USD
EUR
RUB

Հայ գրականության վերաբերյալ հայեցակարգը հարված է հայի ոգուն, տեսակին․ Դավիթ Գասպարյան (տեսանյութ)

 

Այս հայեցակարգը հարված է հայի ոգուն, հայի տեսակին ու հայկականությանը և այսօր մարդիկ կան, որոնց համար դա ծաղրի առարկա է։ Այս մասին Արմնյուզ ՀԸ Անժելա Թովմասյանի՝ «Հայելու առաջ» հեղինակային հաղորդման ժամանակ ասել է գրականագիտության դոկտոր, պրոֆեսոր Դավիթ Գասպարյանը՝ անդրադառնալով հայ գրականության վերաբերյալ հայեցակարգերին։

Նշենք, որ ԿԳՄՍ նախարարությունը քննարկման է դրել Հայ գրականություն առարկայից «հայ» բառի հանումը, քանի որ գրականությունն իր մեջ ներառում է նաև արտասահմանյանը։

Գրականագետի խոսքով՝ սահմանին կանգնած տղաներն էլ իրենց կյանքը տալիս են հանուն հայրենիքի․ «Դա ի՞նչ է, դա մարդու նկարագիր է, որը գալիս է հոգուց, իսկ ոգին լիցքավորվում է գրականությամբ, պատմությամբ ու ազգային հիշողությամբ, իսկ եթե մենք ուզում ենք սա ջնջել, մենք էլ անելիք չունենք, սահմաններն էլ իզուր ենք պահում»։

Դավիթ Գասպարյանն այս ամենում վտանգավոր միտում է տեսնում․ «Սա մի շղթա է, որի մի օղակում Հայ եկեղեցին է, մյուսում՝ հայոց լեզուն։ Հասկանում ե՞ք՝ առանց այս շղթայի մեր ազգային պատկանելիությունը վերանում է։ Սրա վերացումը պահանջարկ չունի ժողովրդի, ծնողների, աշակերտության մեջ»։

Դավիթ Գասպարյանը հռետորական հարց է բարձրացնում՝ մեր աշակերտները մինչև այսօր արժանի կրթություն են ստացել, մենք հիմա ի՞նչ ենք ուզում անել․ «Մեր ապագա զինվորին, հայրենիքը պաշտպանողին ի՞նչ ենք ուզում սերմանել»։

Հարցին՝ սա տգիտությո՞ւն է, ծրագիր է, թե ի՞նչ է, Դավիթ Գասպարյանը պատասխանել է․ «Տգետ բառը չեմ ուզի օգտագործել, բայց կասեմ՝ պատահական մարդիկ են, ովքեր ծրագիր են իրականացնում ու մեզ քայլ առ քայլ տանում են դեպի անդունդը»։

Դիտարկմանը՝ երբ տրանսգենդերը ելույթ ունեցավ ԱԺ ամբիոնից, հետո մի քանի կոնվենցիաներ բերեցին ու վավերացրեցին, արդյոք այդ ամենն ազդակ չէր․ Դավիթ Գասպարյանը նշել է․ «Տրանսգենդերի ելույթը ԱԺ ամբիոնից հոկտեմբերի 27-ի ոճրագործության նման համանման աղետ էր։ Այդ տրանսգենդերն էլ մտավ հոգի սպանելու, ջարդելու։ Սրանք առանձին դրվագներ են,որոնք գտնվում են ընդհանուր շղթայի մեջ, իսկ այդ շղթան կախաղանի շղթա է»։

Աղբյուր՝ Tert.am

Լրահոս
Համո Սահյան. Անձրև Վահագն Դավթյան. Անի Ապահովություն Զրույց «ոչնչի» շուրջ Մահացել է «Ոսկե գլոբուս»-ի կազմակերպիչ Լորենցո Սորիան «Հացի բազմացումը» տեսարանի պատկերագրական դրսևորումը Եղիշե Չարենց․ Մայրամուտներ Պարույր Սևակ․ Անակնկալ հայտնագործություն Երբ փրկությունը սերն է. Լիլյա Մուկուչյանի դերակատարմամբ ներկայացումը կցուցադրվի «Արմմոնո» փառատոնին Քարոզչություն «Առնո Բաբաջանյանը» ոչ թե ախտահանվել, այլ արտաքինից մաքրվել է Վիեննայի օպերան Պլասիդո Դոմինգոյին պարգևատրել է արվեստում ունեցած ներդրման համար Ռազմիկ Դավոյան. Արարչություն Հայաստանում հնչեցին Ալեքսեյ Շորի ստեղծագործությունները Վստահություն Սրբին մեծարելը նրան ընդօրինակելն է Հավատարմություն Հպարտությունն ու խոնարհությունը Արմենուհի Սիսյան․ «Փախուստ ծառերի մոտ» Մհեր Բեժանյան. Հաճույքի թռչուն Էրմիտաժը սկսել է խմբային էքսկուրսիաներ անցկացնել Ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը կձայնագրի և կտեսագրի Բեթհովենի բոլոր սիմֆոնիաները Հայ ճարտարապետների ամառային կինոթատրոնը՝ Մոսկվայի «Гараж» ժամանակակից արվեստի կենտրոնում Գթասրտություն Հնագետ Գրիգոր Արեշյանի հուղարկավորությունը տեղի կունենա Երևանի քաղաքային պանթեոնում Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հեռակապով խոսել է Հյուսիսային Ամերիկայի հայոց թեմերի առաջնորդների հետ Սաղմոս ՃԽԱ Հովհաննես Հովհաննիսյան․ Հայ զինվորին Ծաղկաթերթեր Դերասանի մենախոսություն կյանքի իմաստի մասին. «Հեռագիր»-ը ցուցադրվեց «Արմմոնո» փառատոնին Կյանքի արվեստ. Սեռական դաստիարակության խնդիրը Կորյուն Առաքելյան. Բանաստեղծություններ Սամվել Մարգարյան․ Բանաստեղծություններ Մեզ հրամցված է մի չափորոշիչ, որն առանձին անձանց քմահաճույքի արդյունք է. Տեր Սարգիս Netflix-ը «Խոստումը» ֆիլմը ցուցադրելու հեղինակային իրավունք է ստացել Ընտանիք Համո Սահյան. Հորովել Եղիա Տեմիրճիպաշյան. Անգեղն երգ Պառավքարից մինչև Մուրղուզ․․․ Տավուշյան լեգենդներն ու զրույցները Օգոստոսի 1-ից Մոսկվայում վերաբացվում են կինոթատրոնները
website by Sargssyan