USD
EUR
RUB

Հրանտ Ալեքսանյան․ Բանկոլներ Բ

 

***
Արևածաղկի դաշտում անծիր
մատակ գոմեշն ավանդույթ է ծամում
և խմբերգերը արմատների։-
Քո անցնելիք ուղին անշեղ ձգվում է
գոմեշի սիրտ ու կոտոշների միջով։-
Իսկ մահը՝ Միսս Արևելքի ստվեր ինչպես՝
երկարում-մտնում է անտես ՉԹՕ-ի մեջ։-
Հոգեորսների ապարդյո՜ւն դատ։
Հաագայի խառնակ ատյաններից
կրկին թռցնում են բնօրինակներն արդար վճիռների։
Եվ հոգիներն ամեն գիշեր
իջնում երկնքից՝ շրջագծեր են ընծայում լուռ
արևածաղկի հուր դաշտերին։

***
Դաջվածքներ՝ սրտին ու երկրակեղևին-
Նույն ցասումով, ձեռամբ, նրբագեղորեն։-
Բոլոր խենթությունները՝ վարագույրի ծփանք-
կյանքի բեմին, թե նրանից դուրս։-
Չի թաղկում ոճիրը բնաջինջ,
որի լուսանկարները փռվում են շարունակ
պատմության աղտոտ փողոցներում։-
Այրվող օրագրեր՝ խոստովանահոր ծանր սեղանին։
Ոճիրը մերժող խորհրդարանների ցինկե հեգնանքը՝
մեգապոլիսների քվեների մեջ։-
Եվ ոռնում է կրկին դաջվածքի վարպետը,
որ խոցել է ձեռնափն ու մուսան իր հլու՝
Աստղիկի պարանոցին + (այծ) պատկերելիս։

***
Լեռը փնջում է կարոտ ու աստղեր։
Ատոմակայան և ծառ ծիրանի։
Ծանր խոհերը փռվել են գետնին,
ինչպես հնդկական հալածված փղեր։
Սահմանի վրա՝ Իվանը երկմիտ,
անդին՝ օսմանի երազը լուսնոտ
ելնումև հայոց երկինքը վճիտ
ճգնում է ծածկել խավար մահուդով։-
Ոտանի մրմունջ։ Ինտերհայ խաղեր։
Համացանցի մեջ խճճված ոստան,-
և դուդուկի տակ ուզում են կախվել
գալիքի ամեն հրձիգ ու պատանդ։

***
Լիալուսնի արծաթ սարսուռն ու տենդը՝
Աստղիկի կրծքին, իբրև տեսագիր՝
հմայվածների հին համայնքից։-
Ամեն սրտի մեջ մի դիցուհի է օծում մարմինն իր
«Քրիստիան Դիորի» եթերայուղերով,-
Նրա քողարկված պատկերը կա
անշեղ այրերի անձնագրերում։- Տենչանքի՜ դարեր։
Անհունը լի է սիրո ուղերձներով:-
Ընդառաջ ձեռքեր՝ կենսառիթմերի ներդաշնակությամբ։
Հաշտության վարդեր՝ արեգակի ու անդունդի միջև։
Եվ ընկածները բարձրանում են վեր՝
Աստղիկի արձակ ծիրանագոտուց ամուր կառչած։

***
Մերձ բլուրներին՝ վայրի վարդերի հոգեմայրություն-
նրանք շոյում են քնած քաղաքի երազը, ապա
առնում սիրտը նրա իրենց բուրմունքի և ճերմակի մեջ։-
Մինչև մայրամուտ փոքրիկ դիցուհին
մաքրում էր վաղվա ճակատագիրը
իր ճռվոոյունով ու ծաղկեփնջով։
Խեցգետնի համաստեղությունն է իջել ներքև՝
որպես քաղաքի լուսառելիեֆ։-
«ճանաչիր անունն իմ»,- կրկնում է եզերքը
չորս ծագերի խստաշունչ կնքահայրերին։-
Ծղրիդներ՝ հորիզոնի խուլ ունկերի մեջ։
Հին համաձայնագրերի նոր ռիմեյքներ՝
բանագնացների փակ թղթապանակներում։
Եվ հոգին հերձում է բառ ու գիշեր
ֆոտոդանակի սրատեսությամբ։

***
Ոտքի և քայլի միջև՝ մտածող կարմիրը։
Ձեռքի ու շոյանքի միջև՝ ամոթխած կապույտը։-
Կարմիր-կապույտ են միջուկային վահանակների թեթև կոճակները։

***
Իմ մեջ ննջող Երրորդը վեր է կենում ահա ծանրումեծ-
և ես մոլորյալ գառ եմ նրա աչքին,
իմ թիկունքում կանգնած ծիծաղող գայլերի
ոսկե ժանիքներն է նշմարում նա
և բարության լքվող երկնաքերներ,
նրա հայացքով՝ երջանկությունը մի կամակոր վիշապ է,
որ մերթընդմերթ ետ է շրջվում ու
խժռում իր ետևից վազողներին։

***
Շառաչն ավելին է, քան ցասման ու ցավի օվկիանոսը,
աչքը խաբկանք է սիրումև ոչ անհերքելին.-
Տեսանողը անվերջ վարանքի մեջ է բզկտում իրեն-
Նա է հերետիկոս սերմը միահավատության անապատում,
Նա է քաշում իրեն արձակված գնդակները խելահեղների,
որ հանգիստ չունեն և տարհամոզում.-
հիմարն ու բռնակալն են համաշխարհային խարույկներ հրահրողները,
քանզի կյանքը չի հասկանում բնավ խոհեմություն,-
հանճարեղ թզուկների գոչյունն անգամ
ցածր-անլսելի է կորած մի նետի մտորումից։-
Խուլ է Տեսանողը սատուռնատոներին։

***
Շատրվանի շուրշ պտտվող մանչը
հաստատ ուժեղ է Մակեդոնացուց, Տորք ԱՆգեղից ու աքիլլեսներից,
մատնաչափ տիտան է նա
և ամենաանխոնջը թիապարտներից.-
նա է գետնից բխեցնում երկինք խուժող շուրը,
նա է քողարկում հուսաբեկության պատուհանները
կրքի մեգերում թրևող սիրահարների առաջ,
և եթե չհիանա ցայտերի մեջ բռնկվող ծիածաններով,
ընդոծին համրի լալ-թողությամբ
կսսկվեն կապուղիները ամենաթափանց,
և լռության վիրապ կգահավիժեն
բերկրանքի բոլոր նավատորմիղները…

***
ժամանակը սպասում է հլու-համբերատար,
որ նրան անվամբ կոչեմ, առաքելությամբ,
մկրտեմ նրան հորդանաների ցնորք-վաշվիշով,
բաժան-բաժան անեմ ոսկե հորդաների,-
բայց ես ուզու՞մ եմ մի նոր դիցաբան,-
սիզախոտերի մեջ դեռ թելերն եմ փնտրում իմ մեծ անրջանքի,
Հեռացածի թողած սերն եմ առնում վաղվաս-
ու հա՜ սերտում եմ կատարյալ մենակի դերը անվախճան։

Լրահոս
Հովհաննես Գառնեցու մասին Մահացել է ճարտարապետ, նկարիչ Ֆրիդոն Ասլանյանը Կոնսերվատորիայի ուսանողները հանդես կգան Ֆրանսիայի ազգային տոնին նվիրված համերգով Ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի կամերային համերգաշարի շրջանակում կհնչեն Ֆրանց Շուբերտի գործերը Վերականգնվում են «Անվերջության ժապավեն» և «Արձագանք» մոնումենտալ քանդակները Տաճարն Աստծու տունն է «Ճախրուկ» փառատոնը կատարումներով կզարդարեն Արտո Թունչբոյաջյանը և Armenian Navy Band խումբը Մահացել է հայտնի դուդուկահար Ջիվան Գասպարյանը Տիգրանակերտի դեպքում ադրբեջանցիները չգիտեն՝ մեզ ինչի մեջ մեղադրեն. Համլետ Պետրոսյան «Բայց դուք, եղբարք, մի ձանձրանաք բարիք գործելուց» Հայաստանի պետական կամերային երգչախումբը բարձր մակարդակով է ելույթ ունեցել Ռավեննայի փառատոնին «Բաբաջանյանը Երևանում»՝ հուլիսի 3-9-ը Աստծու գոյությունը, մաս 3-րդ «Ոսկե ծիրան» կինոփառատոնը 2021-ին կանցկացվի հոկտեմբերին «Ոսկե ծիրան» կինոփառատոնը 2021-ին կանցկացվի հոկտեմբերին ԳԱԿ-ը հայտարարում է «Գագիկ Հարությունյան. մոռացումի անսպասելի գեղեցկությունը» ցուցադրության բացման մասին Ջեյմի Լի Քյորտիսը Վենետիկի փառատոնի «Ոսկե առյուծ» մրցանակ կստանա կինեմատոգրաֆում ներդրած ավանդի համար Իտալիայում մեկնարկել են Հայաստանի պետական կամերային երգչախմբի փորձերը Կրքերի մասին Վահագն Դավթյան․ Քարե քնքշանք ԱԺ-ն ընդունեց կինեմատոգրաֆիայի ոլորտը կանոնակարգող նոր օրենքը Հայկական հանդերձի գունեղ ու զարմանալի ավանդույթները՝ «Դրվագներ ինքնության. Տարազ» ցուցահանդեսում Ռազմիկ Դավոյան. Իմ ձայնը անմարմին, անգլուխ... Միքայել Միրզոյանի անվան երաժշտական դպրոցն ամփոփիչ համերգ է տվել Նարեկ Հախնազարյանը Սիմֆոնիկ նվագախմբի հետ կներկայացնի իրեն նվիրված կոնցերտը Սպենդիարյանի 150-ամյակին լույս է տեսել «Ալմաստ» օպերային նվիրված Գեորգի Բուդաղյանի գիրքը Լիվերպուլի պատմական հատվածը կարող է զրկվի ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի Համաշխարհային ժառանգության կարգավիճակից Ռուսական արվեստի թանգարանում կբացվի «Որոնելով գեղեցիկը։ Միխայիլ Վռուբել» ցուցահանդեսը Որ մեր սրտերը չխռովվեն, որ չվախենանք․ կայունացման ուղին «Դարի գողությունը» բացահայտվել է. Հունաստանի ոստիկանությունը հայտնաբերել է 9 տարի առաջ գողացված Պիկասոյի և Մոնդրիանի կտավները Համազգային թատրոնը փոխեց չեխովյան փառատոնի իմիջը.«Փափլիկը» ներկայացումը արժանացել է բարձր գնահատականի «Երևանյան հեռանկարներ» փառատոնի առաջին համերգին ելույթ կունենա Իտալիայից ՀՀ ժամանած դաշնակահար Մայա Օհանյանը Աստծու սերը միտքը ուղղում է դեպի սիրտ Խաբվածները Համո Սահյան․ Կածանն ինձ տաներ... Գրիգոր Տատինցյանի «փախուստը» դեպի վառ իրականություն Գրատպության թանգարանի առաջին առցանց հավաքածուն հասանելի կլինի Google Arts & Culture հարթակում «Նովելի իշխան» Գրիգոր Զոհրապի ծննդյան 160-ամյակն է Շուշին 1902թ. օգոստոսին, Բ մաս Աղոթքը դառնում է սրտաբուխ, երբ միտքն իջնում է սիրտ
Ամենաընթերցված
website by Sargssyan