USD
EUR
RUB

Վահագն Մուղնեցյան․ Նախանվագ

 

Տաճարի լեռան աշխարհաստեղծ
Անկյունաքարն է մնացել թափուր.
Մարդն ի զորու չէ նստել այդ քարին
Եվ շարունակել արարչագործման
Ընթացքն անկատար, այնտեղից, որտեղ
Աստված հապաղեց, ապա ընդհատեց
Բանն այդ կենսական, հետո մոռացավ…
Սուրբ մոռացության թմբիրը վանիր
Եվ սուրբ հաճությամբ գոտեպնդվիր, Տեր,
Եվ ի տրիտուր իմ աղերսների,
Որ դեպի Քեզ եմ ուղղում ամեն օր`
Արի ու բազմիր իմ Վանաձորի
Սուրբ Քարին - Բոլոր.

Նախ պարզաբանիր, թե իմ քաղաքի
Զավակներն ինչո՞ւ մնացին մոլոր,
Ի՞նչ տեսիլներ են տիրություն անում
Լքված տների մթամած ներսում,
Ի՞նչ ստվերներ են փափո՜ւկ զբոսնում
Լուռ փողոցների լաբիրինթոսում:
Յոթնալուսելով սթափվիր, իմ Տեր.
Ճարափակվել են ու էլ չեն բացվի
Արդեն բազմաթիվ հայրենի դռներ,-
Դամբարաններ են ասես անմեռել,
Կամ վտարանդին իր վիշտ - կարոտը`
Իր վերադարձի ճամփան է բանտել,
Որ հոգու սովին - ցրտին դիմանա:-
Իմ Վանաձորի երկինքը վաղուց
Թախծոտ ամպերի կարիքը չունի,
Քանի որ ինքն է լալիս դառնալուր,-
Իր զավակներին կարեկցող մոր պես,-
Որի հոգնաբեկ - տառապյալ գլխին
Լոկ երկմտանքի բարձն է ապավեն:
Թող երկինք ձգտող աստիճաններով,-
Նախապատվելի Բոլոր - Քարի մոտ,-
Հրեշտակներդ բարձրանան - իջնեն
Եվ իմ քաղաքի փառքը վերհիշեն.
Թույլ չտաս, Տեր իմ, այս քարի վրա
Հայրը իր որդուն զոհաբերի Քեզ,
Եվ օրենքներդ, որ պիտի գրվեն`
Ոչ թե սալերի վրա հավերժեն,
Այլ Բոլոր - Քարի արդար ճակատին,
Որ խարդավանքն ու կեղծիքը մերժվեն:
Տեր իմ, դեռ պիտի այս քարին դառնաս,-
Երբ ազգերին ու ժողովուրդներին,
Ինչպես խոստացար` սկսես դատել,-
Այնպես որ` արի և, նախահոժար,
Մեր ներսում ապրող ոսոխին դատիր.
Հայրենադավին, պատեհապաշտին…
Ինչ-որ տղերքի, որոնք մեր գլխին
Դարձել են ոմանք, որ մառախուղե
Զգեստների մեջ` հոգիներն իրենց
Զոհաբերեցին
Սմբակատրոփ աթոռակներին…
Եվ որ անողոք վճիռդ երբեք
Էլ չբեկանվի, յոթներորդիր, Տեր:
Ահա, ինչու եմ պատճառում, որ գաս,
Որ Բոլոր - Քարին ապավինես, Տեր,-
Քանի որ այստեղ, տարակույս չունեմ,
Որ մոռացության մուժը կցրվի,
Եվ ափիբերան կմնաս սաստիկ,
Երբ թերիների վարքը որակես,-
Որ մարդակերտման նախանվագը`
Մեկնարկված այնքա՜ն նրբամտությամբ,
Հոժարամտես վերջնանվագին
Կատարելության…
Ես աղերսեցի, Դու հոժարիր, Տեր:

Լրահոս
Համո Սահյան. Անձրև Վահագն Դավթյան. Անի Ապահովություն Զրույց «ոչնչի» շուրջ Մահացել է «Ոսկե գլոբուս»-ի կազմակերպիչ Լորենցո Սորիան «Հացի բազմացումը» տեսարանի պատկերագրական դրսևորումը Եղիշե Չարենց․ Մայրամուտներ Պարույր Սևակ․ Անակնկալ հայտնագործություն Երբ փրկությունը սերն է. Լիլյա Մուկուչյանի դերակատարմամբ ներկայացումը կցուցադրվի «Արմմոնո» փառատոնին Քարոզչություն «Առնո Բաբաջանյանը» ոչ թե ախտահանվել, այլ արտաքինից մաքրվել է Վիեննայի օպերան Պլասիդո Դոմինգոյին պարգևատրել է արվեստում ունեցած ներդրման համար Ռազմիկ Դավոյան. Արարչություն Հայաստանում հնչեցին Ալեքսեյ Շորի ստեղծագործությունները Վստահություն Սրբին մեծարելը նրան ընդօրինակելն է Հավատարմություն Հպարտությունն ու խոնարհությունը Արմենուհի Սիսյան․ «Փախուստ ծառերի մոտ» Մհեր Բեժանյան. Հաճույքի թռչուն Էրմիտաժը սկսել է խմբային էքսկուրսիաներ անցկացնել Ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը կձայնագրի և կտեսագրի Բեթհովենի բոլոր սիմֆոնիաները Հայ ճարտարապետների ամառային կինոթատրոնը՝ Մոսկվայի «Гараж» ժամանակակից արվեստի կենտրոնում Գթասրտություն Հնագետ Գրիգոր Արեշյանի հուղարկավորությունը տեղի կունենա Երևանի քաղաքային պանթեոնում Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը հեռակապով խոսել է Հյուսիսային Ամերիկայի հայոց թեմերի առաջնորդների հետ Սաղմոս ՃԽԱ Հովհաննես Հովհաննիսյան․ Հայ զինվորին Ծաղկաթերթեր Դերասանի մենախոսություն կյանքի իմաստի մասին. «Հեռագիր»-ը ցուցադրվեց «Արմմոնո» փառատոնին Կյանքի արվեստ. Սեռական դաստիարակության խնդիրը Կորյուն Առաքելյան. Բանաստեղծություններ Սամվել Մարգարյան․ Բանաստեղծություններ Մեզ հրամցված է մի չափորոշիչ, որն առանձին անձանց քմահաճույքի արդյունք է. Տեր Սարգիս Netflix-ը «Խոստումը» ֆիլմը ցուցադրելու հեղինակային իրավունք է ստացել Ընտանիք Համո Սահյան. Հորովել Եղիա Տեմիրճիպաշյան. Անգեղն երգ Պառավքարից մինչև Մուրղուզ․․․ Տավուշյան լեգենդներն ու զրույցները Օգոստոսի 1-ից Մոսկվայում վերաբացվում են կինոթատրոնները
website by Sargssyan