USD
EUR
RUB

Ս. Գրքի Սրբազան պատմությունը

 

Եթե պատմությունը դիտարկենք կրոնական տեսանկյունից, ապա վստահաբար մեզ կհետաքրքրի ոչ թե փաստերի շարադրման ճշգրտությունը, այլ մարդ և Աստված փոխհարաբերությունը:

Այսպիսով՝ Աստվածաշունչը պատմությունը շարադրում է բացառապես հոգևոր տեսանկյունից և մենք նրա մեջ գտնում ենք հոգևոր կամ Սրբազան պատմությունը: Մեղքի դրսևորումը աշխարհում չսահմանափակվեց միայն ադամական մեղքով: Ադամից ու Եվայից հետո հաջորդ մեծ մեղքը գործեց նրանց ավագ որդին՝ Կայենը, որը սպանեց իր կրտսեր եղբորը՝ Աբելին:

Եվ աշխարհը ներկվեց առաջին մարդու արյամբ: Այս արարքի դրդապատճառը միանշանակ նախանձի զգացումն էր: Իսկ նախանձը բոլոր ժամանակներում եղել է մարդկային կյանքի ամենամեծ չարիքը, որը կուրացնում է հոգու աչքերը, փոթորկում հոգին և մարդուն դրդում սարսափելի արարքների: Կայենը պատժվեց և Աստծուց անիծվելով՝ դարձավ թափառական երկրի վրա: Մարդկային այս անընդմեջ շարունակվող ու բազմացող մեղքերն ի վերջո հատում են Աստծո համբերությունը, և ինչպես ասվում է Աստվածաշնչում. «Երբ Տեր Աստված տեսավ, որ մարդկանց չարագործությունները բազմանում են երկրի վրա, և ամեն ոք իր մտքում ամեն օր խնամքով չարագործություններ է նյութում, զղջաց Աստված, որ մարդ է ստեղծել երկրի վրա, և տրտմեց իր հոգու խորքում: Տեր Աստված ասաց . «Երկրի երեսից վերացնելու եմ իմ ստեղծած ամեն մի էակ՝ մարդուց մինչև անասուն և սողուններից մինչև երկնքի թռչունները, որովհետև զղջացել եմ, որ ստեղծել եմ նրանց: Նոյը, սակայն, արժանացել էր Տեր Աստծո սիրուն» (Ծննդ. 6.5-8):

Եվ հենց Նոյին էլ համաշխարհային ջրհեղեղից առաջ Աստված պատվիրում է մի մեծ նավ՝ տապան կառուցել, և նրա մեջ տեղավորել իր ընտանիքը, ինչպես նաև մեկական զույգ բոլոր կենդանիներից, թռչուններից և սողուններից, որպեսզի կյանքը շարունակվի երկրի վրա:

Սակայն ամենացավալին այն է, որ մարդիկ շուտով մոռացան այդ սարսափելի աղետը և այն նրանց ամենևին չուսուցանեց: Եվ մարդկային ամբարշտության ու սարսափելի մեղքի հաջորդ դրսևորումը Բաբելոնյան աշտարակի կառուցումն էր:

Այս անգամ մարդիկ այնքան էին մեծամտացել, որ ցանկանում էին այնպիսի աշտարակ կառուցել, որը կհասներ Աստծուն, այսկերպ ցանկանալով հավասարվել Նրան: Սակայն այս ամենի համար նրանք չէին դիմել Աստծո օգնությանը, այլ ընդհակառակը՝ կարծում էին, թե այնքան հզոր են, որ կարող են միայնակ անել ամեն ինչ:

Մարդկային այս սրբապղծության աստիճանի հասնող մեծամտությունը հերթական արհամարհանքն ու մարտահրավերն էր Աստծուն, որը, սակայն, նույնպես ունեցավ իր կործանիչ հետևանքները:

Աստված կործանեց աշխատարակը և խառնեց աշխարհի բոլոր մարդկանց լեզուները, որպեսզի նրանք չկարողանան հասկանալ միմյանց, քանզի մինչ այդ աշխարհի բոլոր մարդիկ խոսում էին նույն լեզվով:

Բաբելոնյան աշտարակաշինության պատմությունն ունի խորը կրոնական իմաստ, որն ապացուցում է, որ առանց Աստծո մարդը ոչինչ է, ինչպես նաև փաստում, որ մարդկային աստվածուրաց մեծամտության դրսևորումներն ունենում են ողբերգական ավարտ, ինչի արդյունքում մարդիկ կորցնում են ոչ միայն Աստծուն, այլև միմյանց:

Այսպիսով, Սրբազան պատմությունն իրական աստվածային հայտնություն է յուրաքանչյուրիս կյանքում, որն առավել քան հստակ բացահայտում է մարդու կործանման և անկման բոլոր պատճառները, ինչպես նաև մարդկային բոլոր դժբախտությունների ակունքը, և այսկերպ ներկայացնում մարդ և Աստված փոխհարաբերության ճշմարիտ կառուցման եղանակը:

Արմեն Չաքմիշյան

Աղվյուր՝ Qahana.am

Լրահոս
Քամի ցանողը փոթորիկ կհնձի Այլասերում է երիտասարդությանը. Կիմ Չեն Ընը K-pop-ը «չարորակ ուռուցք» է անվանել «Առնո Բաբաջանյան» համերգասրահը եւ Ֆիլհարմոնիան նոր փուլ են թեւակոխել «Մատանիների տիրակալը» ֆիլմի երկրպագուները պահանջում են հեռացնել նոր մասից ինտիմ տեսարանները Ողորմություն եմ կամենում և ոչ՝ զոհ Մերձավորին մի՛ դատիր Արմեն Ջիգարխանյանի հուշարձանը նոյեմբերին կտեղադրվի Վագանկովյան գերեզմանատանը Դուդուկահար Արսեն Պետրոսյանը թողարկել է «Հոգին ճանապարհ» ալբոմը, որը ներառում է հայաստանյան մշակույթի տարբեր դարաշրջանների 11 գործ Պարսկերեն-հայերեն բացառիկ բառարանում ընդգրկվել է պարսկերեն շուրջ 25 հազար բառ և արտահայտություն 88-ամյա օպերային թատրոնի` «Պայացների» հերթական պրեմիերան Մտքերը ժողովելը Հովհաննես Թումանյան․ Քառյակներ Այվազովսկու կտավը վաճառվել է նախնական գնից գրեթե երկու անգամ թանկ Արամ Խաչատրյանի անվան մրցույթի տասնվեց մասնակցից միայն վեցը կանցնեն երկրորդ փուլ «Ժամանակն օգտագործեցե՛ք» «ԲԱՆ ՔԵԶ Ի ՀԱՃՈՅՍ...» Համազգային թատրոնը «Փափլիկը» ներկայացմամբ կմասնակցի Չեխովյան 15-րդ փառատոնին Հավատ և սեր Վաստակաբեռն արվեստաբանի մատենագիտությունը Ծուլության կամ անգործության ժամանակը չէ, այլ՝ ապաշխարության Կոնստանտին Օրբելյանը նշանակվել է Նյու Յորքի քաղաքային օպերայի երաժշտական տնօրեն և դիրիժոր Առավել ծածուկ, մեկ-մեկ բացահայտ Վահան Սաղաթելյան. Տաշած քարեր «Ախթամար» քառյակը և «Կադանս» անսամբլը կներկայանան «Երաժշտություն՝ Հայաստանին» համերգով Թուրքիայում գտնվող 605-ամյա Արմաշի հայկական վանքը լքված և անմխիթար վիճակում է Պատասխան ենք տալու (Մատթ. 23:36) Գյումրեցի հանդիսատեսը հոտնկայս լսեց ու երգեց «Project LA»-ի ստեղծագործությունները (տեսանյութ) Պահքի խորհուրդը Ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի համերգով կմեկնարկեն Ալեքսանդր Սպենդիարյանի 150- ամյակի միջոցառումները Մահացել է «Միմինո» ֆիլմի սցենարի հեղինակ Ռեզո Գաբրիաձեն Ա Պետրոս 3:20 Մռայլ գիշերն է լռում Գոյապայքար՝ տալ ոչ թե ավելորդից, այլ ամբողջը (Մարկ. 12:41-44, Ղուկ. 21:1-4) «Վերադարձ դեպի ապագա». Գյումրիի «Սթիլ» թանգարանում նոր ցուցադրություն է բացվել Հավատքն առանց գործերի Երիտասարդն ապամոնտաժել է «Արցախի բանալի» հուշարձանը Ա Պետրոս 3:19 Կամերային նվագախումբը և Արեգ Նավասարդյանը կներկայանան «Տարվա եղանակներ» խորագրով համերգով Ստեփանակերտն ու Փարիզը «հարստացան» Շառլ Ազնավուրի կիսանդրիներով Ս. Գրքի Սրբազան պատմությունը
website by Sargssyan