USD
EUR
RUB

Եսասիրություն

 

Եսասիրությունը բոլոր ժամանակներում եղել է և կմնա մարդկային կյանքի մեծագույն չարիքը և բոլոր փորձությունների սկիզբը: Այն կարող է դրսևորվել ամենատարբեր կերպերով, սակայն էությունը մեկն է՝ գերագնհատել սեփական հնարավորություններն ու թերագնահատել այլոց՝ կարծելով՝ բոլորից ու ամեն ինչից վեր իր անձն է:

Մեր կյանքի ու մեր միջև խզումը գալիս է եսասիրությունից: Մեր «ես»-ն է պատճառը: Ավելի կենտրոնացած ենք, թե ով ինչ արեց, ինչ ասաց, ինչ մտածեց ու այդ ամենն ինչ կապ ունեն մեզ հետ: Շատ հաճախ ենք օգտագործում «ես» բառը, որը նույնքան հաճախ էլ իմաստ չունի, տեղին չէ:

Միանշանակակ, մեզնից ոչ ոք իդեալական չէ, բայց կարևոր է անկեղծ ձգտումը այդպիսին լինելու: Եվ իսկապես կարևոր է հաղթահարել եսասիրության մոլուցքը՝ սեփական անձի մեջ գնահատելով Աստծո պատկերը: Այս պարագային կարևոր է ոչ թե ինչ-որ արատ վերացնելը, այլ կյանքը նորովի ապրելը, որտեղ կարևոր է ոչ թե մեր «ես»-ը այլ Աստված:

Հետևաբար՝ այս դեպքում շատ կարևոր է, որ մեզնից յուրաքանչյուրը պատասխանատվություն վերցնի իր մերձավորի համար, քանզի մարդուն մեղադրելն ու ստորացնելը միշտ էլ հեշտ է, իսկ հոգեպես հասկանալը, սիրելն ու բարձրացնելը՝ բարդ հոգևոր սխրանք: Մարդը պիտի հասկանա, որ իր անձը բացարձակ արժեք չէ, բայց կարող է ձեռք բերել արժեքներ, որոնք կիմաստավորեն իր կյանքը:

Արմեն Չաքմիշյան

Աղբյուր՝ Qahana.am

Լրահոս
Մատթեոս Զարիֆյան. Ճերմակ գիշեր Վահան Սաղաթելյան. Արնախաչ «Մաեստ­րո Քո­չար» պու­րա­կը Ա­լեք­սանդր Թա­մա­ն­յա­նի թի­կուն­քում Իսպանացի լուսանկարիչը բացահայտել է շքեղ լուսանկարներ ստանալու գաղտնիքները (լուսանկարներ) Սուրբ «սպասավորներն» ու «պաշտպանները» Ագահություն «Կան­թեղն ան­տա­ռում՝ Հա­ղար­ծին» Հայաստանի պետական ֆիլհարմոնիայի տնօրենի ժամանակավոր պաշտոնակատար է նշանակվել Արտյոմ Նաղդյանը Բոտիչելիի հազվագյուտ կտավը կվաճառվի Sotheby's աճուրդու «Միշտ հնարավոր է ելք գտնել՝ առանց ընկճվելու» Ջիվան Ավետիսյանի «Դրախտի դարպասը» ֆիլմի համաշխարհային պրեմիերան կկայանա Մոսկվայի կինոփառատոնում «Հն­չեց կրա­կո­ցը, և մարդն այլևս չկա» Ռուսական արվեստի թանգարանի այցելուները կհայտնվեն Բորիս Գրիգորևի կտավում VR տեխնոլոգիայի միջոցով Իր հետ­մա­հու ա­զա­տամ­տու­թ­յու­նը կի­սեց Սեն գե­տի ա­լիք­նե­րի հետ Մատթեոս Զարիֆյան․ Խնդրանք Բանտում էի, և ինձ այցի եկաք (Մատթ. 25:36). մաս 1-ին Ավետիք Իսահակյան. Հայաստանին Վահան Տերյան․ Թովիչ քնքշությամբ հանգչող աշխարհում Սուրբ Բարսեղ եպիսկոպոսի ճառը հիսունիններորդ (ԾԹ) սաղմոսի մասին Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնից Մասիս կբերվի Սուրբ Գևորգ Զորավարի մասունքը Ողջախոհություն Եղիշե Թադևոսյանի չցուցադրված էտյուդները կներկայացվեն հեղինակին նվիրված նորաբաց ցուցասրահում «Ուղղակի չեմ տառապել մեծամտությամբ» Հայ ազգային բազմաբնույթ տոները հետաքրքիր մեկնաբանություններով տեղ են գտել մեկ գրքում Մարիամ և Երանուհի Ասլամազյան քույրերի պատկերասրահի խանութի բացումը Կամերային կենտրոնը Կոմիտասի ծննդյան օրը բացօթյա համերգ կկազմակերպի Կինոկենտրոնը սկսել է «Հայֆիլմ» կինոստուդիայի տարածքում գտնվող նյութերի արխիվացման աշխատանքները ԴասA-ի մասնակիցները շնորհավորում են Սերգեյ Սմբատյանին ու հույս հայտնում, որ շատ շուտով կհանդիպեն համերգասրահում Կկայանա «Անուշ. անավարտ օպերա» ֆիլմի պրեմիերան Ռուբեն Սևակ․ Ինչու Նորայր Գրիգորյան. Բաց աչքերով Պարույր Սևակ․ Ռետին չեմ-թուղթ եմ Եգիպտոսում հայտնաբերվել են տասնյակ հնագույն սարկոֆագներ «Հին Երևան» ծրագիրը մայրաքաղաքի կայուն զարգացման առանցքային բաղադրիչներից է. Վարագ Սիսեռյան COVID-19-ի պատճառով Նոբելյան մրցանակաբաշխության ձևաչափը փոխվել է «Ընթրիք հիմարի հետ». Ֆրանսիս Վեբերի հանրահայտ կատակերգությունը կներկայացվի Վանաձորի թատրոնի բեմում Երևանում կանցկացվի «Արմենիա» միջազգային երաժշտական փառատոնը Երեխաները պատահականություն չեն Ֆիլմ Տ. Բագրատ եպիսկոպոս Գալստանյանի մասին Երիտասարդ դաշնակահարների ինքնատիպ ելույթը
website by Sargssyan