կամ երկու ներկայացուցիչ, օրհներգերը ամբողջ Եվրոպայի կողմից հնչում են իբրև միասնական շնորհավորանք Կարլ X- ին:

 

Լրահոս
Եղիշե Չարենց․ Մայրամուտներ Պարույր Սևակ․ Անակնկալ հայտնագործություն Երբ փրկությունը սերն է. Լիլյա Մուկուչյանի դերակատարմամբ ներկայացումը կցուցադրվի «Արմմոնո» փառատոնին Քարոզչություն «Առնո Բաբաջանյանը» ոչ թե ախտահանվել, այլ արտաքինից մաքրվել է Վիեննայի օպերան Պլասիդո Դոմինգոյին պարգևատրել է արվեստում ունեցած ներդրման համար Ռազմիկ Դավոյան. Արարչություն Հայաստանում հնչեցին Ալեքսեյ Շորի ստեղծագործությունները Վստահություն Սրբին մեծարելը նրան ընդօրինակելն է Հավատարմություն Հպարտությունն ու խոնարհությունը Արմենուհի Սիսյան․ «Փախուստ ծառերի մոտ» Մհեր Բեժանյան. Հաճույքի թռչուն Էրմիտաժը սկսել է խմբային էքսկուրսիաներ անցկացնել Ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը կձայնագրի և կտեսագրի Բեթհովենի բոլոր սիմֆոնիաները Հայ ճարտարապետների ամառային կինոթատրոնը՝ Մոսկվայի «Гараж» ժամանակակից արվեստի կենտրոնում Գթասրտություն Հնագետ Գրիգոր Արեշյանի հուղարկավորությունը տեղի կունենա Երևանի քաղաքային պանթեոնում Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հեռակապով խոսել է Հյուսիսային Ամերիկայի հայոց թեմերի առաջնորդների հետ Սաղմոս ՃԽԱ Հովհաննես Հովհաննիսյան․ Հայ զինվորին Ծաղկաթերթեր Դերասանի մենախոսություն կյանքի իմաստի մասին. «Հեռագիր»-ը ցուցադրվեց «Արմմոնո» փառատոնին Կյանքի արվեստ. Սեռական դաստիարակության խնդիրը Կորյուն Առաքելյան. Բանաստեղծություններ Սամվել Մարգարյան․ Բանաստեղծություններ Մեզ հրամցված է մի չափորոշիչ, որն առանձին անձանց քմահաճույքի արդյունք է. Տեր Սարգիս Netflix-ը «Խոստումը» ֆիլմը ցուցադրելու հեղինակային իրավունք է ստացել Ընտանիք Համո Սահյան. Հորովել Եղիա Տեմիրճիպաշյան. Անգեղն երգ Պառավքարից մինչև Մուրղուզ․․․ Տավուշյան լեգենդներն ու զրույցները Օգոստոսի 1-ից Մոսկվայում վերաբացվում են կինոթատրոնները «Երեք մանկունքը բաբելոնյան հնոցում» սյուժեի պատկերագրական համակարգը «Այդ չափորոշիչները չեն արտացոլում ՀՀ քաղաքացու և հայ մարդու դաստիարակությունը»․ Աիդա Թոփուզյան Սուրբ Բարսեղ եպիսկոպոսի ճառը նախանձների մասին Խորհր­դա­յին նկա­րա­հա­վա­քի ա­զատ և ան­կախ նա­վար­կու­թ­յու­նը Օպերային թատրոնն առցանց համերգ կնվիրի կորոնավիրուսի պատճառով տուժած բոլոր երաժիշտներին «Այն մեկ ա­մի­սը, որ Պետ­րոս­ը կռ­վեց իմ կող­քին, հա­վա­սար էր տաս­ն­յակ կյան­քե­րի սխ­րան­քի»
website by Sargssyan